Prima tijd voor een kwalificaitequote:Op zaterdag 2 november 2024 20:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie nu dat de race een uur eerder dan de kwali zou beginnen. 14:00 dan.
Ja, nee, dat lijkt me ook sterk inderdaadquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die kunnen ze niet laten doorgaan.
Water op een plek verwarmen duurt langer dan dat het verspreid is over een heel oppervlak. Dus duurt het langer voordat dat water warm is dan de (buitenkant) van de banden. En tijdens het rijden worden de banden ook van de buitenkant verwarmd, maar gaat door het minder warmere water aan de binnenkant langzamer dan dat het normaal zou gaan, is mijn indruk.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:44 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ook niet, die banden worden contant verwarmd, Bearman zat net ook tegen de bandenstapel aan omdat dat lekker warm is.
Dat water blijft echt niet wachten tot die band beweegt.
Je hebt toch weleens een eitje gekookt?
Het kan wel uitmaken voor de bandendruk, kan je met een zachtere band starten, met 1 bar bijv , na een paar ronden is de band opgewarmd en zit de druk wel op 1,1 bar zoals moet.
F4 is een stuk minder belangrijk, stuk minder belangenquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat kan niet, want om 15.05 uur begint race drie in de Formule 4 daar!
Beetje? Verwachting nu is dat het slechter wordt. Maar hey, we weten het. Het weer is net zo voorspelbaar als een vrouw. Of was dat nu andersom?quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:49 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Of de uitslag van de sprint, in beide gevallen Max P4..
Hopelijk tijdens de race morgen ook een beetje regen, daar kan Max beter mee omgaan dan Norris.
Nou nou nou. Zonder F4 geen F3, zonder F3 geen F2 en zonder F2 geen F1quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:52 schreef SiGNe het volgende:
[..]
F4 is een stuk minder belangrijk, stuk minder belangen
Ben Ajax wezen kijken 2de helft. Wat zegt ie?quote:
Dat wilde elke coureur denk ik.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat 'ie naar buiten wilde en dat ze met betere regenbanden moeten komen.
Dit klinkt wel als een mooie startopstelling voor de race op zondag.quote:
McLaren doet een droog weer dansjequote:Op zaterdag 2 november 2024 20:54 schreef Maver24 het volgende:
Zie niet hoe de race morgen door kan gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |