Deze hoor je niet zo vaak ook. Word er blij vanquote:Op vrijdag 1 november 2024 09:02 schreef Gunner het volgende: [..] Brings back some good memories idd.
Agreed. Ixnay was ook prima. daarna een beetje afgehaaktquote:Op vrijdag 1 november 2024 09:05 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Smash en Ixnay on the hombre waren zeker tof
Kids aren't alright vond ik nog wel tof, daarna werd het beetje droevige hihaho muziekquote:Op vrijdag 1 november 2024 09:06 schreef Gunner het volgende:
[..]
Agreed. Ixnay was ook prima. daarna een beetje afgehaakt
oh ja Americana kwam daarna. Was wel redelijk. Daarna Consipracy of One. Weer wat minder .quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:08 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Kids aren't alright vond ik nog wel tof, daarna werd het beetje droevige hihaho muziek
Pizza's toch?quote:
Ik dacht dat dat Kink XL heette hier?quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:11 schreef Gunner het volgende:
Hmmm wil me elke keer aan gaan kleden, komen die Presidents voorbij met hun topsong.
Jammer dat die al geweest is, anders schreef deze grap zichzelf.quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hey draait Kink tegenwoordig ook de live-versie? Nu I will follow nog.
quote:Op vrijdag 1 november 2024 08:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Won't Get Fooled Again
One Armed Scissor
Not If You Were The Last Junkie On Earth
Lay Down
Bright Yellow Gun
Break On Through
Midnight In A Perfect World
Sunburn
Smalfilm
Sit Down
Amsterdam
Rock 'n' Roll Suicide
Hurricane
Molly's Chambers
I Ran
Light My Fire
Just Like Heaven
Drinking in LA
Our Darkness
Lazarus (Porcupine Tree)
Fuzzy
Maybe An Angel
Hoeveel kans nog op deze topplaten die zouden moeten stijgen om nog gedraaid te worden?
Allemaal een stuk beter dan matige Lenny net
Alle Kink 1500 luisteraars zitten boven hun Lenny tax voor de rest van het jaar. Dat wordt losgaan in het topic in week 53quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:25 schreef Tussle266 het volgende:
Als het er 3000 of 4500 worden zou er wel eindelijk wat meer ruimte voor Lenny zijn.
Daar staat ie maar 2-3 keer in gelukkigquote:Op vrijdag 1 november 2024 09:28 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Alle Kink 1500 luisteraars zitten boven hun Lenny tax voor de rest van het jaar. Dat wordt losgaan in het topic in week 53
Zo’n sprong naar voren geeft wel wat hoop voor een langer verblijf van de allertijdenartiesten die vorig jaar onder de 1000 stonden.quote:
Is dit een Harry Potter vraag? Zo ja dan ga ik voor Balkende.quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:46 schreef PippenScottie het volgende:
Er komt toch genoeg moois langs
De moeilijkste muziekvraag van vandaag: wie speelde Jarvis Cocker in The Goblet of Fire?
De zanger van de The Weird Sistersquote:Op vrijdag 1 november 2024 09:46 schreef PippenScottie het volgende:
De moeilijkste muziekvraag van vandaag: wie speelde Jarvis Cocker in The Goblet of Fire?
De zanger van Radiohead.quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:46 schreef PippenScottie het volgende:
Dylan Moran, die lijkt wel wat op Jarvis Cocker.quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:46 schreef PippenScottie het volgende:
Over het gemis aan Stone Roses gesproken. Ian Brown zit in The Prisoner of Azkaban. Zit ie A Brief History of Time te lezen in een caféquote:Op vrijdag 1 november 2024 09:46 schreef PippenScottie het volgende:
Toevallig van de week al die films weer gekeken met mijn vrouwquote:Op vrijdag 1 november 2024 09:53 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Over het gemis aan Stone Roses gesproken. Ian Brown zit in The Prisoner of Azkaban. Zit ie A Brief History of Time te lezen in een café
Ik hoop dat de serie geen teleurstelling wordt.quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:59 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Toevallig van de week al die films weer gekeken met mijn vrouw. Blijft een mooi verhaal.
Zeker waar. Kan ze niet vaak genoeg zien die filmsquote:Op vrijdag 1 november 2024 09:59 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Toevallig van de week al die films weer gekeken met mijn vrouw. Blijft een mooi verhaal.
Waarschijnlijk wel. Maar ik ga het wel een eerlijke kans geven.quote:Op vrijdag 1 november 2024 10:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik hoop dat de serie geen teleurstelling wordt.
DeWolff is top inderdaadquote:Op vrijdag 1 november 2024 10:06 schreef DecoAoreste het volgende:
DeWolff is echt zo'n band die live veel beter uit de verf komt dan op de radio.
Het zijn wel helden hoor.
Ik ook.quote:Op vrijdag 1 november 2024 10:05 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Maar ik ga het wel een eerlijke kans geven.
Zouden best de Top 2000 in mogen, zeker omdat daar genoeg ruimte is voor artiesten van eigen bodem, maar hebben een beetje het Eefje de Visser-probleem in die zin dat ze niet echt hits hebben gehad en ook niet 1 uitgesproken favoriete plaat onder fans.quote:
Lijstloos is een bitch ja.quote:Op vrijdag 1 november 2024 10:09 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ff aan het bellen en dan komen er 3 genotsnummers achter elkaar
Staan er maar 2 op de keuzelijst.quote:Op vrijdag 1 november 2024 10:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zouden best de Top 2000 in mogen, zeker omdat daar genoeg ruimte is voor artiesten van eigen bodem, maar hebben een beetje het Eefje de Visser-probleem in die zin dat ze niet echt hits hebben gehad en ook niet 1 uitgesproken favoriete plaat onder fans.
Jawel, daarom juistquote:Op vrijdag 1 november 2024 10:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Van het weekend gaan ze niet verder?
Dit weekend wordt er niet afgekickt inderdaad.quote:Op vrijdag 1 november 2024 10:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed om te weten dat ik van het weekend ook de radio aan moet houden dus en mijn stemlijstje even naar mezelf moet mailen
Jammer inderdaad, terwijl ze wel genoeg worden gedraaid op 2quote:Op vrijdag 1 november 2024 10:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zouden best de Top 2000 in mogen, zeker omdat daar genoeg ruimte is voor artiesten van eigen bodem, maar hebben een beetje het Eefje de Visser-probleem in die zin dat ze niet echt hits hebben gehad en ook niet 1 uitgesproken favoriete plaat onder fans.
Gokje: Stay Awayquote:Op vrijdag 1 november 2024 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk vraagje: welk nummer van Nevermind (niet Endless Nameless) staat niet in de lijst, als we op noteringen van vorig jaar af mogen gaan?
Stay away?quote:Op vrijdag 1 november 2024 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk vraagje: welk nummer van Nevermind (niet Endless Nameless) staat niet in de lijst, als we op noteringen van vorig jaar af mogen gaan?
Natuurlijk wel, maar 2 nummers was voldoende geweestquote:Op vrijdag 1 november 2024 10:51 schreef ok01 het volgende:
Son Mieux hoort eigenlijk niet in deze lijst
De beste dusquote:Op vrijdag 1 november 2024 10:55 schreef Tussle266 het volgende:
Een uur naar die John DeWolff plaat die ik bedoelde gezocht. Het is Don't You Go Up The Sky.
Dat was ook de stelling. Maar die staat dus niet in deze lijst en ook niet op de keuzelijst voor week 53.quote:
Ik ben positief verbijsterdquote:Op vrijdag 1 november 2024 10:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ocean Avenue alarm @:DecoAoreste
Die hebben mij nooit echt weten te pakken, terwijl ik soortgelijke bands als Editors en Interpol wel heel tof vind.quote:
Ah dat is wel bijzonder, hoewel ik Editors en Interpol ook wel een wat hoger niveau vindquote:Op vrijdag 1 november 2024 11:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die hebben mij nooit echt weten te pakken, terwijl ik soortgelijke bands als Editors en Interpol wel heel tof vind.
je kunt over een aantal werken vast in de herkansingquote:Op vrijdag 1 november 2024 11:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Wordt de Strawberry Sauce/I bury Paul nu gewoon afgekapt
Jaaa al was de Top 2000 zo'n 20 jaar geleden een warmer Beatles badquote:Op vrijdag 1 november 2024 11:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
je kunt over een aantal werken vast in de herkansing
Is nu vooral een Queen en ABBA bad gewordenquote:Op vrijdag 1 november 2024 11:26 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Jaaa al was de Top 2000 zo'n 20 jaar geleden een warmer Beatles bad
ABBA levert tenminste nog leuke gifjes op in het topicquote:Op vrijdag 1 november 2024 11:27 schreef ok01 het volgende:
[..]
Is nu vooral een Queen en ABBA bad geworden
Dat is een grote plus inderdaadquote:Op vrijdag 1 november 2024 11:28 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
ABBA levert tenminste nog leuke gifjes op in het topic
Dat was Celine Dion toch?quote:
Ben ook blij als het 12.30 is. Ben klaar met de vervelende telefoontjes en best wat genot in de Kinklijst nuquote:
Hoeveel heb je er per dag?quote:Op vrijdag 1 november 2024 11:33 schreef Ouwesok het volgende:
Gaat netjes vandaag, ik heb mijn skip-tegoed nog niet hoeven inzetten.
Geen idee. De grootste pech die ik kan hebben is dat na een nummer van Anouk een nummer met die kutbanjo of van die Ben-Howard-druip komt en het buffertje net helemaal leeg isquote:
Heeft Marcus Mumford ooit een vriendinnetje van je ingepikt ofzo?quote:Op vrijdag 1 november 2024 11:37 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Geen idee. De grootste pech die ik kan hebben is dat na een nummer van Anouk een nummer met die kutbanjo of van die Ben-Howard-druip komt en het buffertje net helemaal leeg is
helemaal ideaal is het als werk zodanig aan mijn concentratie trekt dat ik ineens de laatste seconden van zo'n nummer hoor en blijkt dat ik mijn skiptegoed nog heb
Nou, dat heeft dan kennelijk achter mijn rug om plaatsgevondenquote:Op vrijdag 1 november 2024 11:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ben Howard heeft best toffe dingen gedaan, alleen niet dat bekende zeiknummer van hem
Ja, nu weet ik niet wat ik allemaal heb gemist.quote:Op vrijdag 1 november 2024 11:40 schreef DecoAoreste het volgende:
Die lijst updatet hier al een tijdje niet meer trouwens. Blijven hangen bij 957. Alsof lijstloos nog niet irritant genoeg was.
Was het maar zo'n feest, dan had ie geen tijd meer over om dingen te maken die als muziek worden verkocht.quote:Op vrijdag 1 november 2024 11:38 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Heeft Marcus Mumford ooit een vriendinnetje van je ingepikt ofzo?
Of zijn banjo!quote:Op vrijdag 1 november 2024 11:38 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Heeft Marcus Mumford ooit een vriendinnetje van je ingepikt ofzo?
Je luisterde blijkbaar nog niet toen Spinvis voorbij kwam?quote:Op vrijdag 1 november 2024 11:33 schreef Ouwesok het volgende:
Gaat netjes vandaag, ik heb mijn skip-tegoed nog niet hoeven inzetten.
Nice.quote:
Spinvis zit niet in mijn skiplijstje.quote:Op vrijdag 1 november 2024 11:45 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Je luisterde blijkbaar nog niet toen Spinvis voorbij kwam?
Banjo is een van mijn favoriete instrumentenquote:
In ieder geval 1 dusquote:Op maandag 28 oktober 2024 10:27 schreef Berkery het volgende:
Er staat vast niet veel Simple Minds in de lijst van voor 1982
Het is vooral dat het een stijltje is en niet een stijl.quote:Op vrijdag 1 november 2024 11:46 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nice.
Ik waardeer Mumford & Sons juist heel erg vanwege die banjo en dat folk-stijltje.
Eindelijk bijgewerkt!quote:Op vrijdag 1 november 2024 11:40 schreef DecoAoreste het volgende:
Die lijst updatet hier al een tijdje niet meer trouwens. Blijven hangen bij 957. Alsof lijstloos nog niet irritant genoeg was.
Daar gaan mensen ook gewoon dood.quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:01 schreef PippenScottie het volgende:
Longview stemplaatgenot.
Werkt DAB eigenlijk in Duitsland?
quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:01 schreef PippenScottie het volgende:
Longview stemplaatgenot.
digitale radio ? ja hoor. maar hoever je KINK kan ontvangen weet ik nietquote:Op vrijdag 1 november 2024 12:01 schreef PippenScottie het volgende:
De beste, Wait, verwacht ik niet in deze lijstquote:Op vrijdag 1 november 2024 12:11 schreef DecoAoreste het volgende:
De verkeerde M83, maar beter iets dan niets.
Deze man weet.quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:13 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
De beste, Wait, verwacht ik niet in deze lijst
Het zijn hier altijd Midnight City en Reunion geweest tot nu toe. Maar dat is volgens mij ook keuzelijstgevoelig.quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:14 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Deze man weet.
Wait staat wel in de V500 dus heel vergezocht vond ik het ook weer niet dat die erin zou staan.
Ja Reunion snap ik niet zo, volgens mij is Wait veel breder gedragen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:16 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Het zijn hier altijd Midnight City en Reunion geweest tot nu toe. Maar dat is volgens mij ook keuzelijstgevoelig.
Spijkerharde straf van Venema.quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:08 schreef Tussle266 het volgende:
We hebben tot nu toe pas 1 binnenkomer gehad toch, alleen Kink-icoon Lenny?
Niet als Kink steevast weigert om Wait te draaien. 1x sinds 2019, dat gaat niet werkenquote:Op vrijdag 1 november 2024 12:14 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Deze man weet.
Wait staat wel in de V500 dus heel vergezocht vond ik het ook weer niet dat die erin zou staan.
Nostalgiegenot. Ga je nog naar hun concert in Utrecht later deze maand?quote:
Ja, Coulers en Kim/Jessie verwacht je hier niet hequote:Op vrijdag 1 november 2024 12:11 schreef DecoAoreste het volgende:
De verkeerde M83, maar beter iets dan niets.
quote:Op vrijdag 1 november 2024 10:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die eerste plaat van The XX blijft zo goed he?
Beslist. Jij ook?quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:55 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nostalgiegenot. Ga je nog naar hun concert in Utrecht later deze maand?
Poke me even als je hem online zet ergensquote:Op vrijdag 1 november 2024 12:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die liveversie is wel een stuk beter. Dit moet ik even in acht nemen als ik in de Top 4790 ga schuiven
Bij Lola vind ik het andersom
Nog geen kaartje (dus afhankelijk van Ticketswap zie ik nu), maar ik heb de avond wel vrijgehouden. Wilde alleen nog even kijken of m'n concertschema voor november niet te druk wordt. Heb er nu welke week wel minimaal 3quote:
Kolere, 3 per week. Ik hou van muziek maar moet er niet aan denken om zó vaak te gaan eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:59 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nog geen kaartje (dus afhankelijk van Ticketswap zie ik nu), maar ik heb de avond wel vrijgehouden. Wilde alleen nog even kijken of m'n concertschema voor november niet te druk wordt. Heb er nu welke week wel minimaal 3![]()
Wordt weer een last minute beslissing, maar hoop dat het me lukt
Wie is die John de Mol nu eigenlijk helemaal...quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die liveversie is wel een stuk beter. Dit moet ik even in acht nemen als ik in de Top 4790 ga schuiven
Bij Lola vind ik het andersom
Dat zou zo op 1 januari kunnen zijnquote:Op vrijdag 1 november 2024 12:59 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Poke me even als je hem online zet ergens
Open deur dit.quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:02 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Deze blijft zo mooi hevolume omhoog
Ik vind wel dat jij je nu wel een beetje opstelt als de wolken uit dit liedje.quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is toch ook ontzettende meuk?
In 2008 was het nog wel aardig, dat Bring Me The Horizon. Maar het werd met het jaar vervelender.quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:09 schreef Tussle266 het volgende:
Ik heb hier niet zoveel mee. Het is paniek in de disco met een iets harder gitaartje.
Edit: nog gelanceerd dit jaar ook zie ik. Jammer man. Volgend jaar maar weer gewoon op de laatste maandag van oktober, als het echt moet.
Maar dit is correct. Als ze Grace Jones draaien, draaien ze toch ook niet Ladies and Gentlemen: Miss Grace Jonesquote:Op vrijdag 1 november 2024 13:13 schreef Gretzl het volgende:
Hoe moeilijk is het nu allemaal om songtitels correct te spellen![]()
[ afbeelding ]
Oké mijn fout, had even niet door dat de titel op de singleversies verkort isquote:Op vrijdag 1 november 2024 13:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar dit is correct. Als ze Grace Jones draaien, draaien ze toch ook niet Ladies and Gentlemen: Miss Grace Jones
FF te vaak live gezien, keertje of 4quote:
Ik vind hun nieuwste nummer niks aan.quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:21 schreef Gretzl het volgende:
[..]
FF te vaak live gezien, keertje of 4
Nog eens geturfd op de aanwezigheid van vrouwelijke artiesten in de lijst. De tussenstand is 50/530 na 4 dagen. Solovrouwen en bands met een leadzangeres tellen beiden voor 1. Duet met vrouw + man voor 1/2 . Niet gekeken naar overige bandleden. Iets minder dan 10% aandeel nu, valt toch vies tegen...quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:02 schreef Hamlapjes het volgende:
En zo is nu!
Uiteraard weer onder het voorbehoud van storende tikfouten
Zit ik qua jaargemiddelde niet aan hoor, eigenlijk alleen soms in oktober en/of november. Piekdrukte met toffe artiesten die allemaal aan het touren zijnquote:Op vrijdag 1 november 2024 13:00 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Kolere, 3 per week. Ik hou van muziek maar moet er niet aan denken om zó vaak te gaan eerlijk gezegd.
Ik begreep dat het Genesisquote:Op vrijdag 1 november 2024 13:37 schreef Gretzl het volgende:
Phil Collins in de lijst, over de veronicasering c.q. radio 2-ificatie van Kink gesproken
Meer Nightwish in de lijst dan graag.quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:29 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nog eens geturfd op de aanwezigheid van vrouwelijke artiesten in de lijst. De tussenstand iswas 50/530 na 4 dagen. Solovrouwen en bands met een leadzangeres tellen beiden voor 1. Duet met vrouw + man voor 1/2 . Niet gekeken naar overige bandleden. Iets minder dan 10% aandeel nu, valt toch vies tegen...
Met deze Spinvis relatief laag in de lijst ben ik er nu wel vrij zeker van dat we Eefje niet meer voorbij horen zullen komen. Gemiste kansquote:Op vrijdag 1 november 2024 09:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit blijft wel een mooie van Spinvis. De eeuwige zoektocht naar geluk en het feit dat je zo gemakkelijk kunt vervreemden is wonderlijk.
Dat doe je jezelf aan.quote:Op vrijdag 1 november 2024 14:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo kan ik mij toch niet concentreren op het werk mensen?
Correct en tevens juistquote:Op vrijdag 1 november 2024 14:03 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Dat doe je jezelf aan.
jij en niemand anders
Gezien de analyses die ik hier voorbij heb zien komen…quote:Op vrijdag 1 november 2024 14:07 schreef DecoAoreste het volgende:
Er staat best veel van Paramore in, zou wel matig zijn als net Ignorance dan zou ontbreken.
Ook in het appgroepje van Kink DJ'squote:Op vrijdag 1 november 2024 14:12 schreef Gretzl het volgende:
Keek net even op Twitter naar het aantal posts over de Kink 1500. Vrijwel compleet uitgestorven daar
Zou er nog een discord zijn waar de overige luisteraars losgaan? Of zijn wij nu het enige plekje op het internet waar de lijst besproken wordt?
Never forget deze draadquote:Op vrijdag 1 november 2024 14:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ook in het appgroepje van Kink DJ's
Op threads is het ook stil.quote:Op vrijdag 1 november 2024 14:12 schreef Gretzl het volgende:
Keek net even op Twitter naar het aantal posts over de Kink 1500. Vrijwel compleet uitgestorven daar
Zou er nog een discord zijn waar de overige luisteraars losgaan? Of zijn wij nu het enige plekje op het internet waar de lijst besproken wordt?
Vorig jaar 870, dus gewoon gehandhaafd.quote:Op vrijdag 1 november 2024 14:35 schreef Gretzl het volgende:
Waar hebben de Kecks deze bonus aan te danken?
[ afbeelding ]
De beste is net al wel geweestquote:Op vrijdag 1 november 2024 14:36 schreef Tussle266 het volgende:
Dit is trouwens de eerste kecks pas, die andere twee stonden hier niet ver vanaf. Komen nog, of gigantische val?
Deze wordt wel steeds populairder voor mijn gevoelquote:Op vrijdag 1 november 2024 14:35 schreef Gretzl het volgende:
Waar hebben de Kecks deze bonus aan te danken?
[ afbeelding ]
Mijn 2 ultieme FIFA-herrineringsplaten. Ja, en Star Roving.quote:Op vrijdag 1 november 2024 14:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Net die van Gorillaz van FIFA 2002 en nu deze uit FIFA 99.
Kosheen met Hide U doet mij ook altijd wel wat. Fifa 2003 vond ik ook wel de sterkste sinds 98 toenquote:Op vrijdag 1 november 2024 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn 2 ultieme FIFA-herrineringsplaten. Ja, en Star Roving.
Vreselijke cover jaquote:Op vrijdag 1 november 2024 14:44 schreef DecoAoreste het volgende:
Oh, yikes. Deze cover had ook niet gehoeven van mij.
Matig uurtje.
Maar hij klinkt wel lekker, maar valt tegen met het orgineelquote:Op vrijdag 1 november 2024 14:46 schreef DecoAoreste het volgende:
Dit verpest echt totáál de sfeer van het origineel. Mensen haten altijd op de Disturbed-versie van Sound of Silence, maar ik vind dit een stuk erger.
Deze hadden ze vorig jaar óók al als compensatie voor die kuffer!quote:Op vrijdag 1 november 2024 14:48 schreef Gretzl het volgende:
Overbodige cover zeg
Gelukkig daarna een van de fijnste Tame Impala's
Erger dan het ergste nummer allertijden?quote:Op vrijdag 1 november 2024 14:46 schreef DecoAoreste het volgende:
Dit verpest echt totáál de sfeer van het origineel. Mensen haten altijd op de Disturbed-versie van Sound of Silence, maar ik vind dit een stuk erger.
Niet erger dan Paul de Leeuw nee.quote:Op vrijdag 1 november 2024 14:52 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Erger dan het ergste nummer allertijden?
Dit is het 7e nummer van Bruce. Volgens mij staat hij hier serieus nog vaker in dan in de Top 2000.quote:Op vrijdag 1 november 2024 14:55 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Best een mooi nummer Streets of Philadelphia. Maar heeft ook weer niets in een Kinklijst te zoeken
Die staat 22x in de Top 2000 joh.quote:Op vrijdag 1 november 2024 14:56 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dit is het 7e nummer van Bruce. Volgens mij staat hij hier serieus nog vaker in dan in de Top 2000.
7x in ruim 600 nummers is procentueel net iets meer nog.quote:Op vrijdag 1 november 2024 14:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die staat 22x in de Top 2000 joh.
Als ie geen nieuwe meer krijgt worden het er 12.quote:Op vrijdag 1 november 2024 14:58 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
7x in ruim 600 nummers is procentueel net iets meer nog.
Maar in totaal zullen het er wel minder zijn ja.
Ja ik vind hem ook niet heel slecht hoor. Lichtjes overschat maar The River en Born To Run zijn wel heel tof.quote:Op vrijdag 1 november 2024 14:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ie geen nieuwe meer krijgt worden het er 12.
De vijf die nog komen zijn diegene die mi terecht in deze lijst staan. Evt zou Meeting Across The River er nog bij mogen, maar die is niet populair genoeg.
The River heb ik zelf niet veel mee, maar snap wel dat dat een klassieker is.quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:01 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja ik vind hem ook niet heel slecht hoor. Lichtjes overschat maar The River en Born To Run zijn wel heel tof.
Op een gegeven moment komen we in de regionen waar we Jungleland, Badlands en Thunder Road tegenkomen. Daar heb ik dan geen moeite mee. Maar staat er overall te vaak in jaquote:Op vrijdag 1 november 2024 14:56 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dit is het 7e nummer van Bruce. Volgens mij staat hij hier serieus nog vaker in dan in de Top 2000.
Niet zo vaak als in de Top 2000, maar het lijkt mij wel terecht. Hij heeft wel invloed gehad op bands die op Kink regelmatig worden gedraaid, zoals The Gaslight Anthem, Sam Fender of Arcade Fire.quote:Op vrijdag 1 november 2024 14:56 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
12 vind ik best veel, maar een keer of 8 vind ik normaal ja.quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:10 schreef Peter88Online het volgende:
[..]
Niet zo vaak als in de Top 2000, maar het lijkt mij wel terecht. Hij heeft wel invloed gehad op bands die op Kink regelmatig worden gedraaid, zoals The Gaslight Anthem, Sam Fender of Arcade Fire.
Ik dacht even dat het Anthony Kiedis.quote:
quote:Alternatief blijft uit: btw-verhoging op sport, media en cultuur gaat door
Het is oppositiepartijen niet gelukt een alternatief te vinden om de btw-verhogingen terug te draaien die door het kabinet waren aangekondigd voor sport, media en cultuur. De coalitie heeft deze alternatieven geblokkeerd. Daarmee lijkt de btw-verhoging op onder meer sportscholen, boeken, theatervoorstellingen, concerten en musea door te gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.rtl.nl/nieuws(...)en-cultuur-gaat-doorBloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:15 schreef Gretzl het volgende:
Een gitzwarte dag vandaag, met dit nieuws
[..]Eerst de wet door beide kamers lozen en daar zie ik nog wel een uitdaging in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.rtl.nl/nieuws(...)en-cultuur-gaat-doorFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Laten we het hopenquote:Op vrijdag 1 november 2024 15:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Eerst de wet door beide kamers lozen en daar zie ik nog wel een uitdaging in.
Is ook wel een ontzettend overgewaardeerd nummer wat mij betreft. Kan er wel mee leven.quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:17 schreef Gretzl het volgende:
Lol, een evergreen als Somewhere Only We Know staat echt bizar laag wel
Tja, smaken verschillenquote:Op vrijdag 1 november 2024 15:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is ook wel een ontzettend overgewaardeerd nummer wat mij betreft. Kan er wel mee leven.
Bedshaped snap ik beter en mag in mijn optiek in allertijdenlijsten met Somewhere Only We Know wisselen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:20 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Tja, smaken verschillenIk vind vrijwel alles in de top-100 overrated en Keane hoort imo gewoon tussen de allergrootsten te staan (mag ook met Bedshaped)
Ook in deze lijst ontbreekt hun beste nummer, Silenced By The Night. Net als in de Top 2000.quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:21 schreef 4-elements het volgende:
Ik vind Keane een beetje als Kensington, alles lijkt op elkaar.
Bedshaped mag wel weer terugkeren in de Top 25 van de V500quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bedshaped snap ik beter en mag in mijn optiek in allertijdenlijsten met Somewhere Only We Know wisselen.
Lijkt me niet dat die er uit valt vanaf 719 neequote:Op vrijdag 1 november 2024 15:22 schreef Hamlapjes het volgende:
Bedshaped hebben we nog niet gehad, dus dat lijkt mij dan de hoogste Keane dit jaar. (Er uitvallen zal toch niet?)
Ik ben er ook niet trots op.quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:34 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Het is echt problematisch dat ik ze altijd herken.
Voor de posters hier die nog niet bekend zijn met de V500, even reclame maken. Altijd leuk als er weer een paar extra lijstjes van FOK!Users met een goede smaak bij komenquote:Op vrijdag 1 november 2024 15:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Bedshaped mag wel weer terugkeren in de Top 25 van de V500
De Kinkfähige (ik weet niet wie dat woord verzon maar ik houd hem erin) Coldplay-nummers doen mij persoonlijk juist wat minder, m.u.v. The Scientist.quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:53 schreef Gretzl het volgende:
Toen Coldplay nog alternatief was
Damsko![]()
Trouble verwacht ik wel eigenlijkquote:Op vrijdag 1 november 2024 15:57 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
De Kinkfähige (ik weet niet wie dat woord verzon maar ik houd hem erin) Coldplay-nummers doen mij persoonlijk juist wat minder, m.u.v. The Scientist.
Trouble en Talk ga ik wel altijd heel lekker op van hun oudere werk, die missen dan gek genoeg weer...
Even opgezocht, voor het laatst genoteerd in 2021 en ook nog eens vrij laag. Het zou mij verbazen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Trouble verwacht ik wel eigenlijk
Dat was Typhoons gisteren. Maar die hebben ook wel veel hetzelfde nummer gemaakt jaquote:Op vrijdag 1 november 2024 16:03 schreef DecoAoreste het volgende:
Ah, de beste versie van het nummer van Royal Blood.
Nee die was vorig jaar al weg.quote:Op vrijdag 1 november 2024 16:12 schreef Gretzl het volgende:
Zou Opgezwolle eigenlijk nog komen? (of een andere alternatieve NL hiphopact)
[ afbeelding ]
Gaan niet komen nee. ATCQ enige hiphop in deze lijst?quote:Op vrijdag 1 november 2024 16:12 schreef Gretzl het volgende:
Zou Opgezwolle eigenlijk nog komen? (of een andere alternatieve NL hiphopact)
[ afbeelding ]
Heerlijk gitaargeweld. Er is veel erger. Ja, Axl is niet echt goed bij stem (issie nooit), maar GnR heeft veel minder.quote:Op vrijdag 1 november 2024 16:13 schreef Gretzl het volgende:
Deze GnR moet wel een van de ergste nummers van de gehele lijst zijn. Ooraids
House of pain, Cypress en ik verwacht dat Schemer toegevoegd wordt.quote:Op vrijdag 1 november 2024 16:19 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Gaan niet komen nee. ATCQ enige hiphop in deze lijst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |