Was genieten afgelopen dagen van deze lijst ja. Slaapzequote:Op zondag 23 november 2025 23:02 schreef DecoAoreste het volgende:
Wij gaan de laatste platen vanuit bed luisteren
Het was me weer een waar genoegen!
Leuk dat je luisterde man! Tot volgend jaar! Ik heb Ivo trouwens warm gekregen voor de 22stequote:Op zondag 23 november 2025 23:48 schreef PippenScottie het volgende:
Bedankt @:scorpion_17
Heb er weer van genoten!
Mooi!quote:Op zondag 23 november 2025 23:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Leuk dat je luisterde man! Tot volgend jaar! Ik heb Ivo trouwens warm gekregen voor de 22ste
Je werd in ieder geval genoemd bij je nummers 1 en 2!quote:Op dinsdag 25 november 2025 10:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn de uitzendingen opgenomen? @:Scorpion17
Ik houd me aanbevolenZou graag toch wat terug willen luisteren ipv alleen die V500 classics op spotify er een keer doorheen te jagen.
Precies, dat moeten we wel even horen hequote:Op dinsdag 25 november 2025 12:56 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Je werd in ieder geval genoemd bij je nummers 1 en 2!
Ik denk dat je daarvoor bij Marcel moet zijn!quote:Op dinsdag 25 november 2025 10:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn de uitzendingen opgenomen? @:Scorpion17
Ik houd me aanbevolenZou graag toch wat terug willen luisteren ipv alleen die V500 classics op spotify er een keer doorheen te jagen.
Onweerwolf op MuMe? Zal ns in zijn PM box gaan hangen daar danquote:Op dinsdag 25 november 2025 19:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik denk dat je daarvoor bij Marcel moet zijn!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |