Ik denk dat de experts bij de teams er meer verstand van hebben dan jij. Sowieso beweren dat een hogere druk voordeel heeftquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:58 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zo zeg maar die indruk klopt dus niet.
De banden zitten minstens een uur in die bandenwarmers, als er water in die banden zit dan is dat heet.
Nee.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:00 schreef Droopie het volgende:
[..]
De kans is ook dat ze zeggen er is een korte wedstrijd geweest en dat wordt de uitslag van de grote race
Voetfout in de pitstraat, 5 strafpunten en 10 seconden.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:04 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee.
Dat is wel een Herbert actie trouwens. Maar dan is Max wel 3de.
Straf kan ie niet krijgen voor die wedstrijd dan
Nee. Ze moeten ook zonder SC rijden voor punten.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:02 schreef damsco het volgende:
[..]
Toch wel als ze 75% van afstand rijden?
3 uur in totaal.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:05 schreef damsco het volgende:
[..]
Ja dat is waar, ze hebben natuurlijk maar 2uur. Anyway we gaan het wel zien dan.
Volgens mij was dat omdat ze de race hervatte en het toen ineens wel maximale punten was ofzo. Zoiets stond me nog bij.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:04 schreef Rianne84 het volgende:
Regels zijn na spa 21 toch veranderd? Dus zoiets kan niet meer gebeuren
Veel plezier.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat moet ik straks maar in samenvatting terugkijken
Dat was japan 2022quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:06 schreef damsco het volgende:
[..]
Volgens mij was dat omdat ze de race hervatte en het toen ineens wel maximale punten was ofzo. Zoiets stond me nog bij.
Klopt er moeten minimaal 2 ronde onder groen worden gereden.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:04 schreef Rianne84 het volgende:
Regels zijn na spa 21 toch veranderd? Dus zoiets kan niet meer gebeuren
Spa was halve punten omdat ze twee ronden achter de SC gereden hadden. Dat hebben ze veranderd.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:06 schreef damsco het volgende:
[..]
Volgens mij was dat omdat ze de race hervatte en het toen ineens wel maximale punten was ofzo. Zoiets stond me nog bij.
quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:06 schreef damsco het volgende:
[..]
Vandaag niet meer.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:07 schreef RAVW het volgende:
Word er nu nog gereden of is het nu al sim time voor die lui
Reductie van punten geldt alleen als de race niet hervat kon worden. In japan kon uiteindelijk de race worden hervat, alleen vanwege de tijdslimiet was die race niet lang.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:06 schreef damsco het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd, ik zei dat McLaren dan met een lagere bandendruk kan starten en dat dat wel voordelen kan hebben.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:04 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik denk dat de experts bij de teams er meer verstand van hebben dan jij. Sowieso beweren dat een hogere druk voordeel heeft
Ja als de race eindigt met een rode vlag. Eindigen we met het zwart/wit geblokt dan is het volle punten ongeacht de lengte.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:14 schreef Nattekat het volgende:
Er moet toch minstens 25% gereden worden voor 25% van de punten? Of is dat een plan dat nooit doorgang heeft gevonden?
Dan voldoen ze dus niet aan de minimale bandenspanning en zijn ze sowieso fout. Dus dat kan niet.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:12 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd, ik zei dat McLaren dan met een lagere bandendruk kan starten en dat dat wel voordelen kan hebben.
Bij het opwarmen van de band wordt de druk hoger en kunnen ze op hun normale bandendruk de race uitrijden.
Dat zei ik niet. Alleen dat het langer duurt als het geconcentreerd is op een plek, dan als het verspreid is over een groter oppervlak dat egaal verwarmd wordt.quote:JIj zegt dat water niet warm wordt als het niet beweegt, je hoeft niet eens een expert te zijn om te weten dat dat niet klopt.
Jaquote:Op zaterdag 2 november 2024 21:14 schreef Nattekat het volgende:
Er moet toch minstens 25% gereden worden voor 25% van de punten? Of is dat een plan dat nooit doorgang heeft gevonden?
Die gaat mee.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:16 schreef RealistAtheist het volgende:
Ik hoop dat er morgen niet geracet gaat worden. Geen kans voor Herbert om Max nog een keer te naaien. En in de resterende races is deze clown geen steward mee. En weer 1 race dichterbij het kampioenschap. Norris moet steeds meer punten per weekend pakken om nog een kans te maken. Dus laat maar mooi die hele race verregenen morgen. Vraag ik alleen af wat er dan met de gridstraf van Max gebeurd. Is die dan ingelost of moet dat dan de volgende race?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |