Sally into voetbal?quote:Op maandag 28 oktober 2024 22:51 schreef Sally het volgende:
Even een voetbalonderwerp erin... Oh... Ten Hag al weer ontslagen?!
Níét verbaasd over![]()
Eh. Vroegah.quote:
Weerquote:Op maandag 28 oktober 2024 22:51 schreef Sally het volgende:
Even een voetbalonderwerp erin... Oh... Ten Hag al weer ontslagen?!
Níét verbaasd over![]()
ToTquote:
Vandaag bezichtiging 3 op de planningquote:
Tofjens!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vandaag bezichtiging 3 op de planning
quote:
quote:
Gisteren 2 huizen gezien.quote:
Dotjequote:
Dat is wel vrij bijzonder dan, ja!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Gisteren 2 huizen gezien.
1e huis was veel te klein, ik kon niet eens fatsoenlijk de douche inOok heel erg gedateerd en donker.
2e huis was groter, mooi perceel en veel meer ruimte, alleen de keuken was in 2en gesplitst zeg maar. Woonkamer + keuken als 1 ruimte, en dan een kookeiland met tafel in het midden. Aanrecht en wasbak apart. Daar zou echt veel in geïnvesteerd moeten worden om dat anders te krijgen.
We hadden onze makelaar bij en die gaf mooi zijn ongezouten mening toen we aan het nabespreken waren
Ik heb liever een hele keuken en niet 2 halvequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat is wel vrij bijzonder dan, ja!Afhankelijk van hoe ver het uit elkaar staat natuurlijk; kookeilanden met eettafel er bij is wel hip tegenwoordig.
Dat is ook enorm irritant jaquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 09:09 schreef ToT het volgende:
Ja kont niet kunnen keren in de douche had ik hier ook last van, maar ik beging wat te wennen aan deze douchecabine.
Bloedirritant dat de douchekraan een hendel heeft die op ellebooghoogte zit.
Hoe vaak ik niet ineens een kouwe plens over me heen heb gekregen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |