Het gaat niet om joe rogan maar om de persoon die te gast is. Bedankt voor je bijdrage 🤡quote:Op zondag 3 november 2024 02:51 schreef OMG het volgende:
Uitermate stompzinnig gelul van Joe Rogan en wie die tweeter ook mag zijn. Die claim van die tweet blijkt helemaal niet uit dat filmpje, wat een waardeloze gast.
Die komen aan de lopende band langs? De laatste was Harrison Ford geloof ik.quote:Op zondag 3 november 2024 04:04 schreef stinkielinkie het volgende:
Wake me up when Kamala gets a celebrity endorsement from someone who hasn’t been to a Diddy party or Epstein Island.
Het kan natuurlijk ook beide waar zijn afhankelijk van de locatie:quote:Op zaterdag 2 november 2024 04:44 schreef Eagles89 het volgende:
Ik weet nog dat er hier mensen waren die zeiden dat Trump steeds kleinere zalen moest huren omdat er bijna niemand meer kwam opdagen. Het tegendeel is waar, er komen steeds meer mensen. Ik heb nog nooit zoiets gezien, een zee aan rode MAGA petjes, en buiten het stadion stonden ze nog te wachten. En as we speak staat die in een vol stadion van 33,000 mensen in Wisconsin.
[ x ]
Hebben ze van het begin af aan uitstekend georganiseerd. De Trump-campagne vond dat niet nodig. Veel te veel werk met hoge kosten en de media waren genoeg ...quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:23 schreef AnneX het volgende:
En weer een linkje over het inrichten van een campagne, de planning en uitvoering.
Ook over het positieve effect van ‘canvassen’.
https://reportersonline.n(...)0#pt-payment-details
Wij krijgen flyers in de bus van diverse politieke partijen.
En één keer iemand van GL aan.de.deur!
Iowa gaat gewoon naar Trump, het is volgens FiveThirtyEight niet eens een Near Swing State (bijnakantelstaat). Die verhalen van dat Iowa of Ohio naar Harris zou gaan is gewoon een stuk wensdenken van de Democraten die hopen op meer dan 350 kiesmannen. De waarheid is dat in 43 Staten de uitslag al vast staat en dat de kans groot is dat Arizona, North-Carolina en Georgia naar Trump gaan, Nevada, Wisconsin en Michigan naar Harris en Pennsylvenia naar de winnaar en dat je op die manier maanden gezeik krijgt, omdat de winnaar geen enkele marge heeft.quote:Op zondag 3 november 2024 00:20 schreef Perrin het volgende:
Alhoewel dit wel weer hoopgevend klinkt, Kamala gaat Iowa misschien winnen?
[ x ]
Het is ook gewoon één poll natuurlijk (dat weten de Democraten ook wel) en Harris' voorsprong is nog binnen de foutmarge zei de pollster zelf ook. Bijzonder is het wel maar zekerheid hebben we allemaal sws pas na de verkiezingen.quote:Op zondag 3 november 2024 06:38 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Iowa gaat gewoon naar Trump, het is volgens FiveThirtyEight niet eens een Near Swing State (bijnakantelstaat). Die verhalen van dat Iowa of Ohio naar Harris zou gaan is gewoon een stuk wensdenken van de Democraten die hopen op meer dan 350 kiesmannen. De waarheid is dat in 43 Staten de uitslag al vast staat en dat de kans groot is dat Arizona, North-Carolina en Georgia naar Trump gaan, Nevada, Wisconsin en Michigan naar Harris en Pennsylvenia naar de winnaar en dat je op die manier maanden gezeik krijgt, omdat de winnaar geen enkele marge heeft.
Je verdraait weer eens verhaaltjes.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:08 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat zou je denken, maar er zijn echt een hoop true believers. Laatst nog met Bidens comment kwam @:Basp1 nog vol bravoure vertellen dat ik er naast zat omdat de NYT het had debunked.
NYT verteld gewoon letterlijk dat je je eigen oren en ogen niet moet geloven want hun hebben de waarheid in pacht.
Uiteindelijk kom je wel op een punt dat niemand de media nog gelooft, in de VS zitten ze nu ongeveer op de helft. En mocht Trump het winnen en ze gaan weer heel activistisch te werk word dat percentage nog veel lager.
1 2 3 4 5 6 7 | Datum Trump Harris 28-10-2024 1.60 2.70 29-10-2024 1.53 2.87 30-10-2024 1.61 2.63 31-10-2024 1.66 2.50 01-11-2024 1.67 2.40 02-11-2024 1.80 2.20 |
Dit doet ze goedquote:
Er is vanuit rechtse pollstations enorm overvloedig gemanipuleerd en dat lijkt nu in de eindfase door onafhankelijke polls en daadwerkelijke trends in stemgedrag ontmaskerd te wordenquote:Op zondag 3 november 2024 08:31 schreef Arcee het volgende:
Opvallend hoe de wedkantoren de kansen voor Trump aanvankelijk steeds hoger inschatten en na 29 oktober een duidelijke kentering laten zien:
[ code verwijderd ]
(Voor de niet-kenners: een kleiner getal is een hogere kans om te winnen.)
Datzelfde zie je bij Trump's aandeel, dat gaat ook na een dagenlange stijging na 29 oktober omlaag:
[ afbeelding ]
Het zou grappig zijn als alle 7 Swing States, (nr. 5, nr. 8, nr. 9, nr. 10, nr. 14) plus Florida (nr. 3), plus Texas (nr. 2), plus Ohio (nr. 7) naar Harris gaan, want dan heeft Harris de 15 grootste Staten te pakken, het eerstvolgende Republikeins Bolwerk is Tennessee op plaats 16. Maar ja, dat is wensdenken.quote:Op zondag 3 november 2024 07:24 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Het is ook gewoon één poll natuurlijk (dat weten de Democraten ook wel) en Harris' voorsprong is nog binnen de foutmarge zei de pollster zelf ook. Bijzonder is het wel maar zekerheid hebben we allemaal sws pas na de verkiezingen.
Het wensdenken is denk ik meer dat het in de swing states en dan met name Pennsylvania mss ook wel een laatste 'boost' kan geven zoals een commentator (bij MSNBC) het formuleerde.
Het blijft spannend ....
Voor de liefhebbers, een samenvatting van de lelijkheid. --> https://www.parool.nl/wer(...)eft-gezien~bb9bd47e/quote:Op zondag 3 november 2024 08:39 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb Amerikaanse verkiezingen jaren op de voet gevolgd. Dit jaar heb ik er geen fut voor. Het is mij te deprimerend, te vuil, te inhoudsloos, te ondemocratisch.
Kortom: het is echt 50/50. Niemand gaat het antwoord geven op de vragen wie de volgende president wordt vóór 5 november. Het zou ook in de US al 6 november kunnen zijn voor dat antwoord komt.quote:Op zondag 3 november 2024 09:21 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Voor de liefhebbers, een samenvatting van de lelijkheid. --> https://www.parool.nl/wer(...)eft-gezien~bb9bd47e/
Deze verkiezingen komen op mij nogal kinderlijk over.
Dat zit er dik in dat het later is dan 5 november Ze gaan stemmen en dat tellen gaat niet zo snel daar.quote:Op zondag 3 november 2024 09:52 schreef Arcee het volgende:
[..]
Kortom: het is echt 50/50. Niemand gaat het antwoord geven op de vragen wie de volgende president wordt vóór 5 november. Het zou ook in de US al 6 november kunnen zijn voor dat antwoord komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |