Jaaa al was de Top 2000 zo'n 20 jaar geleden een warmer Beatles badquote:Op vrijdag 1 november 2024 11:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
je kunt over een aantal werken vast in de herkansing
Is nu vooral een Queen en ABBA bad gewordenquote:Op vrijdag 1 november 2024 11:26 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Jaaa al was de Top 2000 zo'n 20 jaar geleden een warmer Beatles bad
ABBA levert tenminste nog leuke gifjes op in het topicquote:Op vrijdag 1 november 2024 11:27 schreef ok01 het volgende:
[..]
Is nu vooral een Queen en ABBA bad geworden
Dat is een grote plus inderdaadquote:Op vrijdag 1 november 2024 11:28 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
ABBA levert tenminste nog leuke gifjes op in het topic
Dat was Celine Dion toch?quote:
Ben ook blij als het 12.30 is. Ben klaar met de vervelende telefoontjes en best wat genot in de Kinklijst nuquote:
Hoeveel heb je er per dag?quote:Op vrijdag 1 november 2024 11:33 schreef Ouwesok het volgende:
Gaat netjes vandaag, ik heb mijn skip-tegoed nog niet hoeven inzetten.
Geen idee. De grootste pech die ik kan hebben is dat na een nummer van Anouk een nummer met die kutbanjo of van die Ben-Howard-druip komt en het buffertje net helemaal leeg isquote:
Heeft Marcus Mumford ooit een vriendinnetje van je ingepikt ofzo?quote:Op vrijdag 1 november 2024 11:37 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Geen idee. De grootste pech die ik kan hebben is dat na een nummer van Anouk een nummer met die kutbanjo of van die Ben-Howard-druip komt en het buffertje net helemaal leeg is
helemaal ideaal is het als werk zodanig aan mijn concentratie trekt dat ik ineens de laatste seconden van zo'n nummer hoor en blijkt dat ik mijn skiptegoed nog heb
Nou, dat heeft dan kennelijk achter mijn rug om plaatsgevondenquote:Op vrijdag 1 november 2024 11:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ben Howard heeft best toffe dingen gedaan, alleen niet dat bekende zeiknummer van hem
Ja, nu weet ik niet wat ik allemaal heb gemist.quote:Op vrijdag 1 november 2024 11:40 schreef DecoAoreste het volgende:
Die lijst updatet hier al een tijdje niet meer trouwens. Blijven hangen bij 957. Alsof lijstloos nog niet irritant genoeg was.
Was het maar zo'n feest, dan had ie geen tijd meer over om dingen te maken die als muziek worden verkocht.quote:Op vrijdag 1 november 2024 11:38 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Heeft Marcus Mumford ooit een vriendinnetje van je ingepikt ofzo?
Of zijn banjo!quote:Op vrijdag 1 november 2024 11:38 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Heeft Marcus Mumford ooit een vriendinnetje van je ingepikt ofzo?
Je luisterde blijkbaar nog niet toen Spinvis voorbij kwam?quote:Op vrijdag 1 november 2024 11:33 schreef Ouwesok het volgende:
Gaat netjes vandaag, ik heb mijn skip-tegoed nog niet hoeven inzetten.
Nice.quote:
Spinvis zit niet in mijn skiplijstje.quote:Op vrijdag 1 november 2024 11:45 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Je luisterde blijkbaar nog niet toen Spinvis voorbij kwam?
Banjo is een van mijn favoriete instrumentenquote:
In ieder geval 1 dusquote:Op maandag 28 oktober 2024 10:27 schreef Berkery het volgende:
Er staat vast niet veel Simple Minds in de lijst van voor 1982
Het is vooral dat het een stijltje is en niet een stijl.quote:Op vrijdag 1 november 2024 11:46 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nice.
Ik waardeer Mumford & Sons juist heel erg vanwege die banjo en dat folk-stijltje.
Eindelijk bijgewerkt!quote:Op vrijdag 1 november 2024 11:40 schreef DecoAoreste het volgende:
Die lijst updatet hier al een tijdje niet meer trouwens. Blijven hangen bij 957. Alsof lijstloos nog niet irritant genoeg was.
Daar gaan mensen ook gewoon dood.quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:01 schreef PippenScottie het volgende:
Longview stemplaatgenot.
Werkt DAB eigenlijk in Duitsland?
quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:01 schreef PippenScottie het volgende:
Longview stemplaatgenot.
digitale radio ? ja hoor. maar hoever je KINK kan ontvangen weet ik nietquote:Op vrijdag 1 november 2024 12:01 schreef PippenScottie het volgende:
De beste, Wait, verwacht ik niet in deze lijstquote:Op vrijdag 1 november 2024 12:11 schreef DecoAoreste het volgende:
De verkeerde M83, maar beter iets dan niets.
Deze man weet.quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:13 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
De beste, Wait, verwacht ik niet in deze lijst
Het zijn hier altijd Midnight City en Reunion geweest tot nu toe. Maar dat is volgens mij ook keuzelijstgevoelig.quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:14 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Deze man weet.
Wait staat wel in de V500 dus heel vergezocht vond ik het ook weer niet dat die erin zou staan.
Ja Reunion snap ik niet zo, volgens mij is Wait veel breder gedragen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:16 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Het zijn hier altijd Midnight City en Reunion geweest tot nu toe. Maar dat is volgens mij ook keuzelijstgevoelig.
Spijkerharde straf van Venema.quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:08 schreef Tussle266 het volgende:
We hebben tot nu toe pas 1 binnenkomer gehad toch, alleen Kink-icoon Lenny?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |