idd...dan trap je het gas maar wat minder inquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Kan prima over gereden worden
Ht gaat sowieso niet om het koelen van de banden, de banden worden tijdens de race tot 95 graden, dan kookt water ook bijna.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:26 schreef Starflyer het volgende:
[..]
O.a. dat de fout bij Pirelli ligt. Je kan het water ook door het ventiel inbrengen. En koelen doet het sowieso wel. Zoals met alles waar je koud water aan toevoegt. En het gaat blijkbaar om zulke kleine hoeveelheden dat get geen nadeel heeft.
Wat gewoon in het artikel staat.
Wat is hier mis mee?quote:
Je woont in Groningen?quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daar kan ik heen en weer Groningen mee.
Dan ‘wint’ Maxquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:26 schreef Rnie het volgende:
Waarom kunnen ze in dit soort situaties niet 20 pc's aanzetten en kwalificeren via F1 24?
Aanpassen aan de omstandigheden.... krijgt de normale burger ook altijd te horen als het miezert in Nederlandquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
idd...dan trap je het gas maar wat minder in
Zuidbroek en Groningen wisselstoringenquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Tussen Heerenveen en Steenwijk zijn er zeer regelmatig ''aanrijdingen''
Dat is minderquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb dat eens keer gehad bij de NS trein vanuit Assen en ik moest op tijd zijn voor een afspraak om huurcontract te ondertekenen. Zoveel stress gehad toen.
Normaal ben ik met treinvertragingen best relax.
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het gebeurt helaas.
Gelukkig hoef ik voor mijn werk nooit ver te reizen
Najaarsticket 7,50 euro (tot 13 december)quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daar kan ik heen en weer Groningen mee.
Zoals ik al zei, een lagere druk geeft voordeel, levert namelijk meer grip op, niet een hogere druk (er is geen maximum, wel een minimum). En ja, het water wordt ook warm, maar het duurt altijd langer, dus kun je de banden langer beschermen tegen oververhitting.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:28 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ht gaat sowieso niet om het koelen van de banden, de banden worden tijdens de race tot 95 graden, dan kookt water ook bijna.
Verandert dan wel in stoom en dat levert extra luchtdruk op, dat zou dan wel een voordeel kunnen zijn.
quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:30 schreef SiGNe het volgende:
Starttijd weer verder uitgesteld, 21:00 nu
Gelukkig de verhuurder kunnen bellen dat het later werd en heb ik alsnog het huurcontract kunnen ondertekenen.quote:
Nice, ook volgend jaar nog?quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:23 schreef Managarm het volgende:
Binnenkort ga ik weer eens met de trein, je kan nu in Portugal 30 dagen reizen met de trein voor 20 euro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |