Die komt dan te vervallen en dan telt de vorige trein.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:17 schreef Breekfast het volgende:
Voelt een beetje als een NS trein die vertraging heeft. Eerst +5 , dan +10, dan + 30, enzovoort.
Tijdens m'n studie had ik standaard een stapeltje van die formulieren in m'n tas. Het was letterlijk elke dag prijs op die route en met OV kreeg je toch nog een paar euroquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
bij +30 minuten vertraging kan je geld terugvragen
En er klopt geen hout van wat hij zegt.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:18 schreef SiGNe het volgende:
Allard Kalff zegt ook dat water in de band geen voordeel is voor een team en dat dat rbij Pirelli gebeurd zou moeten zijn
Had daarstraks met Arriva +10quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:17 schreef Breekfast het volgende:
Voelt een beetje als een NS trein die vertraging heeft. Eerst +5 , dan +10, dan + 30, enzovoort.
Vorig jaar kreeg vanwege vertraging kreeg ik bedrag terug voor de omreisroute.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal ik eens doen dan.
Hyper super gruwelijk natte katquote:
Ultraquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hyper super gruwelijk natte kat
Vorig jaar 2x keer geld terug gekregen voor meer dan 60 minuten vertraging.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:20 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Tijdens m'n studie had ik standaard een stapeltje van die formulieren in m'n tas. Het was letterlijk elke dag prijs op die route en met OV kreeg je toch nog een paar euro
Arriva haalt wel eens de sneltrein uit de dienstregelingquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Had daarstraks met Arriva +10
Wat zou er niet aan kloppen dan?quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:20 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En er klopt geen hout van wat hij zegt.
Je kijkt via F1TV? Viaplay zelf is met andere dingen bezig, maar wordt wel doorgezet.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:20 schreef SiGNe het volgende:
Viaplee faalt ook weer, wordt Colapinto geinterviewd, denken ze "kom, we gaan er even doorheen lullen"
ikzelf vorig jaar ook 1x. Was ik 1 station eerder uitgestapt dan was het minder dan 60 minuten geweest. Die 3 minuten langer blijven zitten was het mij wel waardquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vorig jaar 2x keer geld terug gekregen voor meer dan 60 minuten vertraging.
Ook geen punten voor Norrisquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:22 schreef potjecreme het volgende:
Geen Brazilië 2016 voor Verstappen meer
quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:22 schreef potjecreme het volgende:
Geen Brazilië 2016 voor Verstappen meer
quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ikzelf vorig jaar ook 1x. Was ik 1 station eerder uitgestapt dan was het minder dan 60 minuten geweest. Die 3 minuten langer blijven zitten was het mij wel waard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |