Sally into voetbal?quote:Op maandag 28 oktober 2024 22:51 schreef Sally het volgende:
Even een voetbalonderwerp erin... Oh... Ten Hag al weer ontslagen?!
Níét verbaasd over![]()
Eh. Vroegah.quote:
Weerquote:Op maandag 28 oktober 2024 22:51 schreef Sally het volgende:
Even een voetbalonderwerp erin... Oh... Ten Hag al weer ontslagen?!
Níét verbaasd over![]()
ToTquote:
Vandaag bezichtiging 3 op de planningquote:
Tofjens!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vandaag bezichtiging 3 op de planning
quote:
quote:
Gisteren 2 huizen gezien.quote:
Dotjequote:
Dat is wel vrij bijzonder dan, ja!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Gisteren 2 huizen gezien.
1e huis was veel te klein, ik kon niet eens fatsoenlijk de douche inOok heel erg gedateerd en donker.
2e huis was groter, mooi perceel en veel meer ruimte, alleen de keuken was in 2en gesplitst zeg maar. Woonkamer + keuken als 1 ruimte, en dan een kookeiland met tafel in het midden. Aanrecht en wasbak apart. Daar zou echt veel in geïnvesteerd moeten worden om dat anders te krijgen.
We hadden onze makelaar bij en die gaf mooi zijn ongezouten mening toen we aan het nabespreken waren
Ik heb liever een hele keuken en niet 2 halvequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat is wel vrij bijzonder dan, ja!Afhankelijk van hoe ver het uit elkaar staat natuurlijk; kookeilanden met eettafel er bij is wel hip tegenwoordig.
Dat is ook enorm irritant jaquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:09 schreef ToT het volgende:
Ja kont niet kunnen keren in de douche had ik hier ook last van, maar ik beging wat te wennen aan deze douchecabine.
Bloedirritant dat de douchekraan een hendel heeft die op ellebooghoogte zit.
Hoe vaak ik niet ineens een kouwe plens over me heen heb gekregen...
Zo heeft natuurlijk iedereen zijn eigen smaakquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
1e huis was veel te klein, ik kon niet eens fatsoenlijk de douche inOok heel erg gedateerd en donker.
2e huis was groter, mooi perceel en veel meer ruimte, alleen de keuken was in 2en gesplitst zeg maar. Woonkamer + keuken als 1 ruimte, en dan een kookeiland met tafel in het midden. Aanrecht en wasbak apart. Daar zou echt veel in geïnvesteerd moeten worden om dat anders te krijgen.
We hadden onze makelaar bij en die gaf mooi zijn ongezouten mening toen we aan het nabespreken waren
Ja nee ik hoef het ook niet hoor.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb liever een hele keuken en niet 2 halveWel jammer want de rest van het huis was echt netjes en ruim.
[..]
Dat is ook enorm irritant ja
Maar kijk je dan niet vantevoren naar foto's? Of neemt de aankoopmakelaar jullie gewoon mee naar huizen en laten jullie je verrassen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Wij zien wel de foto's uiteraard, en we hadden er wel een goed beeld bij. Er zit wel een verschil in foto's en in het echt zien natuurlijkquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar kijk je dan niet vantevoren naar foto's? Of neemt de aankoopmakelaar jullie gewoon mee naar huizen en laten jullie je verrassen?
Ja dat dusquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee ik hoef het ook niet hoor.
Ik heb voor het kopen van dit huis ook een huis bezichtigd met kookeiland, dat was nog wel in de keuken zelf, maar ik vind het gewoon niet prettig. Hou alles gewoon bij elkaar.
Nou, hier zat het kookeiland dus los van het water gedeelte. Plus ik stootte mijn hoofd aan de afzuigingquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo heeft natuurlijk iedereen zijn eigen smaak
Meestal is op zo kookeiland het koken en het water gedeelte ineen.
En een te klein huis zou ik ook niet aan beginnen, ga je je toch op een gegeven moment aan ergeren.
Hoop dat deze van vandaag beter aan jullie verwachtingen voldoet .
Euh je kunt je keuken toch verbouwen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb liever een hele keuken en niet 2 halveWel jammer want de rest van het huis was echt netjes en ruim.
[..]
Dat is ook enorm irritant ja
Bij mij zou ik dan ook mijn vloer moeten vervangenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Euh je kunt je keuken toch verbouwen?
Ja, dat kan. Maar zoals we het zagen zou dan echt veel meer gedaan moeten worden. En daar zijn we nog over aan het nadenken.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Euh je kunt je keuken toch verbouwen?
We hebben tegels door de hele keukenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Bij mij zou ik dan ook mijn vloer moeten vervangen
De kans dat je een huis vindt dat compleet je smaak isquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Maar zoals we het zagen zou dan echt veel meer gedaan moeten worden. En daar zijn we nog over aan het nadenken.
Dat weten wij ook. Dus daarom meerdere optiesquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
De kans dat je een huis vindt dat compleet je smaak is
Is vrij klein
Keuken badkamer etc is sowieso is smaakgevoeligquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat weten wij ook. Dus daarom meerdere opties
Oh zeker. Ik heb niet zoveel problemen met een bad bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Keuken badkamer etc is sowieso is smaakgevoelig
Een rozequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh zeker. Ik heb niet zoveel problemen met een bad bijvoorbeeld
Maar je aansluitingen dan?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
We hebben tegels door de hele keuken
Ook onder de kastjes en het eiland
Had het "alweer" moeten zijn?quote:
Tja eh... Daarom heet het een (kook)eilandquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgenquote:
De vraag is: hoeveel haast heeft hij?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
De kans dat je een huis vindt dat compleet je smaak is
Is vrij klein
quote:
Hm. Dat zou wel heel erg overdreven zijn, en een keuken ontworpen met geen 'vrouwelijk**' advies.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:43 schreef ToT het volgende:
[..]Môgguh!
Ja wat ik uit zijn verhaal begreep is dat dat kookeiland zowat tussen de televisie en de bank staat, ver weg van de rest van de keuken. Moet je ff water in je pannetje hebben om je piepers te koken, dan zou hij op expeditie moeten door de kamer en de keuken om uiteindelijk bij de kraan uit te komen.
er komt een gasleiding en stroom omhoog bij het eilandquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Maar je aansluitingen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |