Daar krijg je hier hooguit een kwartiertje voorquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:23 schreef Managarm het volgende:
Binnenkort ga ik weer eens met de trein, je kan nu in Portugal 30 dagen reizen met de trein voor 20 euro.
Dat was niet zo toen ik er laatst wasquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:23 schreef Managarm het volgende:
Binnenkort ga ik weer eens met de trein, je kan nu in Portugal 30 dagen reizen met de trein voor 20 euro.
1 keer heel lang staan wachten bij meppel, omdat het bij steenwijk eruit lag.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ikzelf vorig jaar ook 1x. Was ik 1 station eerder uitgestapt dan was het minder dan 60 minuten geweest. Die 3 minuten langer blijven zitten was het mij wel waard
Enkeltje Hoorn - Amsterdam CSquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:24 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Daar krijg je hier hooguit een kwartiertje voor
Kijk dan nietquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
Echt, F1 is wel een kutsport geworden met dat mietjes gedrag...
O.a. dat de fout bij Pirelli ligt. Je kan het water ook door het ventiel inbrengen. En koelen doet het sowieso wel. Zoals met alles waar je koud water aan toevoegt. En het gaat blijkbaar om zulke kleine hoeveelheden dat get geen nadeel heeft.quote:
Nieuwe actie (en alleen als je resident bent mogelijk).quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat was niet zo toen ik er laatst was
Er valt ook niks te kijkenquote:
Tussen Heerenveen en Steenwijk zijn er zeer regelmatig ''aanrijdingen''quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
1 keer heel lang staan wachten bij meppel, omdat het bij steenwijk eruit lag.
Ik moest ook een keer naar Nijmegen, maar ik kwam net op station Leeuwarden aan. Er was net een aanrijding gebeurd op het traject richting zwolle, dus omgereisd via Groningen.
Voor werk moest ik ook eens keer zwolle en weer moest ik omreizen via Groningen.
Het gebeurt helaas.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
1 keer heel lang staan wachten bij meppel, omdat het bij steenwijk eruit lag.
Ik moest ook een keer naar Nijmegen, maar ik kwam net op station Leeuwarden aan. Er was net een aanrijding gebeurd op het traject richting zwolle, dus omgereisd via Groningen.
Voor werk moest ik ook eens keer zwolle en weer moest ik omreizen via Groningen.
Ik heb dat eens keer gehad bij de NS trein vanuit Assen en ik moest op tijd zijn voor een afspraak om huurcontract te ondertekenen. Zoveel stress gehad toen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dit keer niet. Iets vertraging door een verward persoon, maar de politie was er gelukkig al bij
Kan prima over gereden wordenquote:
Oh zo, ja helaas wel, maar wel begrijpelijkquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:24 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hij zei net dat hij jong was en er lekker voor ging. Hij weet niet of hij dat nog een keertje zo zou doen.
Rudy van Buuren agrees.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:26 schreef Rnie het volgende:
Waarom kunnen ze in dit soort situaties niet 20 pc's aanzetten en kwalificeren via F1 24?
Daar kan ik heen en weer Groningen mee.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:24 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Daar krijg je hier hooguit een kwartiertje voor
idd...dan trap je het gas maar wat minder inquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Kan prima over gereden worden
Ht gaat sowieso niet om het koelen van de banden, de banden worden tijdens de race tot 95 graden, dan kookt water ook bijna.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:26 schreef Starflyer het volgende:
[..]
O.a. dat de fout bij Pirelli ligt. Je kan het water ook door het ventiel inbrengen. En koelen doet het sowieso wel. Zoals met alles waar je koud water aan toevoegt. En het gaat blijkbaar om zulke kleine hoeveelheden dat get geen nadeel heeft.
Wat gewoon in het artikel staat.
Wat is hier mis mee?quote:
Je woont in Groningen?quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daar kan ik heen en weer Groningen mee.
Dan ‘wint’ Maxquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:26 schreef Rnie het volgende:
Waarom kunnen ze in dit soort situaties niet 20 pc's aanzetten en kwalificeren via F1 24?
Aanpassen aan de omstandigheden.... krijgt de normale burger ook altijd te horen als het miezert in Nederlandquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
idd...dan trap je het gas maar wat minder in
Zuidbroek en Groningen wisselstoringenquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Tussen Heerenveen en Steenwijk zijn er zeer regelmatig ''aanrijdingen''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |