abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 november 2024 @ 19:13:18 #201
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_215450997
Hoe groot is de kans op een burgeroorlog mocht Trump verliezen
Laffe huichelaar
  zaterdag 2 november 2024 @ 19:24:05 #202
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_215451210
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 19:10 schreef Droopie het volgende:
Raymond Mens zei vandaag, en dat vond ik wel een goede.

Die Bezos kan niet nu Harris endorsen en straks president Trump vragen om subsidie voor Bezos zijn eigen ruimtevaart programma.

Dan kan je beter nu maar eieren voor je geld kiezen, kunnen ze dat straks niet voor je poten gooien.
De VVDer Raymond Mens is het spoor simpelweg bijster.

Etaleert hij ook hier weer, tegenover Charles Groenhuijsen (die ooit zei, in 2005, dat hij Geert Wilders een "verfrissing" vond).
https://www.telegraaf.nl/(...)-lang-niet-afgelopen
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zaterdag 2 november 2024 @ 19:28:46 #203
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_215451308
twitter

twitter

Zo is het helaas wel.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_215451356
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 18:40 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Het werkt tot nu toe net omgekeerd.

Vlak voordat Bezos begon met conservatieve Trumpgezinden aan te stellen bij de krant, in 2023, was het vertrouwen in de WaPo relatief hoog
[ afbeelding ]

Dat is daarna juist omlaag gegaan. In de zomer van 2024 zag het er zo uit. Gezakt tot onder de New York Times en de klassieke Big Three
https://today.yougov.com/(...)lets-americans-trust

Wat vrij logisch is. De gemiddelde Republikein blijft vrij wantrouwend en de rest ziet de krant zienderogen naar rechts/Trump verschuiven.

De persoon van het gewraakte artikel, de niet-endorsement, komt van de Daily Telegraph vandaan. En nee, Daily Telegraph is niet zo maar een rechtse krant.
https://en.wikipedia.org/wiki/William_Lewis_(journalist)
In de WaPo misschien wel maar ik heb het over de media in het algemeen. Dat vertrouwen ligt echt op een historisch dieptepunt en ik vermoed dat Bezos daar wat aan wilt doen.
Het niet aanbevelen van een presidentskandidaat is een kleine stap om het vertrouwen in het algemeen te herstellen.
pi_215451540
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 19:30 schreef Chivaz het volgende:

[..]
In de WaPo misschien wel maar ik heb het over de media in het algemeen. Dat vertrouwen ligt echt op een historisch dieptepunt en ik vermoed dat Bezos daar wat aan wilt doen.
Het niet aanbevelen van een presidentskandidaat is een kleine stap om het vertrouwen in het algemeen te herstellen.
Ik zie in Bezos echt geen wereld verbeteraar hoor, die doet die krant als sidehustle met het idee om geld te verdienen.
Hell To The Liars
  zaterdag 2 november 2024 @ 19:44:49 #206
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_215451734
quote:

[..]
Natuurlijk. Multi-miljardair koopt een krant omdat hij graag 'het vertrouwen in de media wil herstellen'. Man, man, man...
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  Moderator zaterdag 2 november 2024 @ 19:46:07 #207
236264 crew  capricia
pi_215451750
Als Trump het wordt, heb ik begrepen dat de oorlog van Rusland in Oekraïne heel snel opgelost wordt.

Wat moet ik me daarbij voorstellen? Heeft hij daar iets over gezegd?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_215451768
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 november 2024 19:44 schreef JAM het volgende:

[..]
Natuurlijk. Multi-miljardair koopt een krant omdat hij graag 'het vertrouwen in de media wil herstellen'. Man, man, man...
Multi-miljardair koopt social media platform om 'free speech te promoten'.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 2 november 2024 @ 19:47:47 #209
37950 JAM
pi_215451782
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2024 19:46 schreef capricia het volgende:
Als Trump het wordt, heb ik begrepen dat de oorlog van Rusland in Oekraïne heel snel opgelost wordt.

Wat moet ik me daarbij voorstellen? Heeft hij daar iets over gezegd?
Nee, want dan zou het geen verassing meer zijn en dat is klaarblijkelijk belangrijk voor het slagen van dat plan, aldus Trump.

Oftewel, er is helemaal geen plan en dat gaat ook niet gebeuren.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  zaterdag 2 november 2024 @ 19:48:32 #210
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215451800
quote:

[..]
Sommige mensen kun je ook alles wijsmaken.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  Moderator zaterdag 2 november 2024 @ 19:51:17 #211
236264 crew  capricia
pi_215451858
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 november 2024 19:47 schreef JAM het volgende:

[..]
Nee, want dan zou het geen verassing meer zijn en dat is klaarblijkelijk belangrijk voor het slagen van dat plan, aldus Trump.

Oftewel, er is helemaal geen plan en dat gaat ook niet gebeuren.
Oh, ik dacht begrepen te hebben dat ie al een paar keer contact met Poetin gehad heeft.
Misschien heeft ie een idee hoe deze oorlog op te lossen.
Dus stukken Oekraïens land opgeven voor vrede. En om dat te bewerkstelligen dus geen wapens en steun aan Oekraïne meer te leveren.
Zoiets?
Dat dat zijn plan is.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 2 november 2024 @ 19:53:54 #212
37950 JAM
pi_215451909
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2024 19:51 schreef capricia het volgende:

[..]
Oh, ik dacht begrepen te hebben dat ie al een paar keer contact met Poetin gehad heeft.
Dus stukken Oekraïens land opgeven voor vrede. En om dat te bewerkstelligen dus geen wapens en steun aan Oekraïne meer te leveren.
Zoiets?
Dat dat zijn plan is.
Trump heeft zich daar zelf niet zo expliciet over uitgelaten. Die houdt het bij roepen dat hij het zo geregeld heeft, zonder dat van enige inhoud te voorzien. Vance heeft er iets meer over gezegd en ja, dat is eigenlijk gewoon: 'Geef Putin gewoon zijn zin.'

https://www.nytimes.com/2(...)aine-russia-war.html
  zaterdag 2 november 2024 @ 19:54:01 #213
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_215451911
quote:

[..]
Het gedaalde vertrouwen heeft meer met andere dingen te maken. Aanbevelingen waren er ook in de periode van vertrouwencijfers boven de 70%.

Je ziet bijvoorbeeld een enorme knauw en plotselinge daling na de Irak Oorlog (2003). Het vertrouwen daalde onmiddellijk van 54% naar 44%. Het eerste jaar sinds 1970 dat het vertrouwen onder de 50% zakte (het kwam nooit meer terug op dat niveau).

Wat was er toen aan de hand, nou dit:

BILL MOYERS: Walter Isaacson was then Chairman and Chief Executive Officer of CNN.

WALTER ISAACSON: And there was even almost a patriotism police which, you know, they'd be up there on the internet sort of picking anything a Christiane Amanpour, or somebody else would say as if it were disloyal....

BILL MOYERS: We interviewed a former reporter at CNN who had been there through that period. And this reporter said this quote, "Everybody on staff just sort of knew not to push too hard to do stories critical of the Bush Administration."

WALTER ISAACSON: Especially right after 9/11. Especially when the war in Afghanistan is going on. There was a real sense that you don't get that critical of a government that's leading us in war time. SOLDIER: Move out!

BILL MOYERS: WHEN AMERICAN FORCES WENT AFTER THE TERRORIST BASES IN AFGHANISTAN, NETWORK AND CABLE NEWS REPORTED THE CIVILIAN CASUALTIES.THE PATRIOT POLICE CAME KNOCKING.

WALTER ISAACSON: We'd put it on the air and by nature of a 24-hour TV network, it was replaying over and over again. So, you would get phone calls. You would get advertisers. You would get the Administration.

BILL MOYERS: You said pressure from advertisers?

WALTER ISAACSON: Not direct pressure from advertisers, but big people in corporations were calling up and saying, "You're being anti-American here."

BILL MOYERS: SO ISAACSON SENT HIS STAFF A MEMO, LEAKED TO THE WASHINGTON POST: "IT SEEMS PERVERSE" HE SAID, "TO FOCUS TOO MUCH ON THE CASUALTIES OR HARDSHIP IN AFGHANISTAN."

REPORTER: There's a body up here.

BILL MOYERS: AND HE ORDERED HIS REPORTERS AND ANCHORS TO BALANCE THE IMAGES OF CIVILIAN DEVASTATION WITH REMINDERS OF SEPTEMBER 11TH.

WALTER ISAACSON: I felt if we put into context, we could alleviate the pressure of people saying, "Don't even show what's happening in Afghanistan."

https://www.pbs.org/moyers/journal/btw/transcript1.html
https://en.wikipedia.org/wiki/Media_coverage_of_the_Iraq_War

Wat zo een Bezos nu doet is uiteraard niet heel anders (hoge piefen grijpen van boven in - in beide gevallen ten faveure van de GOP).

Je kunt prima een nieuwe lijn uitzetten maar doe dat aan het begin van een cyclus en in overleg met de redactie. Je moet op zijn minst even een discussie en gesprek aan gaan. Niet een last minute decreet.

Je gaat hier uiteraard ook nogal voorbij aan hoe WaPo de slogan "democracy dies in darkness" adopteerde en juist de abonnees en het vertrouwen zag stijgen. Het vertrouwen in de branche als geheel wordt allerminst naar beneden getrokken door de WaPo, eerder de Foxnews klonen.

En ook negeer je voor het gemak even dat de BBC en PBS het meeste worden vertrouwd, en tevens bij Republikeinse kiezers deze publieke omroepen best goed resoneren. De GOP doet er traditioneel alles aan om ze irrelevant te maken en ook BBC News/International van de buis te weren.

De GOP is zelf van de firma vertrouwen slopen en desoriëntatie bij de massa.

[ Bericht 3% gewijzigd door Klopkoek op 02-11-2024 20:00:20 ]
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_215451947
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2024 19:51 schreef capricia het volgende:

[..]
Zoiets?
Dat dat zijn plan is.
Het zou me benieuwen of Oekraïne überhaupt een partij is en inbreng heeft in zijn plan. En ook in Oekraïne zullen ze nog niet vergeten zijn dat Trump hun al een keer heeft proberen te chanteren.

Laten we ook niet vergeten dat toen hij bezig was met de terugtrekking uit Afghanistan hij ook niet onderhandelde met de regering in Kabul maar enkel met de Taliban.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_215452030
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 november 2024 19:46 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Multi-miljardair koopt social media platform om 'free speech te promoten'.
Meest briljante is dat de Alex Jones' van deze wereld jarenlang riepen dat de diabolische elite plannen had om chips in de hoofden van mensen te drukken.

Om vervolgens een techmiljardair op het schild te hijsen die dat daadwerkelijk wil doen.

Je verzint het niet.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator zaterdag 2 november 2024 @ 20:01:13 #216
236264 crew  capricia
pi_215452062
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 november 2024 19:55 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Het zou me benieuwen of Oekraïne überhaupt een partij is en inbreng heeft in zijn plan. En ook in Oekraïne zullen ze nog niet vergeten zijn dat Trump hun al een keer heeft proberen te chanteren.

Laten we ook niet vergeten dat toen hij bezig was met de terugtrekking uit Afghanistan hij ook niet onderhandelde met de regering in Kabul maar enkel met de Taliban.
Volgens mij is Oekraïne geen partij hierin.
Ik denk zoiets: Trump belt met Poetin. De VS stopt met wapenleveranties en steun aan Oekraïne. En Rusland belooft zich aan de Donbas-grenzen te houden. En gaat niet verder naar het westen. Volodymyr Zelensky wordt vervangen. Want verkiezingen.

Daarom kan hij ook zeggen dat de oorlog heel snel stopt.

Dit denk ik. Maar ik weet het niet. En vroeg me af of er al iets bekend was.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_215452122
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2024 20:01 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik denk zoiets: Trump belt met Poetin. De VS stopt met wapenleveranties en steun aan Oekraïne. En Rusland belooft zich aan de Donbas-grenzen te houden. En gaat niet verder naar het westen. Volodymyr Zelensky wordt vervangen. Want verkiezingen.

Nou ja zoiets, tel er een paar tweets van Trump bij op, dat Oekraine corruptiebestrijding prioriteit moet geven en dat zal het plan wel zo zijn.
Hell To The Liars
pi_215452172
Ik weet het, het is niet de bedoeling dat we zomaar tweets plaatsen. Maar dit is Harrison Ford, Han fucking Solo en Indiana Jones. Luke Skywalker en Han Solo scharen zich allebei achter Harris. Het is nu wel duidelijk wat de juiste keuze is.

(En Ford heeft bovendien een goed verhaal)

twitter
  Moderator zaterdag 2 november 2024 @ 20:06:47 #219
236264 crew  capricia
pi_215452183
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 20:03 schreef Droopie het volgende:

[..]
Nou ja zoiets, tel er een paar tweets van Trump bij op, dat Oekraine corruptiebestrijding prioriteit moet geven en dat zal het plan wel zo zijn.
Okay. Maar dan zal de VS ook garanties moeten geven dat Rusland niet verder gaat. Dus de rompstaat/vrije deel van Oekraïne bij de NAVO?
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 2 november 2024 @ 20:07:42 #220
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_215452199
quote:

[..]

Je vraagt je af of een man die dag in dag uit compleet uit z’n nek lult een doordacht plan heeft, nee oke.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_215452252
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 20:07 schreef Szura het volgende:

[..]
Je vraagt je af of een man die dag in dag uit compleet uit z’n nek lult een doordacht plan heeft, nee oke.
Trump, die we allemaal kennen als een 'student of history', die boeken en verslagen verslindt, bergen informatie tot zich neemt, aandachtig luistert naar adviseurs, om uiteindelijk tot een weloverwogen plan te komen.
pi_215452267
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2024 20:06 schreef capricia het volgende:

[..]
Okay. Maar dan zal de VS ook garanties moeten geven dat Rusland niet verder gaat. Dus de rompstaat/vrije deel van Oekraïne bij de NAVO?
Die garanties gaan alleen Europa geven gok ik, Trump zie ik dat niet doen.
Maar het zal sowieso een wedstrijdje Zelensky bashen worden ipv een eerlijke vrede.
Hell To The Liars
pi_215452302
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 20:07 schreef Szura het volgende:

[..]
Trump's verlangen om Liz Cheney voor een vuurpeleton te zetten is ook alleen maar omdat hij goed doordachte kritiek heeft op haar buitenlandbeleid:

twitter

[ Bericht 98% gewijzigd door Kijkertje op 02-11-2024 20:18:06 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 2 november 2024 @ 20:17:32 #224
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_215452401
quote:
9s.gif Op zaterdag 2 november 2024 20:12 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Trump's verlangen om Liz Cheney voor een vuurpeleton te zetten is ook alleen maar omdat hij goed doordachte kritiek heeft op haar buitenbeleid:

[ x ]
The wrong side of Trump is per definitie de juiste kant van de geschiedenis
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_215452468
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 20:17 schreef Szura het volgende:

[..]
The wrong side of Trump is per definitie de juiste kant van de geschiedenis
Precies en aangezien Zelensky niet meeging in zijn plan om Biden zwart te maken kan hij natuurlijk nooit aan Trump's kant staan.
pi_215452667
quote:

[..]

Het zal een 1/2tje zijn zodat Rusland zich kan voorbereiden op een volgende aanval.
Anders zie ik Rusland echt niet schikken naar de VS die overigens Oekraïne gewoon een mes in de rug steken als ze alle hulp staken.
In feite moet Oekraïne dus zorgen dat ze weer kernwapens krijgen op een of andere manier want die hadden ze dus nooit moeten opgeven.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_215452809
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 november 2024 20:29 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Het zal een 1/2tje zijn zodat Rusland zich kan voorbereiden op een volgende aanval.
Anders zie ik Rusland echt niet schikken naar de VS die overigens Oekraïne gewoon een mes in de rug steken als ze alle hulp staken.
In feite moet Oekraïne dus zorgen dat ze weer kernwapens krijgen op een of andere manier want die hadden ze dus nooit moeten opgeven.
Nou ja gelukkig is er altijd nog een Congres die daar wat over te zeggen heeft.
pi_215452841
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 november 2024 20:37 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Nou ja gelukkig is er altijd nog een Congres die daar wat over te zeggen heeft.
Die gaan ook gewoon schikken naar Trump als hij herkozen word verwacht ik.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_215452875
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 november 2024 20:38 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Die gaan ook gewoon schikken naar Trump als hij herkozen word verwacht ik.
Tja ook dat is afhankelijk van de samenstelling na de verkiezing.
pi_215452881
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 17:30 schreef Droopie het volgende:

[..]
Ja hoor. Ik ken die gast niet, maar ik las het ook in de Nederlandse kranten vandaag.
Reden dat ik het nu plaats is omdat iemand hem retweette en omdat er een statement van Trump in staat.
Excuses. Statement van Trump was een hoax :'(
Hell To The Liars
pi_215453176
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 20:41 schreef Droopie het volgende:

[..]
Excuses. Statement van Trump was een hoax :'(
Er is wel meer een hoax:

twitter
pi_215453271
https://www.reuters.com/w(...)y-stance-2024-11-01/

Trump kan weer een rechtszaak tegemoet zien vanwege z’n oproep om een kogel door het gezicht van Liz Cheney te jagen.
pi_215453387
quote:

[..]
Dat argument maak ik toch helemaal niet, wel bij de les blijven Jam.
  zaterdag 2 november 2024 @ 21:29:32 #234
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_215453653
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 november 2024 20:58 schreef Beathoven het volgende:
https://www.reuters.com/w(...)y-stance-2024-11-01/

Trump kan weer een rechtszaak tegemoet zien vanwege z’n oproep om een kogel door het gezicht van Liz Cheney te jagen.
Het wordt steeds spannender gemaakt :')

“I don’t want to go to war. [Liz Cheney] wanted to go, she wanted to stay in Syria. I took [troops] out. She wanted to stay in Iraq. I took them out. I mean, if it were up to her, we’d be in 50 different countries. And you know, number one, it’s very dangerous. Number two, a lot of people get killed. And number three, I mean, it’s very, very expensive. I don’t blame [Dick Cheney] for sticking with his daughter, but his daughter is a very dumb individual, very dumb. She is a radical war hawk. Let’s put her with a rifle standing there with nine barrels shooting at her, OK? Let’s see how she feels about it. You know, when the guns are trained on her face.”
Haters everywhere but I don't really care.
pi_215454114
Wees eens lief tegen elkaar

Bekijk deze YouTube-video

Hier een uitleg waar op moeten letten.
Geen idee waarom ik wakker ga blijven, dit gaat wel een paar dagen duren.
Hell To The Liars
pi_215454199
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2024 22:07 schreef Droopie het volgende:
Wees eens lief tegen elkaar

Hier een uitleg waar op moeten letten.
Geen idee waarom ik wakker ga blijven, dit gaat wel een paar dagen duren.
Eigenlijk is de verkiezingsavond-/nacht het saaiste van de hele verkiezing.

Tenzij zich verrassingen voordoen en Trump die voortijdig de overwinning gaat uitroepen zal ook geen verrassing zijn ;(
pi_215454226
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 november 2024 22:12 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Eigenlijk is de verkiezingsavond-/nacht het saaiste van de hele verkiezing.

Tenzij zich verrassingen voordoen en Trump die voortijdig de overwinning gaat uitroepen zal ook geen verrassing zijn ;(
Maar als Trump gaat praten, is dat ook daar rond middernacht.
Dan ken ik net zo goed mijn wekker vroeg zetten.

Misschien rond 03.00 maar de wekker zetten, dan komt het rode midden amerika aan de beurt.
Hell To The Liars
pi_215454256
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2024 21:29 schreef matthijst het volgende:

[..]
Het wordt steeds spannender gemaakt :')

“I don’t want to go to war. [Liz Cheney] wanted to go, she wanted to stay in Syria. I took [troops] out. She wanted to stay in Iraq. I took them out. I mean, if it were up to her, we’d be in 50 different countries. And you know, number one, it’s very dangerous. Number two, a lot of people get killed. And number three, I mean, it’s very, very expensive. I don’t blame [Dick Cheney] for sticking with his daughter, but his daughter is a very dumb individual, very dumb. She is a radical war hawk. Let’s put her with a rifle standing there with nine barrels shooting at her, OK? Let’s see how she feels about it. You know, when the guns are trained on her face.”

Overigens ook wel hilarisch om je tegenover Dick Cheney te beklagen over de vermeende oorlogszucht van zijn dochter.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 2 november 2024 @ 22:43:15 #239
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_215454673
(nog) Geen Kamala bij Joe Rogan maar wel John Fetterman, nog niet 100% maar wel groot respect dat hij daar 2 uur zit, met een mooi verhaal.

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_215454734
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 22:43 schreef Mani89 het volgende:
(nog) Geen Kamala bij Joe Rogan maar wel John Fetterman, nog niet 100% maar wel groot respect dat hij daar 2 uur zit, met een mooi verhaal.

Ik kan googlen. Maar heel kort? Wie is dat?
Hell To The Liars
pi_215454757
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 19:10 schreef Droopie het volgende:
Raymond Mens zei vandaag, en dat vond ik wel een goede.

Die Bezos kan niet nu Harris endorsen en straks president Trump vragen om subsidie voor Bezos zijn eigen ruimtevaart programma.

Dan kan je beter nu maar eieren voor je geld kiezen, kunnen ze dat straks niet voor je poten gooien.
De enige reden dat dat niet kan is omdat Trump een rancuneuze kleuter is.
Dat alleen al zou een reden moeten zijn om niet op hem te stemmen (naast dat hij corrupt, narcistisch en een veroordeeld zedendelinquent is natuurlijk.
pi_215454943
Als…als…als…Harris/Waltz winnen, ben ik benieuwd naar de Rep in haar kabinet en op welke positie.
En naar de vervanger van Merrick Garland.
  zaterdag 2 november 2024 @ 23:00:16 #243
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_215454969
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 22:46 schreef Droopie het volgende:

[..]
Ik kan googlen. Maar heel kort? Wie is dat?
Senator van Pennsylvania.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zaterdag 2 november 2024 @ 23:04:27 #244
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_215455006
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2024 22:58 schreef AnneX het volgende:
Als…als…als…Harris/Waltz winnen, ben ik benieuwd naar de Rep in haar kabinet en op welke positie.
En naar de vervanger van Merrick Garland.
Defensie of buitenlandse zaken ligt het meest voor de hand.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_215455194
twitter

quote:
A disinformation expert said the state was ground zero for social media content on voter fraud — much of it untrue.
Bijvoorbeeld:

quote:
At 3:16 p.m. Wednesday, the Trump campaign emailed a news release with the headline: "Trump-Vance Campaign Discovers Leftist Activists Impersonating Election Officials."

"Radical leftists are trying to intimidate voters and interfere with Pennsylvanians' right to cast their ballots," the campaign wrote, alleging that Democrats were wearing "fake badges" and "impersonating election officials to suppress the vote."

At 8:44 a.m. Thursday, Republican vice presidential nominee JD Vance retweeted a Blair post on the same issue and added: "If you commit voter fraud, or try to deprive people of their right to vote, we will prosecute you!"

None of it was true.

There was no intimidation. No impersonation. No fake badges. No fraud. The entire ordeal was fabricated.
Same old, same old ....

Twijfel zaaien over de uitslag voor het geval Trump verliest. Hetzelfde scenario als in 2020.

[ Bericht 71% gewijzigd door Kijkertje op 02-11-2024 23:32:21 ]
pi_215455196
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 23:00 schreef Mani89 het volgende:

[..]
Senator van Pennsylvania.
Bedankt.

Ga ik morgenochtend eens even kijken.
Hell To The Liars
  zaterdag 2 november 2024 @ 23:27:31 #247
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_215455238
quote:
Ik ga hier dus niet op stemmen, want waar zou ik me in hemelsnaam op moeten baseren? M'n eigen onderbuik (wensdenken), of op de door extreem-rechts compleet verkankerde polls? Ik zie het 6 november wel...
pi_215455313
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 november 2024 23:27 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]
Ik ga hier dus niet op stemmen, want waar zou ik me in hemelsnaam op moeten baseren? M'n eigen onderbuik (wensdenken), of op de door extreem-rechts compleet verkankerde polls? Ik zie het 6 november wel...
Een derde optie: Geen idee! zou leuk geweest zijn.
  zondag 3 november 2024 @ 00:20:24 #249
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215455575
Alhoewel dit wel weer hoopgevend klinkt, Kamala gaat Iowa misschien winnen?

twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_215455612
Wanneer komen morgen de eerste resultaten? Is dat zondag avond of ergens diep in de nacht?
  zondag 3 november 2024 @ 00:31:40 #251
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_215455619
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2024 00:30 schreef koffiekoekjes het volgende:
Wanneer komen morgen de eerste resultaten? Is dat zondag avond of ergens diep in de nacht?
Die verkiezingen zijn op dinsdag.
pi_215455622
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2024 00:31 schreef Bezsen het volgende:

[..]
Die verkiezingen zijn op dinsdag.
Ah, dacht dat het op een zondag was :P
  zondag 3 november 2024 @ 00:38:25 #253
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_215455653
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2024 00:30 schreef koffiekoekjes het volgende:
Neem aan dat je het over de echte uitslagen hebt, maw, de zgn 'exit polls'? Die beginnen meestal kort na de sluiting van de stembussen/lokalen binnen te druppelen. Wat dat betreft verschilt het weinig met hoe het er hier aan toe gaat.

Overigens zijn de verkiezingen niet morgen, maar a.s. dinsdag pas.
pi_215455661
Michelle Obama is een geweldige spreker _O_ nu Live
  zondag 3 november 2024 @ 00:46:13 #255
28167 matthijst
pi_215455688
Die kan het wel ja ^O^
pi_215455696
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2024 00:20 schreef Perrin het volgende:

[ x ]

quote:

[ x ]

Dit schijnt een goede pollster te zijn die de resultaten van 2016 en 2020 ook voortijdig in de smiezen had. Goed nieuws voor Harris dus, want als dit landelijk doortrekt dan is de stem van de vrouwen doorslaggevend en wint Harris.
pi_215455713
quote:

[ x ]

twitter
  zondag 3 november 2024 @ 01:01:22 #258
37950 JAM
pi_215455716
Er moet de afgelopen paar dagen toch wel wat bijzonders zijn gebeurd. De (overigens ook niet heel betrouwbare, maar toch) prediction markets zijn volkomen omgeslagen. Waar het eind oktober 309/299 voor Trump stond, staat het nu op 307/231 voor Harris. Wat is daar dan gebeurd?

Zie hier en hier:

https://virtualtout.com/news-log/2024-10-31/

https://www.virtualtout.i(...)te&utm_campaign=beta
pi_215455722
quote:
11s.gif Op zondag 3 november 2024 01:01 schreef JAM het volgende:
Er moet de afgelopen paar dagen toch wel wat bijzonders zijn gebeurd. De (overigens ook niet heel betrouwbare, maar toch) prediction markets zijn volkomen omgeslagen. Waar het eind oktober 309/299 voor Trump stond, staat het nu op 307/231 voor Harris. Wat is daar dan gebeurd?

Zie hier en hier:

https://virtualtout.com/news-log/2024-10-31/

https://www.virtualtout.i(...)te&utm_campaign=beta
twitter
pi_215455725
Nagelbijten tot ver na dinsdag vermoedelijk. Eerst zien dan geloven.
En ik ga ‘ons’ als ‘in de wereld’ niet rijk rekenen.

De dreun van Brexit de volgende morgen voel ik nog.
  zondag 3 november 2024 @ 01:14:50 #261
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_215455731
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2024 01:09 schreef AnneX het volgende:

En ik ga ‘ons’ als ‘in de wereld’ niet rijk rekenen.
"De wereld" zal echt blij zijn als een vrouwelijke president drones op kinderen afstuurt, weer bakken met geld voor wapens in Israel overmaakt om Palestijnse kinderen mee af te maken en de Amerikaanse wapenindustrie overuren laat maken om te profiteren van de oorlog in Oekraïne. Dat is een stuk prettiger dan dat Trump dat doet.

Wat zal de wereld juichen!
  zondag 3 november 2024 @ 01:16:18 #262
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_215455732

De wereld rekent zich rijk voor Harris!
  zondag 3 november 2024 @ 01:21:31 #263
37950 JAM
pi_215455742
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2024 01:14 schreef Bezsen het volgende:

[..]
"De wereld" zal echt blij zijn als een vrouwelijke president drones op kinderen afstuurt, weer bakken met geld voor wapens in Israel overmaakt om Palestijnse kinderen mee af te maken en de Amerikaanse wapenindustrie overuren laat maken om te profiteren van de oorlog in Oekraïne. Dat is een stuk prettiger dan dat Trump dat doet.

Wat zal de wereld juichen!
Beetje een vreemde opmerking, moet ik zeggen. Is het niet zo dat Harris een stuk kritischer tegenover het beleid van de regering Netanyahu staat dan Trump?
pi_215455746
Tja.
  zondag 3 november 2024 @ 01:24:05 #265
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_215455747
quote:
5s.gif Op zondag 3 november 2024 01:21 schreef JAM het volgende:

[..]
Beetje een vreemde opmerking, moet ik zeggen. Is het niet zo dat Harris een stuk kritischer tegenover het beleid van de regering Netanyahu staat dan Trump?
Dat ligt er maar net aan waar in de VS je bent!

quote:
CNN's Andrew Kaczynski and Erin Burnett discuss how the Kamala Harris campaign's messaging about Israel and Gaza differs depending on which battleground state voters are in.
https://edition.cnn.com/2(...)ael-gaza-ebof-digvid

Zowel de Republikeinen als de Democraten gaan Israel natuurlijk massaal steunen. Zoals ze dat al tientallen jaren doen.

Als je echt denkt dat het voor de wereld uitmaakt wie van de twee poppetjes wint, dan kijk je echt in een totaal vacuum naar de politiek.
  zondag 3 november 2024 @ 01:26:54 #266
37950 JAM
pi_215455753
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2024 01:24 schreef Bezsen het volgende:

[..]
Dat ligt er maar net aan waar in de VS je bent!
[..]
https://edition.cnn.com/2(...)ael-gaza-ebof-digvid

Zowel de Republikeinen als de Democraten gaan Israel natuurlijk massaal steunen. Zoals ze dat al tientallen jaren doen.

Als je echt denkt dat het voor de wereld uitmaakt wie van de twee poppetjes wint, dan kijk je echt in een totaal vacuum naar de politiek.
Nou ja, ik wil niet naïef doen in de zin dat ik denk dat als Harris wint er direct een einde aan dat conflict komt en de VS opeens een veel kritischer houding tegenover Israël aan zal nemen dan nu, maar waar ik wel vrij sterk van overtuigd ben is dat als Trump wint, Netanyahu van de VS helemaal vrij baan zal krijgen en dat conflict waarschijnlijk nog een heel stuk zal verergeren. Dus ja, ik denk wel dat dat uitmaakt.
  zondag 3 november 2024 @ 01:28:00 #267
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_215455755
quote:
3s.gif Op zondag 3 november 2024 01:26 schreef JAM het volgende:

[..]
Nou ja, ik wil niet naïef doen in de zin dat ik denk dat als Harris wint er direct een einde aan dat conflict komt en de VS opeens een veel kritischer houding tegenover Israël aan zal nemen dan nu, maar waar ik wel vrij sterk van overtuigd ben is dat als Trump wint, Netanyahu van de VS helemaal vrij baan zal krijgen en dat conflict waarschijnlijk nog een heel stuk zal verergeren.
Dan overschat je vooral de invloed van het poppetje op een veel grotere lobby.
  zondag 3 november 2024 @ 01:31:39 #268
37950 JAM
pi_215455764
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2024 01:28 schreef Bezsen het volgende:

[..]
Dan overschat je vooral de invloed van het poppetje op een veel grotere lobby.
Okay, heel even. Wat is de stelling nu precies? De VS zal altijd militaire steun leveren aan Israël (dat geloof ik best), dus in dat opzicht maakt het niet uit of het Trump of Harris wordt? Je denkt niet dat de hoeveelheid, vorm en voorwaarden van die steun daarbij een rol zal spelen?
pi_215455799
Fetterman bij Joe Rogan en Harris bij SNL?

twitter
  zondag 3 november 2024 @ 02:03:43 #270
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_215455849
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 november 2024 23:34 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Een derde optie: Geen idee! zou leuk geweest zijn.
Yep. Ik denk trouwens dat we in 2028 ook allerlei AI geknoei gaan zien met betrekking tot 'early voting' uitslagen, en dan tast iedereen tot aan de exit polls helemaal compleet in het duister! :D
pi_215455899
quote:
10s.gif Op zondag 3 november 2024 01:45 schreef Kijkertje het volgende:
Fetterman bij Joe Rogan en Harris bij SNL?

[ x ]
twitter

Dit is wel interessant. Dit was voorheen een complottheorie.
pi_215455915
Uitermate stompzinnig gelul van Joe Rogan en wie die tweeter ook mag zijn. Die claim van die tweet blijkt helemaal niet uit dat filmpje, wat een waardeloze gast.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_215455919
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2024 02:38 schreef stinkielinkie het volgende:

[..]
[ x ]
Dit is wel interessant. Dit was voorheen een complottheorie.
Dat is het nog steeds? Immigranten aantrekken omdat dat economisch voordelig is voor de VS is wat anders dan immigranten aantrekken omdat ze dan voor de Democraten gaan stemmen.

Oh en Fetterman geeft dat laatste helemaal niet toe :{w
pi_215455922
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2024 02:51 schreef OMG het volgende:
Uitermate stompzinnig gelul van Joe Rogan en wie die tweeter ook mag zijn. Die claim van die tweet blijkt helemaal niet uit dat filmpje, wat een waardeloze gast.
Het zijn ook steeds tweets van Collin Rugg. Blijkbaar erg populair bij MAGA-rechts.
pi_215455964
Deze toch maar even posten:

twitter

twitter

Voor de duidelijkheid: ik denk niet dat het ook maar iets gaat uitmaken voor de verkiezingen en zoals ik al eerder opmerkte zijn er zat relevantere zaken aan te merken op Trump maar de oorverdovende stilte hierover in het MAGA-kamp is wel weer lekker hypocriet.

Ik las ook ergens dat Wolff deze tapes al eerder aangeboden heeft aan media maar dat niemand interesse had.

Ah gevonden:

twitter

twitter

[ Bericht 6% gewijzigd door Kijkertje op 03-11-2024 06:01:22 ]
pi_215455980
Die Selzer poll in Iowa is enorm! Laten we hopen dat het uitkomt
pi_215455990
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2024 02:51 schreef OMG het volgende:
Het gaat niet om joe rogan maar om de persoon die te gast is. Bedankt voor je bijdrage 🤡
pi_215455992
Wake me up when Kamala gets a celebrity endorsement from someone who hasn’t been to a Diddy party or Epstein Island.
pi_215455994
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2024 04:04 schreef stinkielinkie het volgende:
Wake me up when Kamala gets a celebrity endorsement from someone who hasn’t been to a Diddy party or Epstein Island.
Die komen aan de lopende band langs? De laatste was Harrison Ford geloof ik.

twitter

Oh en net nog Martin Sheen en de hele West Wing cast:

twitter

[ Bericht 27% gewijzigd door Kijkertje op 03-11-2024 04:33:18 ]
pi_215456016
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 04:44 schreef Eagles89 het volgende:
Ik weet nog dat er hier mensen waren die zeiden dat Trump steeds kleinere zalen moest huren omdat er bijna niemand meer kwam opdagen. Het tegendeel is waar, er komen steeds meer mensen. Ik heb nog nooit zoiets gezien, een zee aan rode MAGA petjes, en buiten het stadion stonden ze nog te wachten. En as we speak staat die in een vol stadion van 33,000 mensen in Wisconsin.
[ x ]
Het kan natuurlijk ook beide waar zijn afhankelijk van de locatie:

twitter

twitter

twitter

[ Bericht 71% gewijzigd door Kijkertje op 03-11-2024 05:40:14 ]
pi_215456020
Harris bij SNL:

twitter

[ Bericht 23% gewijzigd door Kijkertje op 03-11-2024 05:42:31 ]
pi_215456030
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2024 11:23 schreef AnneX het volgende:
En weer een linkje over het inrichten van een campagne, de planning en uitvoering.
Ook over het positieve effect van ‘canvassen’.
https://reportersonline.n(...)0#pt-payment-details

Wij krijgen flyers in de bus van diverse politieke partijen.
En één keer iemand van GL aan.de.deur!
Hebben ze van het begin af aan uitstekend georganiseerd. De Trump-campagne vond dat niet nodig. Veel te veel werk met hoge kosten en de media waren genoeg ...

twitter

twitter

Het verhaal dat Harris te weinig zichtbaar is (wat in de VS trouwens wel het geval is) klopt ook gewoon niet. Wel is het natuurlijk zo dat Trump's idiote uitspraken altijd (landelijk en mondiaal) veel aandacht krijgen maar wat Harris onderneemt (samen met Walz, Emhoff en plaatselijke Democratische politci) is juist haar energie en tijd steken in lokale bezoeken, interviews, media-ads en rally's naast nog de inspanningen van haar verkiezingskantoren die ook bijeenkomsten regelen en zorgen dat er mensen gaan canvassen, bellen etc. Daar hoor je (landelijk) veel minder over maar het werkt wel op plaatsen waar het ertoe doet.

Dat Trump bijv 3 uur bij Rogan zit is erg zichtbaar maar wat wint Harris met zo'n interview? Rogan's vaste publiek gaat daardoor echt niet anders stemmen en in de swing states worden veel meer mensen bereikt op de manier zoals zij dat aanpakt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Kijkertje op 03-11-2024 05:35:07 ]
  zondag 3 november 2024 @ 06:38:42 #283
405562 Erno-BE
Make the U.S.S.R. Great Again!
pi_215456096
quote:

[ x ]

Iowa gaat gewoon naar Trump, het is volgens FiveThirtyEight niet eens een Near Swing State (bijnakantelstaat). Die verhalen van dat Iowa of Ohio naar Harris zou gaan is gewoon een stuk wensdenken van de Democraten die hopen op meer dan 350 kiesmannen. De waarheid is dat in 43 Staten de uitslag al vast staat en dat de kans groot is dat Arizona, North-Carolina en Georgia naar Trump gaan, Nevada, Wisconsin en Michigan naar Harris en Pennsylvenia naar de winnaar en dat je op die manier maanden gezeik krijgt, omdat de winnaar geen enkele marge heeft.
Rossíya, Rossíya -
V étom slóve ogón' i síla,
V étom slóve pobédy plámya!
Podnimáem Rossí známya!
pi_215456140
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2024 06:38 schreef Erno-BE het volgende:

[..]
Iowa gaat gewoon naar Trump, het is volgens FiveThirtyEight niet eens een Near Swing State (bijnakantelstaat). Die verhalen van dat Iowa of Ohio naar Harris zou gaan is gewoon een stuk wensdenken van de Democraten die hopen op meer dan 350 kiesmannen. De waarheid is dat in 43 Staten de uitslag al vast staat en dat de kans groot is dat Arizona, North-Carolina en Georgia naar Trump gaan, Nevada, Wisconsin en Michigan naar Harris en Pennsylvenia naar de winnaar en dat je op die manier maanden gezeik krijgt, omdat de winnaar geen enkele marge heeft.
Het is ook gewoon één poll natuurlijk (dat weten de Democraten ook wel) en Harris' voorsprong is nog binnen de foutmarge zei de pollster zelf ook. Bijzonder is het wel maar zekerheid hebben we allemaal sws pas na de verkiezingen.

Het wensdenken is denk ik meer dat het in de swing states en dan met name Pennsylvania mss ook wel een laatste 'boost' kan geven zoals een commentator (bij MSNBC) het formuleerde.

Het blijft spannend ....

[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 03-11-2024 07:49:27 ]
pi_215456154
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 17:08 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dat zou je denken, maar er zijn echt een hoop true believers. Laatst nog met Bidens comment kwam @:Basp1 nog vol bravoure vertellen dat ik er naast zat omdat de NYT het had debunked.
NYT verteld gewoon letterlijk dat je je eigen oren en ogen niet moet geloven want hun hebben de waarheid in pacht.
Uiteindelijk kom je wel op een punt dat niemand de media nog gelooft, in de VS zitten ze nu ongeveer op de helft. En mocht Trump het winnen en ze gaan weer heel activistisch te werk word dat percentage nog veel lager.
Je verdraait weer eens verhaaltjes.

De bewering van jou was dat de msm de vreemde de opmerking van Biden niets kritisch over zouden schrijven en dat bleek natuurlijk niet kloppen. _O-

Je hebt eerder de link gekregen dus laat de passages maar zien waar de nyt beweert dat ze de waarheid in pacht hebben. ^O^

En als er geen bewijzen komen kunnen we stellen dat de jij keihard activistisch je geïndoctrineerde narratief over de fake msm zit te pushen.
pi_215456362
het AD vond gisteren inderdaad dat de vuilnis opmerking van Joe en de reactie van Trump de oktober surprise was, of is AD niet msm meer?
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 3 november 2024 @ 08:31:21 #288
862 Arcee
Look closer
pi_215456378
Opvallend hoe de wedkantoren de kansen voor Trump aanvankelijk steeds hoger inschatten en na 29 oktober een duidelijke kentering laten zien:

1
2
3
4
5
6
7
Datum         Trump    Harris
28-10-2024    1.60    2.70
29-10-2024    1.53    2.87
30-10-2024    1.61    2.63
31-10-2024    1.66    2.50
01-11-2024    1.67    2.40
02-11-2024    1.80    2.20

(Voor de niet-kenners: een kleiner getal is een hogere kans om te winnen.)

Datzelfde zie je bij Trump's aandeel, dat gaat ook na een dagenlange stijging na 29 oktober omlaag:

Als jij wou dan verfde jij de wolken blauw.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 3 november 2024 @ 08:39:52 #289
426493 crew  PippenScottie
pi_215456438
De Iowa poll is niet zomaar een poll. Selzer heeft nu al een aantal verkiezingen op rij de vinger uitstekend op de pols in Iowa.

Dit zijn de laatste verkiezingen. Eerst de voorspelling, daarna de uiteindelijke uitslag:

2022 Senate: R+12 (R+12)

2020 President: R+7 (R+8) [Trump v. Biden in Iowa]

2020 Senate: R+4 (R+7)

2018 Governor: D+2 (R+3)

2016 President: R+7 (R+9)

2014 Senate: R+7 (R+8)

2012 President: D+5 (D+6)

Ik heb Amerikaanse verkiezingen jaren op de voet gevolgd. Dit jaar heb ik er geen fut voor. Het is mij te deprimerend, te vuil, te inhoudsloos, te ondemocratisch.
My friends all drive horses
pi_215456581
quote:
10s.gif Op zondag 3 november 2024 04:55 schreef Kijkertje het volgende:
Harris bij SNL:

[ x ]
Dit doet ze goed _O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_215456588
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2024 08:31 schreef Arcee het volgende:
Opvallend hoe de wedkantoren de kansen voor Trump aanvankelijk steeds hoger inschatten en na 29 oktober een duidelijke kentering laten zien:
[ code verwijderd ]

(Voor de niet-kenners: een kleiner getal is een hogere kans om te winnen.)

Datzelfde zie je bij Trump's aandeel, dat gaat ook na een dagenlange stijging na 29 oktober omlaag:

[ afbeelding ]
Er is vanuit rechtse pollstations enorm overvloedig gemanipuleerd en dat lijkt nu in de eindfase door onafhankelijke polls en daadwerkelijke trends in stemgedrag ontmaskerd te worden
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 3 november 2024 @ 09:18:03 #292
405562 Erno-BE
Make the U.S.S.R. Great Again!
pi_215456700
quote:
10s.gif Op zondag 3 november 2024 07:24 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Het is ook gewoon één poll natuurlijk (dat weten de Democraten ook wel) en Harris' voorsprong is nog binnen de foutmarge zei de pollster zelf ook. Bijzonder is het wel maar zekerheid hebben we allemaal sws pas na de verkiezingen.

Het wensdenken is denk ik meer dat het in de swing states en dan met name Pennsylvania mss ook wel een laatste 'boost' kan geven zoals een commentator (bij MSNBC) het formuleerde.

Het blijft spannend ....
Het zou grappig zijn als alle 7 Swing States, (nr. 5, nr. 8, nr. 9, nr. 10, nr. 14) plus Florida (nr. 3), plus Texas (nr. 2), plus Ohio (nr. 7) naar Harris gaan, want dan heeft Harris de 15 grootste Staten te pakken, het eerstvolgende Republikeins Bolwerk is Tennessee op plaats 16. Maar ja, dat is wensdenken.
Rossíya, Rossíya -
V étom slóve ogón' i síla,
V étom slóve pobédy plámya!
Podnimáem Rossí známya!
  zondag 3 november 2024 @ 09:21:04 #293
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_215456732
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2024 08:39 schreef PippenScottie het volgende:

Ik heb Amerikaanse verkiezingen jaren op de voet gevolgd. Dit jaar heb ik er geen fut voor. Het is mij te deprimerend, te vuil, te inhoudsloos, te ondemocratisch.
Voor de liefhebbers, een samenvatting van de lelijkheid. --> https://www.parool.nl/wer(...)eft-gezien~bb9bd47e/

Deze verkiezingen komen op mij nogal kinderlijk over. :{
Muziek: 15+ / Home
pi_215456820
Korte samenvatting : ik denk dat het toch Trump wordt.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  zondag 3 november 2024 @ 09:43:12 #295
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_215456903
Blexas en Blorida worden werkelijkheid!
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_215456942
Guttegut…eindelijk besteedt cnn zendtijd aan Harris (positief) en de BS van trump als president. Blaat blaat blaat.

Nú pas. De schijterds.
  zondag 3 november 2024 @ 09:52:26 #297
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_215456990
Race is nu nog te dichtbij. Zou trouwens wel zomaar de eerste Amerikaanse verkiezing kunnen zijn waarin faithless electors de uitkomst zouden kunnen veranderen.
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 3 november 2024 @ 09:52:38 #298
862 Arcee
Look closer
pi_215456991
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2024 09:21 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Voor de liefhebbers, een samenvatting van de lelijkheid. --> https://www.parool.nl/wer(...)eft-gezien~bb9bd47e/

Deze verkiezingen komen op mij nogal kinderlijk over. :{
Kortom: het is echt 50/50. Niemand gaat het antwoord geven op de vragen wie de volgende president wordt vóór 5 november. Het zou ook in de US al 6 november kunnen zijn voor dat antwoord komt. :X
Als jij wou dan verfde jij de wolken blauw.
  zondag 3 november 2024 @ 09:52:44 #299
28167 matthijst
pi_215456994
Wel blij dat we hier die onzin van dat aanbellen, opbellen en "bekende Nederlanders" die je willen vertellen wat en dat je moet stemmen :D
  zondag 3 november 2024 @ 09:53:58 #300
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_215457009
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2024 09:52 schreef Arcee het volgende:

[..]
Kortom: het is echt 50/50. Niemand gaat het antwoord geven op de vragen wie de volgende president wordt vóór 5 november. Het zou ook in de US al 6 november kunnen zijn voor dat antwoord komt. :X
Dat zit er dik in dat het later is dan 5 november :P Ze gaan stemmen en dat tellen gaat niet zo snel daar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')