'hier ongeveer 1.6 meter ertussenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm. Dat zou wel heel erg overdreven zijn, en een keuken ontworpen met geen 'vrouwelijk**' advies.
**] Lees hier: degene(n) die er moet(en) koken.
Mijn moeder heeft steeds erbij gestaan toen hun keuken werd ontworpen, om te kijken of er ook echt praktisch werd ingedeeld.
In dit huis nu 2 kanten keukenblad. 1 de natte kant, 1 de kook kant.
Als het niet aan een muur had begrensd aan 1 kant, was het ook een "eiland" geweest.
Maar er zit maar net wat meer dan een meter tussen de 2 aanrechtbladen.
Sally!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm. Dat zou wel heel erg overdreven zijn, en een keuken ontworpen met geen 'vrouwelijk**' advies.
**] Lees hier: degene(n) die er moet(en) koken.
Mijn moeder heeft steeds erbij gestaan toen hun keuken werd ontworpen, om te kijken of er ook echt praktisch werd ingedeeld.
In dit huis nu 2 kanten keukenblad. 1 de natte kant, 1 de kook kant.
Als het niet aan een muur had begrensd aan 1 kant, was het ook een "eiland" geweest.
Maar er zit maar net wat meer dan een meter tussen de 2 aanrechtbladen.
hier kook ikquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Sally!Wat ouderwets!
noem het dan gewoon advies van de kok!
* MizzezAmy hoopt een man te vinden die van koken houdt
Ah ja, dat is dan wel een voordeel.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier kook ik
maar dat is ook omdat ik graag zelf in de hand heb wat er wordt gekookt
ik kook door de weekquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ja, dat is dan wel een voordeel.
Ik zou graag om de beurt koken, of samen. Tenzij de man een heel slechte kok is, dan kook ik ook liever zelf
Ja! Dat is een goedequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Sally!Wat ouderwets!
noem het dan gewoon advies van de kok!
* MizzezAmy hoopt een man te vinden die van koken houdt
Bij jou klinkt dan wel meer als 'eiland'.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
'hier ongeveer 1.6 meter ertussen
lades kunnen aan beide kanten open zonder dat ze tegen elkaar komen
Heb zelf de keuken óntwerpen' in de ikea keukenmodule
stiggy is stiekem gewoon een beetje raarrrrquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Bij jou klinkt dan wel meer als 'eiland'.
Wellicht is Stiggy dat gewoon helemaal niet gewend?
Jep, zoiets.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
stiggy is stiekem gewoon een beetje raarrrr
Sallyquote:
Nee, ik ben dat niet gewendquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Bij jou klinkt dan wel meer als 'eiland'.
Wellicht is Stiggy dat gewoon helemaal niet gewend?
we hebben een plafondunitquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Jep, zoiets.
En een afzuigkap moet toch op een maximale hoogte hangen? Anders heeft dat ding helemaal geen zin![]()
Ik zit op Fok, dat zegt genoeg!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
stiggy is stiekem gewoon een beetje raarrrr
vertel?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zit op Fok, dat zegt genoeg!
Tegenwoordig heb je ook van die luxe aan de zijkant, volgens mij alleen bij inductie mogelijk? Maar dat is nog altijd beter dan alleen zo'n gat aan mechanische afzuiging als dat ik hier in de flat heb.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
we hebben een plafondunit
waardeloos ding
dan liever mijn hoofd stoten
Alsof jij dat niet allang weet!quote:
met koolstoffilter?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je ook van die luxe aan de zijkant, volgens mij alleen bij inductie mogelijk? Maar dat is nog altijd beter dan alleen zo'n gat aan mechanische afzuiging als dat ik hier in de flat heb.
Als ik hier flink gekookt heb, ruik ik het 3 dagen erna nog....
Zelfs de stand "High" doet niet heel veel en gaat na x uur weer vanzelf uit
Nee, echt alleen een gat in de muur. Geen wasemkap. Ik mag geen echte afzuigkap erop aansluiten, want flatgebouw.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
met koolstoffilter?
die dan de 'gefilterde lucht' weer in huis blaast?
beste werkt nog steeds een ouderwetse afzuigkap
hoe vaak maken ze dat dan schoon?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, echt alleen een gat in de muur. Geen wasemkap. Ik mag geen echte afzuigkap erop aansluiten, want flatgebouw.
Iedereen hangt aan dat buizenstelsel van die mechanische afzuiging (ik denk inn mijn deel van de flat).
Nauwelijks. In de tijd dat ik hier woon (sinds 2005) maar 1x geweest.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe vaak maken ze dat dan schoon?
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Nauwelijks. In de tijd dat ik hier woon (sinds 2005) maar 1x geweest.
Ze komen een controle doen van hoe de stand is van het afdekdeksel (daar kan je de opening een beetje van verdraaien), want dat moet goed staan zodat de rest ook afdoende afzuiging nog heeft.
Werkt dat nu echt? Waar gaat die lucht naar toe?quote:
Dit ja!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |