Kan naar buiten, kan via een filter weer terug de keuken in.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Werkt dat nu echt? Waar gaat die lucht naar toe?
Bij mij blaast ie het onder de plint weer de kamer in, na gefilterd te zijn.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Werkt dat nu echt? Waar gaat die lucht naar toe?
O en het werkt echt goed?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Bij mij blaast ie het onder de plint weer de kamer in, na gefilterd te zijn.
Werkt prima en levert me een hoop kastruimte op
Beter dus dan zo herriemakende afzuigkapquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Yep. Je ziet echt de dampen van je pan naar beneden getrokken worden.
Deze maakt ook wel herrie hoorquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter dus dan zo herriemakende afzuigkap
O jammer.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Deze maakt ook wel herrie hoor
Als ik het niet doe gaat het brandalarm afquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jammer.
Ik zet de afzuiger bijna nooit aan door die herrie
O zo erg. Dat heb ik in de keuken niet.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als ik het niet doe gaat het brandalarm af
Hier heb ik er 1 in de hal en 1 op de overloop. Boven doe ik de deur dicht als ik douche en beneden zet ik een raam open als het te erg wordtquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O zo erg. Dat heb ik in de keuken niet.
Maar ik hebhet met douchen.Ik douche altijd met de deur open, maar sinds die verplichte brandmelders boven hangen gaan ze af![]()
Moet of de deur dicht doen of het raam openzetten
Ik heb er drie, een in de hal benenden een op de overloop en een op zolder. En dan heb ik er zelf en in de keuken neer gelegd.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier heb ik er 1 in de hal en 1 op de overloop. Boven doe ik de deur dicht als ik douche en beneden zet ik een raam open als het te erg wordt
Bij Dotje is alles veiligquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb er drie, een in de hal benenden een op de overloop en een op zolder. En dan heb ik er zelf en in de keuken neer gelegd.
En een herrie als er dan brand uitbreektquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bij Dotje is alles veilig
Allemaal Dotje redden!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En een herrie als er dan brand uitbreekt
Ik zie de fijnstofmelder op mijn luchtzuiveraar gelijk uitslaan als ik dat niet doequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 13:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jammer.
Ik zet de afzuiger bijna nooit aan door die herrie
O echt. ik heb geen fijnstofmeter.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik zie de fijnstofmelder op mijn luchtzuiveraar gelijk uitslaan als ik dat niet doe
Onder de afzuigkap!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:23 schreef Dotteke het volgende:
Kan je ook geen kaarsen meer aansteken daar komt ook fijnstof van af
Gezelligquote:
De Zuigtuig.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:24 schreef ToT het volgende:
Klinkt trouwens als een afdakje op de Wallen waar je tijdens een regenbui onder kunt schuilen terwijl je hoofd krijgt van een dame van plezier.
De afzuigkap.
Je bent zellufquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |