The River heb ik zelf niet veel mee, maar snap wel dat dat een klassieker is.quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:01 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja ik vind hem ook niet heel slecht hoor. Lichtjes overschat maar The River en Born To Run zijn wel heel tof.
Op een gegeven moment komen we in de regionen waar we Jungleland, Badlands en Thunder Road tegenkomen. Daar heb ik dan geen moeite mee. Maar staat er overall te vaak in jaquote:Op vrijdag 1 november 2024 14:56 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dit is het 7e nummer van Bruce. Volgens mij staat hij hier serieus nog vaker in dan in de Top 2000.
Niet zo vaak als in de Top 2000, maar het lijkt mij wel terecht. Hij heeft wel invloed gehad op bands die op Kink regelmatig worden gedraaid, zoals The Gaslight Anthem, Sam Fender of Arcade Fire.quote:Op vrijdag 1 november 2024 14:56 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dit is het 7e nummer van Bruce. Volgens mij staat hij hier serieus nog vaker in dan in de Top 2000.
12 vind ik best veel, maar een keer of 8 vind ik normaal ja.quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:10 schreef Peter88Online het volgende:
[..]
Niet zo vaak als in de Top 2000, maar het lijkt mij wel terecht. Hij heeft wel invloed gehad op bands die op Kink regelmatig worden gedraaid, zoals The Gaslight Anthem, Sam Fender of Arcade Fire.
Ik dacht even dat het Anthony Kiedis.quote:
quote:Alternatief blijft uit: btw-verhoging op sport, media en cultuur gaat door
Het is oppositiepartijen niet gelukt een alternatief te vinden om de btw-verhogingen terug te draaien die door het kabinet waren aangekondigd voor sport, media en cultuur. De coalitie heeft deze alternatieven geblokkeerd. Daarmee lijkt de btw-verhoging op onder meer sportscholen, boeken, theatervoorstellingen, concerten en musea door te gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.rtl.nl/nieuws(...)en-cultuur-gaat-doorBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:15 schreef Gretzl het volgende:
Een gitzwarte dag vandaag, met dit nieuws
[..]Eerst de wet door beide kamers lozen en daar zie ik nog wel een uitdaging in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.rtl.nl/nieuws(...)en-cultuur-gaat-doorFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Laten we het hopenquote:Op vrijdag 1 november 2024 15:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Eerst de wet door beide kamers lozen en daar zie ik nog wel een uitdaging in.
Is ook wel een ontzettend overgewaardeerd nummer wat mij betreft. Kan er wel mee leven.quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:17 schreef Gretzl het volgende:
Lol, een evergreen als Somewhere Only We Know staat echt bizar laag wel
Tja, smaken verschillenquote:Op vrijdag 1 november 2024 15:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is ook wel een ontzettend overgewaardeerd nummer wat mij betreft. Kan er wel mee leven.
Bedshaped snap ik beter en mag in mijn optiek in allertijdenlijsten met Somewhere Only We Know wisselen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:20 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Tja, smaken verschillenIk vind vrijwel alles in de top-100 overrated en Keane hoort imo gewoon tussen de allergrootsten te staan (mag ook met Bedshaped)
Ook in deze lijst ontbreekt hun beste nummer, Silenced By The Night. Net als in de Top 2000.quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:21 schreef 4-elements het volgende:
Ik vind Keane een beetje als Kensington, alles lijkt op elkaar.
Bedshaped mag wel weer terugkeren in de Top 25 van de V500quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bedshaped snap ik beter en mag in mijn optiek in allertijdenlijsten met Somewhere Only We Know wisselen.
Lijkt me niet dat die er uit valt vanaf 719 neequote:Op vrijdag 1 november 2024 15:22 schreef Hamlapjes het volgende:
Bedshaped hebben we nog niet gehad, dus dat lijkt mij dan de hoogste Keane dit jaar. (Er uitvallen zal toch niet?)
Ik ben er ook niet trots op.quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:34 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Het is echt problematisch dat ik ze altijd herken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |