In 2008 was het nog wel aardig, dat Bring Me The Horizon. Maar het werd met het jaar vervelender.quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:09 schreef Tussle266 het volgende:
Ik heb hier niet zoveel mee. Het is paniek in de disco met een iets harder gitaartje.
Edit: nog gelanceerd dit jaar ook zie ik. Jammer man. Volgend jaar maar weer gewoon op de laatste maandag van oktober, als het echt moet.
Maar dit is correct. Als ze Grace Jones draaien, draaien ze toch ook niet Ladies and Gentlemen: Miss Grace Jonesquote:Op vrijdag 1 november 2024 13:13 schreef Gretzl het volgende:
Hoe moeilijk is het nu allemaal om songtitels correct te spellen![]()
[ afbeelding ]
Oké mijn fout, had even niet door dat de titel op de singleversies verkort isquote:Op vrijdag 1 november 2024 13:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar dit is correct. Als ze Grace Jones draaien, draaien ze toch ook niet Ladies and Gentlemen: Miss Grace Jones
FF te vaak live gezien, keertje of 4quote:
Ik vind hun nieuwste nummer niks aan.quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:21 schreef Gretzl het volgende:
[..]
FF te vaak live gezien, keertje of 4
Nog eens geturfd op de aanwezigheid van vrouwelijke artiesten in de lijst. De tussenstand is 50/530 na 4 dagen. Solovrouwen en bands met een leadzangeres tellen beiden voor 1. Duet met vrouw + man voor 1/2 . Niet gekeken naar overige bandleden. Iets minder dan 10% aandeel nu, valt toch vies tegen...quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:02 schreef Hamlapjes het volgende:
En zo is nu!
Uiteraard weer onder het voorbehoud van storende tikfouten
Zit ik qua jaargemiddelde niet aan hoor, eigenlijk alleen soms in oktober en/of november. Piekdrukte met toffe artiesten die allemaal aan het touren zijnquote:Op vrijdag 1 november 2024 13:00 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Kolere, 3 per week. Ik hou van muziek maar moet er niet aan denken om zó vaak te gaan eerlijk gezegd.
Ik begreep dat het Genesisquote:Op vrijdag 1 november 2024 13:37 schreef Gretzl het volgende:
Phil Collins in de lijst, over de veronicasering c.q. radio 2-ificatie van Kink gesproken
Meer Nightwish in de lijst dan graag.quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:29 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nog eens geturfd op de aanwezigheid van vrouwelijke artiesten in de lijst. De tussenstand iswas 50/530 na 4 dagen. Solovrouwen en bands met een leadzangeres tellen beiden voor 1. Duet met vrouw + man voor 1/2 . Niet gekeken naar overige bandleden. Iets minder dan 10% aandeel nu, valt toch vies tegen...
Met deze Spinvis relatief laag in de lijst ben ik er nu wel vrij zeker van dat we Eefje niet meer voorbij horen zullen komen. Gemiste kansquote:Op vrijdag 1 november 2024 09:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit blijft wel een mooie van Spinvis. De eeuwige zoektocht naar geluk en het feit dat je zo gemakkelijk kunt vervreemden is wonderlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |