[ afbeelding ]SPOILER: Dus niet bolken :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Eén groot toxisch wespennest. Zeker als je er niet middenin zit en het van buitenaf bekijkt. Ongezond en onwenselijk.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
Dat is wel snel dan..quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja daarom
Plus hij zei dat een huis als dat van mij binnen twee weken verkocht is. Ik zit precies in het goede segment waar zowel starters als koppels iets aan kunnen hebben (mits ze over de brug komen natuurlijk).
De TT zegt wat anders.quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dat maily niemands eigendom is
quote:
Ja, daar hoop ik op. Plus dat de overwaarde (naar ik verwacht) echt wel veel zal zijn voor een huis als dit. Maar goed, mijn hypotheekbedrag is ook belachelijk laagquote:
quote:
Hoe laag is belachelijk laag.. ( heb daar helemaal geen verstand van )quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, daar hoop ik op. Plus dat de overwaarde (naar ik verwacht) echt wel veel zal zijn voor een huis als dit. Maar goed, mijn hypotheekbedrag is ook belachelijk laag
Ik DM je evenquote:Op zondag 27 oktober 2024 14:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoe laag is belachelijk laag.. ( heb daar helemaal geen verstand van )![]()
Ik deed het voor jouquote:
Mutskequote:
Amaquote:
Nu wel.quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
De quote in de OP doet het niet @:TheStigsDutchCousin
Hij is een cuckold die je graag deelt.quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Hij is een cuckold die je graag deelt.
Moet je tegen hem zeggen niet tegen mij.quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2024 14:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Moet je tegen hem zeggen niet tegen mij.
quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:16 schreef schommelstoel het volgende:
Iedereen is van Maily
En Maily is van iedereen
Klinkt als een liedje.quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:16 schreef schommelstoel het volgende:
Iedereen is van Maily
En Maily is van iedereen
Gek ehquote:
In woorden gewoven, als een prachtig boek,quote:
Zo zoquote:Op zondag 27 oktober 2024 15:28 schreef aeque het volgende:
[..]
In woorden gewoven, als een prachtig boek,
Met elke zin die je schrijft, krijg ik een nieuwe roep.
Maily, jouw liefde is een poëzie in de lucht,
Een melodie van zinnen, vol passie en vlucht.
Als letters dansen, zo elegant en vrij,
Vorm jij een verhaal, alleen voor jou en mij.
Jouw ogen, vol glans, zijn als een boeket,
Elke bladzijde omdraaiend, blijf ik zo gehecht.
De taal van je hart, zo puur en zo diep,
In elke alinea voel ik hoe de liefde je biedt.
Met elke klank en letter, ben jij een symfonie,
Een ode aan ons samen, een heilige harmonie.
Jij schildert de wereld in kleuren en klanken,
Met jou wil ik dromen, samen in gedachten zanken.
Maily, mijn muze, met woorden maak je ons leven rijk,
Een verhaal voor de eeuwigheid, ons liefdevol rijk.
Speciaal voor jou![]()
Lief he?quote:
Wowquote:Op zondag 27 oktober 2024 15:28 schreef aeque het volgende:
[..]
In woorden gewoven, als een prachtig boek,
Met elke zin die je schrijft, krijg ik een nieuwe roep.
Maily, jouw liefde is een poëzie in de lucht,
Een melodie van zinnen, vol passie en vlucht.
Als letters dansen, zo elegant en vrij,
Vorm jij een verhaal, alleen voor jou en mij.
Jouw ogen, vol glans, zijn als een boeket,
Elke bladzijde omdraaiend, blijf ik zo gehecht.
De taal van je hart, zo puur en zo diep,
In elke alinea voel ik hoe de liefde je biedt.
Met elke klank en letter, ben jij een symfonie,
Een ode aan ons samen, een heilige harmonie.
Jij schildert de wereld in kleuren en klanken,
Met jou wil ik dromen, samen in gedachten zanken.
Maily, mijn muze, met woorden maak je ons leven rijk,
Een verhaal voor de eeuwigheid, ons liefdevol rijk.
Speciaal voor jou![]()
Nee, dan moet je wel met hele goede steekwoorden komen andersl lukt dat ook nietquote:Op zondag 27 oktober 2024 15:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Lief he?
Met zeer veel liefde en tijd gemaakt. Zo'n opdracht ingeven bij chatgpt is nog niet zo eenvoudig.
Vast wel hij heeft het over puurquote:Op zondag 27 oktober 2024 15:34 schreef maily het volgende:
[..]
Wow![]()
![]()
Heb je dat ook in chocoladeletters?![]()
Nog niet.quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:34 schreef maily het volgende:
[..]
Wow![]()
![]()
quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:34 schreef maily het volgende:
[..]
Wow![]()
![]()
Of gewoon zelf iets leuks bedenkenquote:Op zondag 27 oktober 2024 15:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dan moet je wel met hele goede steekwoorden komen andersl lukt dat ook niet
Dat kan ook, maar dit is makkelijker natuurlijkquote:Op zondag 27 oktober 2024 15:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Of gewoon zelf iets leuks bedenken
Het hoeft niet altijd makkelijk te zijn!quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar dit is makkelijker natuurlijk
Ja joh, haal de hele grap gewoon onderuit.quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Of gewoon zelf iets leuks bedenken
quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja joh, haal de hele grap gewoon onderuit.
Ik heb dat wel echt een keer voor iemand gedaan.quote:
En wat vond ze ervan?quote:Op zondag 27 oktober 2024 15:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb dat wel echt een keer voor iemand gedaan.![]()
Niet zo lang maar toch wel iets van 24/25 letters.
Ze woont nu samen met sting dus you tell me.quote:
Dure hobbyquote:Op zondag 27 oktober 2024 15:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb dat wel echt een keer voor iemand gedaan.![]()
Niet zo lang maar toch wel iets van 24/25 letters.
Ik wist hetquote:Op zondag 27 oktober 2024 15:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Ze woont nu samen met sting dus you tell me.
Ik had het er graag voor over.quote:
En zij had ze er graag in!quote:
Ik denk door jou UI steeds dat @Toverheks hier postquote:
Even gereageerd.quote:
en viel het meequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Leuk je ontmoet te hebben na al die tijd!
Ik vind vreemdgaan niet zo leukquote:
Ik denk dat m'n longen dat op dat moment niet hadden overleefdquote:Op zondag 27 oktober 2024 18:03 schreef ToT het volgende:
Jullie hadden echt wel langer mogen blijven hoor!
Ja het sloeg je echt op de luchtwegen hier he?quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik denk dat m'n longen dat op dat moment niet hadden overleefd
Ik ging half dood ja. Combinatie van factoren hoor, lag niet alleen aan de omstandigheden, maar ook dat ik al twee weken de longen uit m'n lijf hoest.quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het sloeg je echt op de luchtwegen hier he?
Hopelijk wordt het binnenklimaat hier snel beter nu ik de ergste lekkage dichtgesmeerd heb, en binnenkort wil ik de voegen aan 1 kant ook behandelen en in de lente pleuren we overal trespa tegenaan.
quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:18 schreef DJMO het volgende:
Overigens blijft dat gezicht van jou toen je ons bij de ah kwam ophalen onbetaalbaar. Na mijn opmerking dat we wel wat hulp konden gebruiken hoorde ik je bijna denken, hulp voor die driehonderd fucking meter?
Toen je de inhoud van de auto zag begreep je pas waarom en viel je compleet stil
Noem het beestje bij de naam. Bij die helleveegquote:Op zondag 27 oktober 2024 18:19 schreef ToT het volgende:
Ja ik zat met mijn gedachten nog helemaal bij dat......mens.Ik had echt helemaal niks door!
Ja ik had een iets minder subtiele benaming in gedachten!quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
Noem het beestje bij de naam. Bij die helleveeg
Daarom openrelatieleef toch?quote:Op zondag 27 oktober 2024 17:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vind vreemdgaan niet zo leuk
Maar gezien de TT denk jij daar misschien anders over
Haha, moest wel een beetje lachen om de TT en de reacties er op
Heb je zoveel gekregen ja?quote:
Dikke trol dit.quote:Op zondag 27 oktober 2024 17:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vind vreemdgaan niet zo leuk
Maar gezien de TT denk jij daar misschien anders over
Haha, moest wel een beetje lachen om de TT en de reacties er op
Er was een doos van pakweg 1 bij een halve bij een halve meter, plus nog een opgerold pakket (speelkleed voor Mini-ToT).quote:
Haha ja dat is wel een beetje tekenfilm niveau. Ik hoop maar dat het een trol is. Maar toch, sommige verhalen die je soms hoort/meemaakt, ik blijf me verbazen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:58 schreef maily het volgende:
[..]
Dikke trol dit.
Dat die vrouw 's nachts bij zijn bed staat en hem met een pan slaat![]()
![]()
Hmm ja, dat is wel een steeds meer voorkomende vorm van relatie.quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Daarom openrelatieleef toch?Zo lost half kpd het op iig.
Ja maar dat klinkt dan weer zo sad.quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm ja, dat is wel een steeds meer voorkomende vorm van relatie.
Maar gewoon geen relatie hebben werkt op zich ook wel
Is het ook welquote:
Legendarisch.quote:
Ik vond hem vaak VEEL te grof, en VEEL te ver gaan, maar tegelijkertijd was hij ook wel weer episch!quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2024 20:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Er was een doos van pakweg 1 bij een halve bij een halve meter, plus nog een opgerold pakket (speelkleed voor Mini-ToT).
Dat pakket zat volledig vol met kleinere cadeaus!
quote:Op maandag 28 oktober 2024 08:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Plaatje bij het praatje.
Dit was de doos. In de auto. Er was nauwelijks ruimte voor onze reis bagage
quote:Op maandag 28 oktober 2024 08:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Plaatje bij het praatje.
Dit was de doos. In de auto. Er was nauwelijks ruimte voor onze reis bagage
Goeiemorgenquote:
Je bedoelt de lego garageset die bij het speelkleed hoortquote:Op maandag 28 oktober 2024 08:36 schreef ToT het volgende:
nog een ander cadeau waarvan ik ff niet weet wat het
ToT!quote:
Mailyquote:
Ah ja!quote:Op maandag 28 oktober 2024 08:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je bedoelt de lego garageset die bij het speelkleed hoort
Je vergat de deurmat en DTS weekmenuquote:
quote:
quote:
Klopt, ik zat net met iemand aan de telefoon en toen liep ik er langs en wist dat ik dat nog moest vermelden!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lovelyquote:
quote:Op maandag 28 oktober 2024 11:55 schreef ToT het volgende:
Nu kan ik elke keer aan jullie denken als ik weer eens genadeloos hard uit m'n anus zit te kakken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mailyquote:
Sally into voetbal?quote:Op maandag 28 oktober 2024 22:51 schreef Sally het volgende:
Even een voetbalonderwerp erin... Oh... Ten Hag al weer ontslagen?!
Níét verbaasd over![]()
Eh. Vroegah.quote:
Weerquote:Op maandag 28 oktober 2024 22:51 schreef Sally het volgende:
Even een voetbalonderwerp erin... Oh... Ten Hag al weer ontslagen?!
Níét verbaasd over![]()
ToTquote:
Vandaag bezichtiging 3 op de planningquote:
Tofjens!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vandaag bezichtiging 3 op de planning
quote:
quote:
Gisteren 2 huizen gezien.quote:
Dotjequote:
Dat is wel vrij bijzonder dan, ja!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Gisteren 2 huizen gezien.
1e huis was veel te klein, ik kon niet eens fatsoenlijk de douche inOok heel erg gedateerd en donker.
2e huis was groter, mooi perceel en veel meer ruimte, alleen de keuken was in 2en gesplitst zeg maar. Woonkamer + keuken als 1 ruimte, en dan een kookeiland met tafel in het midden. Aanrecht en wasbak apart. Daar zou echt veel in geïnvesteerd moeten worden om dat anders te krijgen.
We hadden onze makelaar bij en die gaf mooi zijn ongezouten mening toen we aan het nabespreken waren
Ik heb liever een hele keuken en niet 2 halvequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat is wel vrij bijzonder dan, ja!Afhankelijk van hoe ver het uit elkaar staat natuurlijk; kookeilanden met eettafel er bij is wel hip tegenwoordig.
Dat is ook enorm irritant jaquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:09 schreef ToT het volgende:
Ja kont niet kunnen keren in de douche had ik hier ook last van, maar ik beging wat te wennen aan deze douchecabine.
Bloedirritant dat de douchekraan een hendel heeft die op ellebooghoogte zit.
Hoe vaak ik niet ineens een kouwe plens over me heen heb gekregen...
Zo heeft natuurlijk iedereen zijn eigen smaakquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
1e huis was veel te klein, ik kon niet eens fatsoenlijk de douche inOok heel erg gedateerd en donker.
2e huis was groter, mooi perceel en veel meer ruimte, alleen de keuken was in 2en gesplitst zeg maar. Woonkamer + keuken als 1 ruimte, en dan een kookeiland met tafel in het midden. Aanrecht en wasbak apart. Daar zou echt veel in geïnvesteerd moeten worden om dat anders te krijgen.
We hadden onze makelaar bij en die gaf mooi zijn ongezouten mening toen we aan het nabespreken waren
Ja nee ik hoef het ook niet hoor.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb liever een hele keuken en niet 2 halveWel jammer want de rest van het huis was echt netjes en ruim.
[..]
Dat is ook enorm irritant ja
Maar kijk je dan niet vantevoren naar foto's? Of neemt de aankoopmakelaar jullie gewoon mee naar huizen en laten jullie je verrassen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Wij zien wel de foto's uiteraard, en we hadden er wel een goed beeld bij. Er zit wel een verschil in foto's en in het echt zien natuurlijkquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar kijk je dan niet vantevoren naar foto's? Of neemt de aankoopmakelaar jullie gewoon mee naar huizen en laten jullie je verrassen?
Ja dat dusquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee ik hoef het ook niet hoor.
Ik heb voor het kopen van dit huis ook een huis bezichtigd met kookeiland, dat was nog wel in de keuken zelf, maar ik vind het gewoon niet prettig. Hou alles gewoon bij elkaar.
Nou, hier zat het kookeiland dus los van het water gedeelte. Plus ik stootte mijn hoofd aan de afzuigingquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo heeft natuurlijk iedereen zijn eigen smaak
Meestal is op zo kookeiland het koken en het water gedeelte ineen.
En een te klein huis zou ik ook niet aan beginnen, ga je je toch op een gegeven moment aan ergeren.
Hoop dat deze van vandaag beter aan jullie verwachtingen voldoet .
Euh je kunt je keuken toch verbouwen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb liever een hele keuken en niet 2 halveWel jammer want de rest van het huis was echt netjes en ruim.
[..]
Dat is ook enorm irritant ja
Bij mij zou ik dan ook mijn vloer moeten vervangenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Euh je kunt je keuken toch verbouwen?
Ja, dat kan. Maar zoals we het zagen zou dan echt veel meer gedaan moeten worden. En daar zijn we nog over aan het nadenken.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Euh je kunt je keuken toch verbouwen?
We hebben tegels door de hele keukenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Bij mij zou ik dan ook mijn vloer moeten vervangen
De kans dat je een huis vindt dat compleet je smaak isquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Maar zoals we het zagen zou dan echt veel meer gedaan moeten worden. En daar zijn we nog over aan het nadenken.
Dat weten wij ook. Dus daarom meerdere optiesquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
De kans dat je een huis vindt dat compleet je smaak is
Is vrij klein
Keuken badkamer etc is sowieso is smaakgevoeligquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat weten wij ook. Dus daarom meerdere opties
Oh zeker. Ik heb niet zoveel problemen met een bad bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Keuken badkamer etc is sowieso is smaakgevoelig
Een rozequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh zeker. Ik heb niet zoveel problemen met een bad bijvoorbeeld
Maar je aansluitingen dan?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
We hebben tegels door de hele keuken
Ook onder de kastjes en het eiland
Had het "alweer" moeten zijn?quote:
Tja eh... Daarom heet het een (kook)eilandquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgenquote:
De vraag is: hoeveel haast heeft hij?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
De kans dat je een huis vindt dat compleet je smaak is
Is vrij klein
quote:
Hm. Dat zou wel heel erg overdreven zijn, en een keuken ontworpen met geen 'vrouwelijk**' advies.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:43 schreef ToT het volgende:
[..]Môgguh!
Ja wat ik uit zijn verhaal begreep is dat dat kookeiland zowat tussen de televisie en de bank staat, ver weg van de rest van de keuken. Moet je ff water in je pannetje hebben om je piepers te koken, dan zou hij op expeditie moeten door de kamer en de keuken om uiteindelijk bij de kraan uit te komen.
er komt een gasleiding en stroom omhoog bij het eilandquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Maar je aansluitingen dan?
'hier ongeveer 1.6 meter ertussenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm. Dat zou wel heel erg overdreven zijn, en een keuken ontworpen met geen 'vrouwelijk**' advies.
**] Lees hier: degene(n) die er moet(en) koken.
Mijn moeder heeft steeds erbij gestaan toen hun keuken werd ontworpen, om te kijken of er ook echt praktisch werd ingedeeld.
In dit huis nu 2 kanten keukenblad. 1 de natte kant, 1 de kook kant.
Als het niet aan een muur had begrensd aan 1 kant, was het ook een "eiland" geweest.
Maar er zit maar net wat meer dan een meter tussen de 2 aanrechtbladen.
Sally!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm. Dat zou wel heel erg overdreven zijn, en een keuken ontworpen met geen 'vrouwelijk**' advies.
**] Lees hier: degene(n) die er moet(en) koken.
Mijn moeder heeft steeds erbij gestaan toen hun keuken werd ontworpen, om te kijken of er ook echt praktisch werd ingedeeld.
In dit huis nu 2 kanten keukenblad. 1 de natte kant, 1 de kook kant.
Als het niet aan een muur had begrensd aan 1 kant, was het ook een "eiland" geweest.
Maar er zit maar net wat meer dan een meter tussen de 2 aanrechtbladen.
hier kook ikquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Sally!Wat ouderwets!
noem het dan gewoon advies van de kok!
* MizzezAmy hoopt een man te vinden die van koken houdt
Ah ja, dat is dan wel een voordeel.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier kook ik
maar dat is ook omdat ik graag zelf in de hand heb wat er wordt gekookt
ik kook door de weekquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ja, dat is dan wel een voordeel.
Ik zou graag om de beurt koken, of samen. Tenzij de man een heel slechte kok is, dan kook ik ook liever zelf
Ja! Dat is een goedequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Sally!Wat ouderwets!
noem het dan gewoon advies van de kok!
* MizzezAmy hoopt een man te vinden die van koken houdt
Bij jou klinkt dan wel meer als 'eiland'.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
'hier ongeveer 1.6 meter ertussen
lades kunnen aan beide kanten open zonder dat ze tegen elkaar komen
Heb zelf de keuken óntwerpen' in de ikea keukenmodule
stiggy is stiekem gewoon een beetje raarrrrquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Bij jou klinkt dan wel meer als 'eiland'.
Wellicht is Stiggy dat gewoon helemaal niet gewend?
Jep, zoiets.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
stiggy is stiekem gewoon een beetje raarrrr
Sallyquote:
Nee, ik ben dat niet gewendquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Bij jou klinkt dan wel meer als 'eiland'.
Wellicht is Stiggy dat gewoon helemaal niet gewend?
we hebben een plafondunitquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Jep, zoiets.
En een afzuigkap moet toch op een maximale hoogte hangen? Anders heeft dat ding helemaal geen zin![]()
Ik zit op Fok, dat zegt genoeg!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
stiggy is stiekem gewoon een beetje raarrrr
vertel?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zit op Fok, dat zegt genoeg!
Tegenwoordig heb je ook van die luxe aan de zijkant, volgens mij alleen bij inductie mogelijk? Maar dat is nog altijd beter dan alleen zo'n gat aan mechanische afzuiging als dat ik hier in de flat heb.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
we hebben een plafondunit
waardeloos ding
dan liever mijn hoofd stoten
Alsof jij dat niet allang weet!quote:
met koolstoffilter?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je ook van die luxe aan de zijkant, volgens mij alleen bij inductie mogelijk? Maar dat is nog altijd beter dan alleen zo'n gat aan mechanische afzuiging als dat ik hier in de flat heb.
Als ik hier flink gekookt heb, ruik ik het 3 dagen erna nog....
Zelfs de stand "High" doet niet heel veel en gaat na x uur weer vanzelf uit
Nee, echt alleen een gat in de muur. Geen wasemkap. Ik mag geen echte afzuigkap erop aansluiten, want flatgebouw.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
met koolstoffilter?
die dan de 'gefilterde lucht' weer in huis blaast?
beste werkt nog steeds een ouderwetse afzuigkap
hoe vaak maken ze dat dan schoon?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, echt alleen een gat in de muur. Geen wasemkap. Ik mag geen echte afzuigkap erop aansluiten, want flatgebouw.
Iedereen hangt aan dat buizenstelsel van die mechanische afzuiging (ik denk inn mijn deel van de flat).
Nauwelijks. In de tijd dat ik hier woon (sinds 2005) maar 1x geweest.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe vaak maken ze dat dan schoon?
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Nauwelijks. In de tijd dat ik hier woon (sinds 2005) maar 1x geweest.
Ze komen een controle doen van hoe de stand is van het afdekdeksel (daar kan je de opening een beetje van verdraaien), want dat moet goed staan zodat de rest ook afdoende afzuiging nog heeft.
Werkt dat nu echt? Waar gaat die lucht naar toe?quote:
Dit ja!quote:
Kan naar buiten, kan via een filter weer terug de keuken in.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Werkt dat nu echt? Waar gaat die lucht naar toe?
Bij mij blaast ie het onder de plint weer de kamer in, na gefilterd te zijn.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Werkt dat nu echt? Waar gaat die lucht naar toe?
O en het werkt echt goed?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Bij mij blaast ie het onder de plint weer de kamer in, na gefilterd te zijn.
Werkt prima en levert me een hoop kastruimte op
Beter dus dan zo herriemakende afzuigkapquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Yep. Je ziet echt de dampen van je pan naar beneden getrokken worden.
Deze maakt ook wel herrie hoorquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter dus dan zo herriemakende afzuigkap
O jammer.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Deze maakt ook wel herrie hoor
Als ik het niet doe gaat het brandalarm afquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jammer.
Ik zet de afzuiger bijna nooit aan door die herrie
O zo erg. Dat heb ik in de keuken niet.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als ik het niet doe gaat het brandalarm af
Hier heb ik er 1 in de hal en 1 op de overloop. Boven doe ik de deur dicht als ik douche en beneden zet ik een raam open als het te erg wordtquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O zo erg. Dat heb ik in de keuken niet.
Maar ik hebhet met douchen.Ik douche altijd met de deur open, maar sinds die verplichte brandmelders boven hangen gaan ze af![]()
Moet of de deur dicht doen of het raam openzetten
Ik heb er drie, een in de hal benenden een op de overloop en een op zolder. En dan heb ik er zelf en in de keuken neer gelegd.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier heb ik er 1 in de hal en 1 op de overloop. Boven doe ik de deur dicht als ik douche en beneden zet ik een raam open als het te erg wordt
Bij Dotje is alles veiligquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb er drie, een in de hal benenden een op de overloop en een op zolder. En dan heb ik er zelf en in de keuken neer gelegd.
En een herrie als er dan brand uitbreektquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bij Dotje is alles veilig
Allemaal Dotje redden!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En een herrie als er dan brand uitbreekt
Ik zie de fijnstofmelder op mijn luchtzuiveraar gelijk uitslaan als ik dat niet doequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jammer.
Ik zet de afzuiger bijna nooit aan door die herrie
O echt. ik heb geen fijnstofmeter.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik zie de fijnstofmelder op mijn luchtzuiveraar gelijk uitslaan als ik dat niet doe
Onder de afzuigkap!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:23 schreef Dotteke het volgende:
Kan je ook geen kaarsen meer aansteken daar komt ook fijnstof van af
Gezelligquote:
De Zuigtuig.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:24 schreef ToT het volgende:
Klinkt trouwens als een afdakje op de Wallen waar je tijdens een regenbui onder kunt schuilen terwijl je hoofd krijgt van een dame van plezier.
De afzuigkap.
Je bent zellufquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je bent zelluf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Lovelyquote:
In de SC dan!quote:
Mailyquote:
Allemaal in winterslaapquote:
Beetje vroeg voor een winterslaapquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maily
[..]
Allemaal in winterslaap
Gewoon niet slapen!quote:
Maar slapen is fijnquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gewoon niet slapen!
Oh wacht.
Dat wel jaquote:
ToTiequote:
Lekker, hier ook redelijk, maar kort.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 07:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja deze keer wel goed, eindelijk.
En daarzo?
ToT!quote:
Ja hoor, zijn gangetje. En daar?quote:
Morguh Stigquote:
Ja ach het begint weer een beetje te komen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja hoor, zijn gangetje. En daar?
Nee, gisteren gehad. Leuk huis maar was uiteindelijk toch te klein naar onze zin.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach het begint weer een beetje te komen.
Vanmiddag huizenjacht, toch?
Wilde het net vragen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, gisteren gehad. Leuk huis maar was uiteindelijk toch te klein naar onze zin.
Morgen hebben we er nog een gepland staan
Ow dat wordt dan nummer 4?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, gisteren gehad. Leuk huis maar was uiteindelijk toch te klein naar onze zin.
Morgen hebben we er nog een gepland staan
Morgenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wilde het net vragen.
Hopelijk is die vanmiddag dan wel groter.
Succes vanmiddag
Yup.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dat wordt dan nummer 4?
2 te klein, en eentje met een kookeiland waarbij je je hoofd tegen de afzuigkap stoot?
Sallyquote:
Lovelyquote:
Door een stelletje beren gesmeerd?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 14:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zo, even tijd voor twee broodjes.
Nadat ze naar de wc zijn geweest?quote:
Smakelijk!quote:Op woensdag 30 oktober 2024 14:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nadat ze naar de wc zijn geweest?
Nou alleen door mij, ben alleen niet echt een beer van een vent, HAHAHAquote:
Hé Hassan!quote:Op woensdag 30 oktober 2024 14:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zo, even tijd voor twee broodjes.
quote:
WE ZIJN ER WEER!quote:
Huh?quote:
Deze vrouw weetquote:
Broodje shoarma? (lol)quote:
Sowquote:
Wat heb je nu weer gedaan!quote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:00 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Is wel blauw .... maar dat kleurt ook mooi bij groen en roze.
Ik ben een muis en maily is een maily. Dus geen kannibalisme.quote:
Niks bijzonders.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat heb je nu weer gedaan!
Oh ja, zo kan het ook!quote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben een muis en maily is een maily. Dus geen kannibalisme.
Vertelquote:
Stukje van mij is altijd blauw.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh ja, zo kan het ook!
[..]
Vertel
Oh zo! Ik snap het (denk ik).quote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:06 schreef maily het volgende:
[..]
Stukje van mij is altijd blauw.
Take it or leave it.
Of nietquote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh zo! Ik snap het (denk ik).
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh zo! Ik snap het (denk ik).
Ja zekerquote:
ToT!quote:
Zijn gangetjequote:
Ja meende ik me al te herinneren, leuk!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zijn gangetjeVanmiddag een bezichtiging
Ja klopt. Op basis daarvan hebben we ook bezichtigingen gepland. Foto's zeggen maar zoveel uiteindelijk.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja meende ik me al te herinneren, leuk!
Maar dat een paar huizen te klein bleken te zijn; stonden die huizen op Funda?
Da's ook waar.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja klopt. Op basis daarvan hebben we ook bezichtigingen gepland. Foto's zeggen maar zoveel uiteindelijk.
Precies dat ja. Dat hadden wij bij het derde huis ook. Ruimte optimaal benut wel, maar het voelde erg klein.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's ook waar.
En zelfs aan de buitenkant van het huis is het soms moeilijk in te schatten.
Ik zal nooit vergeten dat ik zelf via-via een geïnteresseerde voor ons huis heb weten te krijgen; die wilde al langer in die straat komen te wonen en feitelijk zo ongeveer precies op de plek van ons huis!
Ik had hem allerlei foto's gestuurd met veel uitleg er bij, en hij kende het huis vanaf de buitenkant en was al eens bij een soortgelijk huis in de straat er achter binnen geweest.
Maar toen hij binnen kwam, was de geschokte teleurstelling direct enorm zichtbaar op z'n gezicht.Hij had niet verwacht dat de woonkamer zo klein zou zijn.
De huidige eigenaren hebben het wel heel ruimtelijk ingericht met veel leegte in het midden; lijkt wel meteen een stuk groter.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Precies dat ja. Dat hadden wij bij het derde huis ook. Ruimte optimaal benut wel, maar het voelde erg klein.
Ja, dan zie je ook meteen wat je hebt. Als alles eruit is zie je het pas echt. En je kan al meten of wat je van plan bent past.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:16 schreef ToT het volgende:
[..]
De huidige eigenaren hebben het wel heel ruimtelijk ingericht met veel leegte in het midden; lijkt wel meteen een stuk groter.
Van de Bunq bank toevallig?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Mijlpaal, ik kreeg zojuist mijn allereerste scam-sms
Nee, een of ander Engels nummer met Nederlandse tekstquote:
Ah oké.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, een of ander Engels nummer met Nederlandse tekst
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah oké.
Ik kreeg er laatst eentje van de Bunq bank in uiterst slecht Nederlands
Jou moet heeft gebetaald 450 Europees geld voor je rekening te onblokkerenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Jauw reekening is blokkeert."
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jou moet heeft gebetaald 450 Europees geld voor je rekening te onblokkeren
En hoe was het huis?quote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jezus wat heb ik een hekel aan bashers die geen onderbouwing gebruiken zeg
Gaan we vandaag naar kijken. Of bedoel je een ander?quote:
Nee volgens mij niet, de laatste die je gezien had vonden jullie toch te klein?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gaan we vandaag naar kijken. Of bedoel je een ander?
Klopt, dat was dinsdagquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet, de laatste die je gezien had vonden jullie toch te klein?
Dan hoop ik dat deze van vandaag voldoen aan jullie eisen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Klopt, dat was dinsdag
Ach, er is weer een huis voorbij gekomen wat ons leuk lijkt. Kwestie van de lange ademquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat deze van vandaag voldoen aan jullie eisen.
Zou wel fijn zijn he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |