Ik vind deze maar zozo eigenlijkquote:Op vrijdag 1 november 2024 08:38 schreef Tussle266 het volgende:
Niet perse de beste, maar wel een kleine hoezee op de vrijdagochtend hoor.
Ze hebben zeker beter, maar hij valt nu wel lekker eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 november 2024 08:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind deze maar zozo eigenlijk
Ik heb nu de woordgrap pas doorquote:Op vrijdag 1 november 2024 08:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zoals ik zei, die is foetsie
Ik maak me dan weer zorgen om Stone Roses. -2 is toch zondequote:Op vrijdag 1 november 2024 08:41 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb nu de woordgrap pas door![]()
Ik begin me inmiddels namens de fans ook zorgen te maken om Korn. Als Falling away from me niet snel komt zijn die ongenadig hard uit de lijst gekukeld
Je moet wachten tot de betere!quote:Op vrijdag 1 november 2024 08:52 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Manmanman dit moet wel de allerberoerdste Lenny in de lijst zijn
Zoals gezegd, KINK-mastodont sinds dag 1quote:Op vrijdag 1 november 2024 08:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit best een mooi nummer, maar dit is toch geen Kinkmuziek?
Zeker, maar dit was SkyRadio Lenny.quote:Op vrijdag 1 november 2024 08:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zoals gezegd, KINK-mastodont sinds dag 1
NBT? Coldplay? Flemming? Maggie MacNeal?quote:
Straks kijg je gelukkig Spinvisquote:Op vrijdag 1 november 2024 08:57 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Die heeft Kink aandelen
Man, wat lijkt er een hoop lekkers uit de lijst verdwenen
Jacques Brel.quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
NBT? Coldplay? Flemming? Maggie MacNeal?
Brings back some good memories idd.quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:01 schreef PippenScottie het volgende:
Alles van Offsprings Smash is wel fijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |