Deze hoor je niet zo vaak ook. Word er blij vanquote:Op vrijdag 1 november 2024 09:02 schreef Gunner het volgende: [..] Brings back some good memories idd.
Agreed. Ixnay was ook prima. daarna een beetje afgehaaktquote:Op vrijdag 1 november 2024 09:05 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Smash en Ixnay on the hombre waren zeker tof
Kids aren't alright vond ik nog wel tof, daarna werd het beetje droevige hihaho muziekquote:Op vrijdag 1 november 2024 09:06 schreef Gunner het volgende:
[..]
Agreed. Ixnay was ook prima. daarna een beetje afgehaakt
oh ja Americana kwam daarna. Was wel redelijk. Daarna Consipracy of One. Weer wat minder .quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:08 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Kids aren't alright vond ik nog wel tof, daarna werd het beetje droevige hihaho muziek
Pizza's toch?quote:
Ik dacht dat dat Kink XL heette hier?quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:11 schreef Gunner het volgende:
Hmmm wil me elke keer aan gaan kleden, komen die Presidents voorbij met hun topsong.
Jammer dat die al geweest is, anders schreef deze grap zichzelf.quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hey draait Kink tegenwoordig ook de live-versie? Nu I will follow nog.
quote:Op vrijdag 1 november 2024 08:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Won't Get Fooled Again
One Armed Scissor
Not If You Were The Last Junkie On Earth
Lay Down
Bright Yellow Gun
Break On Through
Midnight In A Perfect World
Sunburn
Smalfilm
Sit Down
Amsterdam
Rock 'n' Roll Suicide
Hurricane
Molly's Chambers
I Ran
Light My Fire
Just Like Heaven
Drinking in LA
Our Darkness
Lazarus (Porcupine Tree)
Fuzzy
Maybe An Angel
Hoeveel kans nog op deze topplaten die zouden moeten stijgen om nog gedraaid te worden?
Allemaal een stuk beter dan matige Lenny net
Alle Kink 1500 luisteraars zitten boven hun Lenny tax voor de rest van het jaar. Dat wordt losgaan in het topic in week 53quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:25 schreef Tussle266 het volgende:
Als het er 3000 of 4500 worden zou er wel eindelijk wat meer ruimte voor Lenny zijn.
Daar staat ie maar 2-3 keer in gelukkigquote:Op vrijdag 1 november 2024 09:28 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Alle Kink 1500 luisteraars zitten boven hun Lenny tax voor de rest van het jaar. Dat wordt losgaan in het topic in week 53
Zo’n sprong naar voren geeft wel wat hoop voor een langer verblijf van de allertijdenartiesten die vorig jaar onder de 1000 stonden.quote:
Is dit een Harry Potter vraag? Zo ja dan ga ik voor Balkende.quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:46 schreef PippenScottie het volgende:
Er komt toch genoeg moois langs
De moeilijkste muziekvraag van vandaag: wie speelde Jarvis Cocker in The Goblet of Fire?
De zanger van de The Weird Sistersquote:Op vrijdag 1 november 2024 09:46 schreef PippenScottie het volgende:
De moeilijkste muziekvraag van vandaag: wie speelde Jarvis Cocker in The Goblet of Fire?
De zanger van Radiohead.quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:46 schreef PippenScottie het volgende:
Dylan Moran, die lijkt wel wat op Jarvis Cocker.quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:46 schreef PippenScottie het volgende:
Over het gemis aan Stone Roses gesproken. Ian Brown zit in The Prisoner of Azkaban. Zit ie A Brief History of Time te lezen in een caféquote:Op vrijdag 1 november 2024 09:46 schreef PippenScottie het volgende:
Toevallig van de week al die films weer gekeken met mijn vrouwquote:Op vrijdag 1 november 2024 09:53 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Over het gemis aan Stone Roses gesproken. Ian Brown zit in The Prisoner of Azkaban. Zit ie A Brief History of Time te lezen in een café
Ik hoop dat de serie geen teleurstelling wordt.quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:59 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Toevallig van de week al die films weer gekeken met mijn vrouw. Blijft een mooi verhaal.
Zeker waar. Kan ze niet vaak genoeg zien die filmsquote:Op vrijdag 1 november 2024 09:59 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Toevallig van de week al die films weer gekeken met mijn vrouw. Blijft een mooi verhaal.
Waarschijnlijk wel. Maar ik ga het wel een eerlijke kans geven.quote:Op vrijdag 1 november 2024 10:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik hoop dat de serie geen teleurstelling wordt.
DeWolff is top inderdaadquote:Op vrijdag 1 november 2024 10:06 schreef DecoAoreste het volgende:
DeWolff is echt zo'n band die live veel beter uit de verf komt dan op de radio.
Het zijn wel helden hoor.
Ik ook.quote:Op vrijdag 1 november 2024 10:05 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Maar ik ga het wel een eerlijke kans geven.
Zouden best de Top 2000 in mogen, zeker omdat daar genoeg ruimte is voor artiesten van eigen bodem, maar hebben een beetje het Eefje de Visser-probleem in die zin dat ze niet echt hits hebben gehad en ook niet 1 uitgesproken favoriete plaat onder fans.quote:
Lijstloos is een bitch ja.quote:Op vrijdag 1 november 2024 10:09 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ff aan het bellen en dan komen er 3 genotsnummers achter elkaar
Staan er maar 2 op de keuzelijst.quote:Op vrijdag 1 november 2024 10:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zouden best de Top 2000 in mogen, zeker omdat daar genoeg ruimte is voor artiesten van eigen bodem, maar hebben een beetje het Eefje de Visser-probleem in die zin dat ze niet echt hits hebben gehad en ook niet 1 uitgesproken favoriete plaat onder fans.
Jawel, daarom juistquote:Op vrijdag 1 november 2024 10:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Van het weekend gaan ze niet verder?
Dit weekend wordt er niet afgekickt inderdaad.quote:Op vrijdag 1 november 2024 10:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed om te weten dat ik van het weekend ook de radio aan moet houden dus en mijn stemlijstje even naar mezelf moet mailen
Jammer inderdaad, terwijl ze wel genoeg worden gedraaid op 2quote:Op vrijdag 1 november 2024 10:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zouden best de Top 2000 in mogen, zeker omdat daar genoeg ruimte is voor artiesten van eigen bodem, maar hebben een beetje het Eefje de Visser-probleem in die zin dat ze niet echt hits hebben gehad en ook niet 1 uitgesproken favoriete plaat onder fans.
Gokje: Stay Awayquote:Op vrijdag 1 november 2024 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk vraagje: welk nummer van Nevermind (niet Endless Nameless) staat niet in de lijst, als we op noteringen van vorig jaar af mogen gaan?
Stay away?quote:Op vrijdag 1 november 2024 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk vraagje: welk nummer van Nevermind (niet Endless Nameless) staat niet in de lijst, als we op noteringen van vorig jaar af mogen gaan?
Natuurlijk wel, maar 2 nummers was voldoende geweestquote:Op vrijdag 1 november 2024 10:51 schreef ok01 het volgende:
Son Mieux hoort eigenlijk niet in deze lijst
De beste dusquote:Op vrijdag 1 november 2024 10:55 schreef Tussle266 het volgende:
Een uur naar die John DeWolff plaat die ik bedoelde gezocht. Het is Don't You Go Up The Sky.
Dat was ook de stelling. Maar die staat dus niet in deze lijst en ook niet op de keuzelijst voor week 53.quote:
Ik ben positief verbijsterdquote:Op vrijdag 1 november 2024 10:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ocean Avenue alarm @:DecoAoreste
Die hebben mij nooit echt weten te pakken, terwijl ik soortgelijke bands als Editors en Interpol wel heel tof vind.quote:
Ah dat is wel bijzonder, hoewel ik Editors en Interpol ook wel een wat hoger niveau vindquote:Op vrijdag 1 november 2024 11:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die hebben mij nooit echt weten te pakken, terwijl ik soortgelijke bands als Editors en Interpol wel heel tof vind.
je kunt over een aantal werken vast in de herkansingquote:Op vrijdag 1 november 2024 11:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Wordt de Strawberry Sauce/I bury Paul nu gewoon afgekapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |