Voor de posters hier die nog niet bekend zijn met de V500, even reclame maken. Altijd leuk als er weer een paar extra lijstjes van FOK!Users met een goede smaak bij komenquote:Op vrijdag 1 november 2024 15:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Bedshaped mag wel weer terugkeren in de Top 25 van de V500
De Kinkfähige (ik weet niet wie dat woord verzon maar ik houd hem erin) Coldplay-nummers doen mij persoonlijk juist wat minder, m.u.v. The Scientist.quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:53 schreef Gretzl het volgende:
Toen Coldplay nog alternatief was
Damsko![]()
Trouble verwacht ik wel eigenlijkquote:Op vrijdag 1 november 2024 15:57 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
De Kinkfähige (ik weet niet wie dat woord verzon maar ik houd hem erin) Coldplay-nummers doen mij persoonlijk juist wat minder, m.u.v. The Scientist.
Trouble en Talk ga ik wel altijd heel lekker op van hun oudere werk, die missen dan gek genoeg weer...
Even opgezocht, voor het laatst genoteerd in 2021 en ook nog eens vrij laag. Het zou mij verbazen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Trouble verwacht ik wel eigenlijk
Dat was Typhoons gisteren. Maar die hebben ook wel veel hetzelfde nummer gemaakt jaquote:Op vrijdag 1 november 2024 16:03 schreef DecoAoreste het volgende:
Ah, de beste versie van het nummer van Royal Blood.
Nee die was vorig jaar al weg.quote:Op vrijdag 1 november 2024 16:12 schreef Gretzl het volgende:
Zou Opgezwolle eigenlijk nog komen? (of een andere alternatieve NL hiphopact)
[ afbeelding ]
Gaan niet komen nee. ATCQ enige hiphop in deze lijst?quote:Op vrijdag 1 november 2024 16:12 schreef Gretzl het volgende:
Zou Opgezwolle eigenlijk nog komen? (of een andere alternatieve NL hiphopact)
[ afbeelding ]
Heerlijk gitaargeweld. Er is veel erger. Ja, Axl is niet echt goed bij stem (issie nooit), maar GnR heeft veel minder.quote:Op vrijdag 1 november 2024 16:13 schreef Gretzl het volgende:
Deze GnR moet wel een van de ergste nummers van de gehele lijst zijn. Ooraids
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |