Dat klopt, maar in de bandenwarmers blijft de band op een plek, dus het water ook. Dat wordt dan niet zo snel warm. En tijdens het rijden duurt het dan langer voordat de banden zo warm worden.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:33 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Zo werkt het niet, in de bandenwarmers worden de banden al opgewarmd tot 75 graden en tijdens het rijden worden ze heter.
oude katquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:37 schreef Nattekat het volgende:
Ik begon wel heel erg rimpelig te worden van al dat uitgestel, dus ik ben er weer.
Ook een pedofiel.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Deze meneer scheen vrij goated te zijn.
[ afbeelding ]
Of gewoon op vrijdag en zaterdag een uur kwalificatiequote:Op zaterdag 2 november 2024 20:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
1 uur quali. 12 rondjes. Speciale motor.
Zoek t maar uit.
De allerbeste aller tijdenquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
Kan.quote:
Wat een mokerslechte tekening ook.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
Nou nouquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat een mokerslechte tekening ook.
1?quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:40 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Of gewoon op vrijdag en zaterdag een uur kwalificatie
Ik vind hem wel vetquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:42 schreef Managarm het volgende:
[..]
echt niet mooi gedaan, dat pak is vreemd...
Bernd, you're breaking the car!quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:42 schreef HiDiHo het volgende:
Moeten ze kaartlezen in de safetycar??
"Hier links af"
[ afbeelding ]
Dat hele Formule 1 mogen ze wel afschaffen...quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:42 schreef Maver24 het volgende:
Wat wil de wedstrijdleiding nou. Blaas af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |