quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je bent zelluf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Lovelyquote:
Stigkequote:
In de SC dan!quote:
Best wel..quote:
Mailyquote:
Allemaal in winterslaapquote:
Beetje vroeg voor een winterslaapquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 21:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maily
[..]
Allemaal in winterslaap
Gewoon niet slapen!quote:
Maar slapen is fijnquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gewoon niet slapen!
Oh wacht.
Dat wel jaquote:
ToTiequote:
Lekker, hier ook redelijk, maar kort.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 07:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja deze keer wel goed, eindelijk.
En daarzo?
ToT!quote:
Ja hoor, zijn gangetje. En daar?quote:
Morguh Stigquote:
Ja ach het begint weer een beetje te komen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 08:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja hoor, zijn gangetje. En daar?
Nee, gisteren gehad. Leuk huis maar was uiteindelijk toch te klein naar onze zin.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach het begint weer een beetje te komen.
Vanmiddag huizenjacht, toch?
Wilde het net vragen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, gisteren gehad. Leuk huis maar was uiteindelijk toch te klein naar onze zin.
Morgen hebben we er nog een gepland staan
Ow dat wordt dan nummer 4?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, gisteren gehad. Leuk huis maar was uiteindelijk toch te klein naar onze zin.
Morgen hebben we er nog een gepland staan
Morgenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wilde het net vragen.
Hopelijk is die vanmiddag dan wel groter.
Succes vanmiddag
Yup.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 09:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dat wordt dan nummer 4?
2 te klein, en eentje met een kookeiland waarbij je je hoofd tegen de afzuigkap stoot?
Sallyquote:
Lovelyquote:
Stigke!quote:
Hello!quote:
Door een stelletje beren gesmeerd?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 14:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zo, even tijd voor twee broodjes.
Nadat ze naar de wc zijn geweest?quote:
Smakelijk!quote:Op woensdag 30 oktober 2024 14:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nadat ze naar de wc zijn geweest?
Nou alleen door mij, ben alleen niet echt een beer van een vent, HAHAHAquote:
Hé Hassan!quote:Op woensdag 30 oktober 2024 14:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zo, even tijd voor twee broodjes.
quote:
WE ZIJN ER WEER!quote:
Huh?quote:
Deze vrouw weetquote:
Broodje shoarma? (lol)quote:
Sowquote:
Wat heb je nu weer gedaan!quote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:00 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Is wel blauw .... maar dat kleurt ook mooi bij groen en roze.
Ik ben een muis en maily is een maily. Dus geen kannibalisme.quote:
Niks bijzonders.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat heb je nu weer gedaan!
Oh ja, zo kan het ook!quote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben een muis en maily is een maily. Dus geen kannibalisme.
Vertelquote:
Stukje van mij is altijd blauw.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh ja, zo kan het ook!
[..]
Vertel
Oh zo! Ik snap het (denk ik).quote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:06 schreef maily het volgende:
[..]
Stukje van mij is altijd blauw.
Take it or leave it.
Of nietquote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh zo! Ik snap het (denk ik).
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 15:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh zo! Ik snap het (denk ik).
Ja zekerquote:
ToT!quote:
Zijn gangetjequote:
Ja meende ik me al te herinneren, leuk!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zijn gangetjeVanmiddag een bezichtiging
Ja klopt. Op basis daarvan hebben we ook bezichtigingen gepland. Foto's zeggen maar zoveel uiteindelijk.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja meende ik me al te herinneren, leuk!
Maar dat een paar huizen te klein bleken te zijn; stonden die huizen op Funda?
Da's ook waar.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja klopt. Op basis daarvan hebben we ook bezichtigingen gepland. Foto's zeggen maar zoveel uiteindelijk.
Precies dat ja. Dat hadden wij bij het derde huis ook. Ruimte optimaal benut wel, maar het voelde erg klein.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's ook waar.
En zelfs aan de buitenkant van het huis is het soms moeilijk in te schatten.
Ik zal nooit vergeten dat ik zelf via-via een geïnteresseerde voor ons huis heb weten te krijgen; die wilde al langer in die straat komen te wonen en feitelijk zo ongeveer precies op de plek van ons huis!
Ik had hem allerlei foto's gestuurd met veel uitleg er bij, en hij kende het huis vanaf de buitenkant en was al eens bij een soortgelijk huis in de straat er achter binnen geweest.
Maar toen hij binnen kwam, was de geschokte teleurstelling direct enorm zichtbaar op z'n gezicht.Hij had niet verwacht dat de woonkamer zo klein zou zijn.
De huidige eigenaren hebben het wel heel ruimtelijk ingericht met veel leegte in het midden; lijkt wel meteen een stuk groter.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Precies dat ja. Dat hadden wij bij het derde huis ook. Ruimte optimaal benut wel, maar het voelde erg klein.
Ja, dan zie je ook meteen wat je hebt. Als alles eruit is zie je het pas echt. En je kan al meten of wat je van plan bent past.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:16 schreef ToT het volgende:
[..]
De huidige eigenaren hebben het wel heel ruimtelijk ingericht met veel leegte in het midden; lijkt wel meteen een stuk groter.
Van de Bunq bank toevallig?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Mijlpaal, ik kreeg zojuist mijn allereerste scam-sms
Nee, een of ander Engels nummer met Nederlandse tekstquote:
Ah oké.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, een of ander Engels nummer met Nederlandse tekst
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah oké.
Ik kreeg er laatst eentje van de Bunq bank in uiterst slecht Nederlands
Jou moet heeft gebetaald 450 Europees geld voor je rekening te onblokkerenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Jauw reekening is blokkeert."
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jou moet heeft gebetaald 450 Europees geld voor je rekening te onblokkeren
En hoe was het huis?quote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jezus wat heb ik een hekel aan bashers die geen onderbouwing gebruiken zeg
Gaan we vandaag naar kijken. Of bedoel je een ander?quote:
Nee volgens mij niet, de laatste die je gezien had vonden jullie toch te klein?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gaan we vandaag naar kijken. Of bedoel je een ander?
Klopt, dat was dinsdagquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet, de laatste die je gezien had vonden jullie toch te klein?
Dan hoop ik dat deze van vandaag voldoen aan jullie eisen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Klopt, dat was dinsdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |