De beste is net al wel geweestquote:Op vrijdag 1 november 2024 14:36 schreef Tussle266 het volgende:
Dit is trouwens de eerste kecks pas, die andere twee stonden hier niet ver vanaf. Komen nog, of gigantische val?
Deze wordt wel steeds populairder voor mijn gevoelquote:Op vrijdag 1 november 2024 14:35 schreef Gretzl het volgende:
Waar hebben de Kecks deze bonus aan te danken?
[ afbeelding ]
Mijn 2 ultieme FIFA-herrineringsplaten. Ja, en Star Roving.quote:Op vrijdag 1 november 2024 14:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Net die van Gorillaz van FIFA 2002 en nu deze uit FIFA 99.
Kosheen met Hide U doet mij ook altijd wel wat. Fifa 2003 vond ik ook wel de sterkste sinds 98 toenquote:Op vrijdag 1 november 2024 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn 2 ultieme FIFA-herrineringsplaten. Ja, en Star Roving.
Vreselijke cover jaquote:Op vrijdag 1 november 2024 14:44 schreef DecoAoreste het volgende:
Oh, yikes. Deze cover had ook niet gehoeven van mij.
Matig uurtje.
Maar hij klinkt wel lekker, maar valt tegen met het orgineelquote:Op vrijdag 1 november 2024 14:46 schreef DecoAoreste het volgende:
Dit verpest echt totáál de sfeer van het origineel. Mensen haten altijd op de Disturbed-versie van Sound of Silence, maar ik vind dit een stuk erger.
Deze hadden ze vorig jaar óók al als compensatie voor die kuffer!quote:Op vrijdag 1 november 2024 14:48 schreef Gretzl het volgende:
Overbodige cover zeg
Gelukkig daarna een van de fijnste Tame Impala's
Erger dan het ergste nummer allertijden?quote:Op vrijdag 1 november 2024 14:46 schreef DecoAoreste het volgende:
Dit verpest echt totáál de sfeer van het origineel. Mensen haten altijd op de Disturbed-versie van Sound of Silence, maar ik vind dit een stuk erger.
Niet erger dan Paul de Leeuw nee.quote:Op vrijdag 1 november 2024 14:52 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Erger dan het ergste nummer allertijden?
Dit is het 7e nummer van Bruce. Volgens mij staat hij hier serieus nog vaker in dan in de Top 2000.quote:Op vrijdag 1 november 2024 14:55 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Best een mooi nummer Streets of Philadelphia. Maar heeft ook weer niets in een Kinklijst te zoeken
Die staat 22x in de Top 2000 joh.quote:Op vrijdag 1 november 2024 14:56 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dit is het 7e nummer van Bruce. Volgens mij staat hij hier serieus nog vaker in dan in de Top 2000.
7x in ruim 600 nummers is procentueel net iets meer nog.quote:Op vrijdag 1 november 2024 14:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die staat 22x in de Top 2000 joh.
Als ie geen nieuwe meer krijgt worden het er 12.quote:Op vrijdag 1 november 2024 14:58 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
7x in ruim 600 nummers is procentueel net iets meer nog.
Maar in totaal zullen het er wel minder zijn ja.
Ja ik vind hem ook niet heel slecht hoor. Lichtjes overschat maar The River en Born To Run zijn wel heel tof.quote:Op vrijdag 1 november 2024 14:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ie geen nieuwe meer krijgt worden het er 12.
De vijf die nog komen zijn diegene die mi terecht in deze lijst staan. Evt zou Meeting Across The River er nog bij mogen, maar die is niet populair genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |