Heb je al bijna een nieuwe update met de nummers van vandaag? Dan kan ik weer gaan vinkenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:12 schreef Hamlapjes het volgende:
De lijst heeft ook maar vast de update weer gekregen!
Veel platen vandaag die flinke klappen hebben gekregen, zeg
En ik ben vast voorzichtig begonnen met de mogelijke uitvallers te zoeken met de lijst van vorig jaar erbij. Hoop morgen daar al wat over te kunnen zeggen!
Voor 2030 zou het moeten lukkenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:50 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dit jaar 3 tracks 1x gedraaid op 2, dus voor het eerst is er een minimale kans.
Die andere zijn van eerder begrijp ik hieruit toch? Dat maakt de kans dat er eentje de keuzelijst haalt iets groter.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:52 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Voor 2030 zou het moeten lukken [ afbeelding ]
Ain't It Fun en Still Into You zijn dit jaar gedraaid, de rest eerderquote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:55 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Die andere zijn van eerder begrijp ik hieruit toch? Dat maakt de kans dat er eentje de keuzelijst haalt iets groter.
Komt er zo aan!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:51 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Heb je al bijna een nieuwe update met de nummers van vandaag? Dan kan ik weer gaan vinken [ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:08 schreef Hamlapjes het volgende:
En zoals ik gisteren al een beetje beloofde, heb ik eens gekeken welke nummers eruit kunnen zijn gevallen. We hebben tot nu toe 140 nieuwe noteringen, dus dat betekent ook een boel uitvallers. Uit de onderste 300 van vorig jaar hebben we tot nu toe de volgende platen nog niet gehoord (als ik het goed heb bijgehouden):Oef, daar staat wel allerlei moois tussen. Yellowcard staat er denk ik maar 1 keer in sowieso, zou doodzonde zijn als die helemaal verdwijnen. Van Muse en Paramore staan er nog wel meer platen in maar dit zijn wel zo ongeveer hun beste. Verder goeie shit van Limp Bizkit, Alien Ant Farm, Biffy Clyro en Blossoms. Die van Keane blijft ook mooi maar past gevoelsmatig niet helemaal in de lijst, dus geen ramp als die eruit zou vallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die hebben wel een Disturbedje gedaanquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:47 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ook nooit een hele aflevering gezien, maar ken de soundtracks wel vrij goed
In het derde seizoen zat ook wel een episch nummer van Chromatics![]()
Bekijk deze YouTube-video
Toen de eerste lockdown voorbij was en ik voor het eerst weer als een normaal mens een wandeling maakte, kwam er ergens uit een huis keihard Into The Great Wide Open schallen. Toen voelde ik hem wel. Maar dat zal vast niet de massareden zijn.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:26 schreef PippenScottie het volgende:
Waar komt die Tom Petty adoratie toch vandaan? Ik. vind het geen vervelende muziek, maar meeeh, het onderscheidt ook niet echt
Heb hetzelfde, snap de Springsteen fandom ook niet helemaalquote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:26 schreef PippenScottie het volgende:
Waar komt die Tom Petty adoratie toch vandaan? Ik. vind het geen vervelende muziek, maar meeeh, het onderscheidt ook niet echt
Heb je hem wel eens live gezien?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:43 schreef ok01 het volgende:
[..]
Heb hetzelfde, snap de Springsteen fandom ook niet helemaal
Een van de 38 nummers van mijn alternatieve-lijstjes-analyse!quote:
Ben geen Sufjan-fan, maar deze heeft het toch wel. Het zin-in- het-leven gevoelquote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:58 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Een van de 38 nummers van mijn alternatieve-lijstjes-analyse!
Ik vind het zelf eerlijk gezegd een van de mindere, maar soit.
Dat niet, misschien dat dat zijn appeal wel verklaartquote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:51 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Heb je hem wel eens live gezien?
Precies, deze vind ik wel heel mooi.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ben geen Sufjan-fan, maar deze heeft het toch wel. Het zin-in- het-leven gevoel
Een heel eigen draai gegeven aan het origineel van Neil Young ja. Toch kan ik die uitvoering zelf wel hebben, zal door de stem van Ruth en het genre komen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hebben wel een Disturbedje gedaan
Zeker een van de hoogtepunten van dag 4quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |