Vergeleken met de noteringen in de Snob 2000 (en vergelijkbare lijsten) komt Sufjan hier wel ontzettend bekaaid van af. Snap het niet helemaal. Krijgt de gemiddelde Kink luisteraar zo snel jeuk van zijn weelderige indie folk/pop?quote:
Ze horen het nooit dus kennen het niet en zijn vaak meer gitaar-georiënteerd.quote:Op vrijdag 1 november 2024 02:16 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Vergeleken met de noteringen in de Snob 2000 (en vergelijkbare lijsten) komt Sufjan hier wel ontzettend bekaaid van af. Snap het niet helemaal. Krijgt de gemiddelde Kink luisteraar zo snel jeuk van zijn weelderige indie folk/pop?
Ik dacht dat Sound of Silence van Simon en Garfunkel was. Ik vind die versie overigens niet beter dan van Disturbed, het klinkt zo doodsquote:Op vrijdag 1 november 2024 02:10 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Een heel eigen draai gegeven aan het origineel van Neil Young ja. Toch kan ik die uitvoering zelf wel hebben, zal door de stem van Ruth en het genre komen.
Disturbed daarentegen hebben een irritante zanger en zitten in een speciale genrehokje waar ik vrij weinig mee heb
Mr. Sybjequote:Op vrijdag 1 november 2024 08:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu een nummer over de cavia van Jelle.
Ff Kraak de Kluis nieuw leven inroepen. Dat belspelletje van het oude Radio 10 Goldquote:Op vrijdag 1 november 2024 08:11 schreef Tussle266 het volgende:
Zou Venema al op een veilige plek in Zeist zijn ondergebracht?
Ja dat de beste, Closer, er dan niet eens in staatquote:Op vrijdag 1 november 2024 08:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kings of Leon heb ik ook wel gehoord inmiddels. Tenzij Closer of Molly’s Chamber nog komt
Vorig jaar had ze ook al 3 noteringenquote:
Maar deze staat nog hoger dan vorig jaar.quote:Op vrijdag 1 november 2024 08:26 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Vorig jaar had ze ook al 3 noteringen
Sinead? Die stond volgens mij 100 plekken lager.quote:Op vrijdag 1 november 2024 08:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar deze staat nog hoger dan vorig jaar.
885 vorig jaar iddquote:Op vrijdag 1 november 2024 08:31 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Sinead? Die stond volgens mij 100 plekken lager.
Zoals ik zei, die is foetsiequote:Op vrijdag 1 november 2024 08:35 schreef PippenScottie het volgende:
Present.
Straks een lange autorit met de familie, dus mooie kans om de Pippies muzikaal een beetje op te voeden.
Ik hoop tegen beter weten in nog steeds op Fuzzy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |