check dank! Ontbrak idd een v, nu aangepastquote:Op zaterdag 28 september 2024 12:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mailadres klopt niet denk ik?
Uiteraardquote:Op zaterdag 28 september 2024 13:04 schreef Tussle266 het volgende:
Wel gemeen dit, want nu moet ik wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
Yes zeker! Tis nu ff druk met het tipweekend maar vanaf morgen kun je een bevestigingsmail verwachten!quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 23:38 schreef DecoAoreste het volgende:
Krijg je trouwens nog iets van een ontvangstbevestiging als je je lijst hebt ingestuurd? Ik hoop dat de schaamteloos van mijn blog gecopypaste lay-out geen problemen geeft.
Hier zijn inmiddels de gedraaide pushplaten van alle 3 de avonden te vinden. Voor wie inspiratie zoekt.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 08:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hierbij alle tips die vanavond voorbij zijn gekomen.
Playlist · zolder_fm · 264 items · 4 likes
Hoe doe je dat met een top 2000-lijstje?:)quote:Op donderdag 17 oktober 2024 15:04 schreef Tussle266 het volgende:
Man wat een ellendige opdracht. Ik ben nu bijna bij 25. Voor jullie die jaarlijks een 500, 1000 of 2000 uitspugen, hulde hoor.
Voorheen had ik twee lijstjes: eentje was een vangnetlijstje met nummers die onderin stonden die ik wilde redden (wat zelden lukte). De andere was vooral gevuld met nieuwkomers op de keuzelijst die ik gewoon een keer wilde stemmen omdat het kon. Als we er weer +500 krijgen heeft die eerste niet echt zin, dus daar moet ik nog even een alternatief voor bedenken.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 16:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hoe doe je dat met een top 2000-lijstje?:)
Laatste dagen weer ziekjes. Zal voor zondag proberen een lijstje te maken.quote:Op woensdag 6 november 2024 16:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
We blijven wat achter bij t aantal lijsten van vorig jaar. Dus heb je nog niet je favoriete 25 nrs ingezonden? Of gewoon je top 25 van last fm. Zeker als je veel nieuwere muziek wil insturen! (maar ook gouweouwen zijn welkom natuurlijk)
Bezig met m'n lijstje! Zal toch wel weer nipt voor de deadline worden, mezelf kennendequote:Op woensdag 6 november 2024 16:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
We blijven wat achter bij t aantal lijsten van vorig jaar. Dus heb je nog niet je favoriete 25 nrs ingezonden? Of gewoon je top 25 van last fm. Zeker als je veel nieuwere muziek wil insturen! (maar ook gouweouwen zijn welkom natuurlijk)
Zal vanavond es n rondje doenquote:Op donderdag 7 november 2024 16:24 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Bezig met m'n lijstje! Zal toch wel weer nipt voor de deadline worden, mezelf kennende
Misschien nog wat mensen taggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |