De VVDer Raymond Mens is het spoor simpelweg bijster.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:10 schreef Droopie het volgende:
Raymond Mens zei vandaag, en dat vond ik wel een goede.
Die Bezos kan niet nu Harris endorsen en straks president Trump vragen om subsidie voor Bezos zijn eigen ruimtevaart programma.
Dan kan je beter nu maar eieren voor je geld kiezen, kunnen ze dat straks niet voor je poten gooien.
In de WaPo misschien wel maar ik heb het over de media in het algemeen. Dat vertrouwen ligt echt op een historisch dieptepunt en ik vermoed dat Bezos daar wat aan wilt doen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:40 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Het werkt tot nu toe net omgekeerd.
Vlak voordat Bezos begon met conservatieve Trumpgezinden aan te stellen bij de krant, in 2023, was het vertrouwen in de WaPo relatief hoog
[ afbeelding ]
Dat is daarna juist omlaag gegaan. In de zomer van 2024 zag het er zo uit. Gezakt tot onder de New York Times en de klassieke Big Three
https://today.yougov.com/(...)lets-americans-trust
Wat vrij logisch is. De gemiddelde Republikein blijft vrij wantrouwend en de rest ziet de krant zienderogen naar rechts/Trump verschuiven.
De persoon van het gewraakte artikel, de niet-endorsement, komt van de Daily Telegraph vandaan. En nee, Daily Telegraph is niet zo maar een rechtse krant.
https://en.wikipedia.org/wiki/William_Lewis_(journalist)
Ik zie in Bezos echt geen wereld verbeteraar hoor, die doet die krant als sidehustle met het idee om geld te verdienen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:30 schreef Chivaz het volgende:
[..]
In de WaPo misschien wel maar ik heb het over de media in het algemeen. Dat vertrouwen ligt echt op een historisch dieptepunt en ik vermoed dat Bezos daar wat aan wilt doen.
Het niet aanbevelen van een presidentskandidaat is een kleine stap om het vertrouwen in het algemeen te herstellen.
Natuurlijk. Multi-miljardair koopt een krant omdat hij graag 'het vertrouwen in de media wil herstellen'. Man, man, man...quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:30 schreef Chivaz het volgende:
[..]
In de WaPo misschien wel maar ik heb het over de media in het algemeen. Dat vertrouwen ligt echt op een historisch dieptepunt en ik vermoed dat Bezos daar wat aan wilt doen.
Het niet aanbevelen van een presidentskandidaat is een kleine stap om het vertrouwen in het algemeen te herstellen.
Multi-miljardair koopt social media platform om 'free speech te promoten'.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:44 schreef JAM het volgende:
[..]
Natuurlijk. Multi-miljardair koopt een krant omdat hij graag 'het vertrouwen in de media wil herstellen'. Man, man, man...
Nee, want dan zou het geen verassing meer zijn en dat is klaarblijkelijk belangrijk voor het slagen van dat plan, aldus Trump.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:46 schreef capricia het volgende:
Als Trump het wordt, heb ik begrepen dat de oorlog van Rusland in Oekraïne heel snel opgelost wordt.
Wat moet ik me daarbij voorstellen? Heeft hij daar iets over gezegd?
Sommige mensen kun je ook alles wijsmaken.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:44 schreef JAM het volgende:
[..]
Natuurlijk. Multi-miljardair koopt een krant omdat hij graag 'het vertrouwen in de media wil herstellen'. Man, man, man...
Oh, ik dacht begrepen te hebben dat ie al een paar keer contact met Poetin gehad heeft.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:47 schreef JAM het volgende:
[..]
Nee, want dan zou het geen verassing meer zijn en dat is klaarblijkelijk belangrijk voor het slagen van dat plan, aldus Trump.
Oftewel, er is helemaal geen plan en dat gaat ook niet gebeuren.
Trump heeft zich daar zelf niet zo expliciet over uitgelaten. Die houdt het bij roepen dat hij het zo geregeld heeft, zonder dat van enige inhoud te voorzien. Vance heeft er iets meer over gezegd en ja, dat is eigenlijk gewoon: 'Geef Putin gewoon zijn zin.'quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Oh, ik dacht begrepen te hebben dat ie al een paar keer contact met Poetin gehad heeft.
Misschien heeft ie een idee hoe deze oorlog op te lossen.
Dus stukken Oekraïens land opgeven voor vrede. En om dat te bewerkstelligen dus geen wapens en steun aan Oekraïne meer te leveren.
Zoiets?
Dat dat zijn plan is.
Het gedaalde vertrouwen heeft meer met andere dingen te maken. Aanbevelingen waren er ook in de periode van vertrouwencijfers boven de 70%.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:30 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het zou me benieuwen of Oekraïne überhaupt een partij is en inbreng heeft in zijn plan. En ook in Oekraïne zullen ze nog niet vergeten zijn dat Trump hun al een keer heeft proberen te chanteren.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Oh, ik dacht begrepen te hebben dat ie al een paar keer contact met Poetin gehad heeft.
Misschien heeft ie een idee hoe deze oorlog op te lossen.
Dus stukken Oekraïens land opgeven voor vrede. En om dat te bewerkstelligen dus geen wapens en steun aan Oekraïne meer te leveren.
Zoiets?
Dat dat zijn plan is.
Meest briljante is dat de Alex Jones' van deze wereld jarenlang riepen dat de diabolische elite plannen had om chips in de hoofden van mensen te drukken.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:46 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Multi-miljardair koopt social media platform om 'free speech te promoten'.
Volgens mij is Oekraïne geen partij hierin.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:55 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het zou me benieuwen of Oekraïne überhaupt een partij is en inbreng heeft in zijn plan. En ook in Oekraïne zullen ze nog niet vergeten zijn dat Trump hun al een keer heeft proberen te chanteren.
Laten we ook niet vergeten dat toen hij bezig was met de terugtrekking uit Afghanistan hij ook niet onderhandelde met de regering in Kabul maar enkel met de Taliban.
Nou ja zoiets, tel er een paar tweets van Trump bij op, dat Oekraine corruptiebestrijding prioriteit moet geven en dat zal het plan wel zo zijn.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Volgens mij is Oekraïne geen partij hierin.
Ik denk zoiets: Trump belt met Poetin. De VS stopt met wapenleveranties en steun aan Oekraïne. En Rusland belooft zich aan de Donbas-grenzen te houden. En gaat niet verder naar het westen. Volodymyr Zelensky wordt vervangen. Want verkiezingen.
Daarom kan hij ook zeggen dat de oorlog heel snel stopt.
Okay. Maar dan zal de VS ook garanties moeten geven dat Rusland niet verder gaat. Dus de rompstaat/vrije deel van Oekraïne bij de NAVO?quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:03 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nou ja zoiets, tel er een paar tweets van Trump bij op, dat Oekraine corruptiebestrijding prioriteit moet geven en dat zal het plan wel zo zijn.
Je vraagt je af of een man die dag in dag uit compleet uit z’n nek lult een doordacht plan heeft, nee oke.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Volgens mij is Oekraïne geen partij hierin.
Ik denk zoiets: Trump belt met Poetin. De VS stopt met wapenleveranties en steun aan Oekraïne. En Rusland belooft zich aan de Donbas-grenzen te houden. En gaat niet verder naar het westen. Volodymyr Zelensky wordt vervangen. Want verkiezingen.
Daarom kan hij ook zeggen dat de oorlog heel snel stopt.
Dit denk ik. Maar ik weet het niet. En vroeg me af of er al iets bekend was.
Trump, die we allemaal kennen als een 'student of history', die boeken en verslagen verslindt, bergen informatie tot zich neemt, aandachtig luistert naar adviseurs, om uiteindelijk tot een weloverwogen plan te komen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:07 schreef Szura het volgende:
[..]
Je vraagt je af of een man die dag in dag uit compleet uit z’n nek lult een doordacht plan heeft, nee oke.
Die garanties gaan alleen Europa geven gok ik, Trump zie ik dat niet doen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Okay. Maar dan zal de VS ook garanties moeten geven dat Rusland niet verder gaat. Dus de rompstaat/vrije deel van Oekraïne bij de NAVO?
Trump's verlangen om Liz Cheney voor een vuurpeleton te zetten is ook alleen maar omdat hij goed doordachte kritiek heeft op haar buitenlandbeleid:quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:07 schreef Szura het volgende:
[..]
Je vraagt je af of een man die dag in dag uit compleet uit z’n nek lult een doordacht plan heeft, nee oke.
The wrong side of Trump is per definitie de juiste kant van de geschiedenisquote:Op zaterdag 2 november 2024 20:12 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Trump's verlangen om Liz Cheney voor een vuurpeleton te zetten is ook alleen maar omdat hij goed doordachte kritiek heeft op haar buitenbeleid:
[ x ]
Precies en aangezien Zelensky niet meeging in zijn plan om Biden zwart te maken kan hij natuurlijk nooit aan Trump's kant staan.quote:Op zaterdag 2 november 2024 20:17 schreef Szura het volgende:
[..]
The wrong side of Trump is per definitie de juiste kant van de geschiedenis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |