Niet als Kink steevast weigert om Wait te draaien. 1x sinds 2019, dat gaat niet werkenquote:Op vrijdag 1 november 2024 12:14 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Deze man weet.
Wait staat wel in de V500 dus heel vergezocht vond ik het ook weer niet dat die erin zou staan.
Nostalgiegenot. Ga je nog naar hun concert in Utrecht later deze maand?quote:
Ja, Coulers en Kim/Jessie verwacht je hier niet hequote:Op vrijdag 1 november 2024 12:11 schreef DecoAoreste het volgende:
De verkeerde M83, maar beter iets dan niets.
quote:Op vrijdag 1 november 2024 10:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die eerste plaat van The XX blijft zo goed he?
Beslist. Jij ook?quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:55 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nostalgiegenot. Ga je nog naar hun concert in Utrecht later deze maand?
Poke me even als je hem online zet ergensquote:Op vrijdag 1 november 2024 12:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die liveversie is wel een stuk beter. Dit moet ik even in acht nemen als ik in de Top 4790 ga schuiven
Bij Lola vind ik het andersom
Nog geen kaartje (dus afhankelijk van Ticketswap zie ik nu), maar ik heb de avond wel vrijgehouden. Wilde alleen nog even kijken of m'n concertschema voor november niet te druk wordt. Heb er nu welke week wel minimaal 3quote:
Kolere, 3 per week. Ik hou van muziek maar moet er niet aan denken om zó vaak te gaan eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:59 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nog geen kaartje (dus afhankelijk van Ticketswap zie ik nu), maar ik heb de avond wel vrijgehouden. Wilde alleen nog even kijken of m'n concertschema voor november niet te druk wordt. Heb er nu welke week wel minimaal 3![]()
Wordt weer een last minute beslissing, maar hoop dat het me lukt
Wie is die John de Mol nu eigenlijk helemaal...quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die liveversie is wel een stuk beter. Dit moet ik even in acht nemen als ik in de Top 4790 ga schuiven
Bij Lola vind ik het andersom
Dat zou zo op 1 januari kunnen zijnquote:Op vrijdag 1 november 2024 12:59 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Poke me even als je hem online zet ergens
Open deur dit.quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:02 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Deze blijft zo mooi hevolume omhoog
Ik vind wel dat jij je nu wel een beetje opstelt als de wolken uit dit liedje.quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is toch ook ontzettende meuk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |