SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen!You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Joost leest ongetwijfeld mee hierquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:52 schreef NailQueen het volgende:
Billie wilde ophef. U vraagt, wij draaien!
Jammer dat de Avrotros wél meedoetquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:55 schreef BillDauterive het volgende:
Jammer dat Joost volgend jaar niet meedoet
Ik heb een paar heel intensieve en vermoeiende dagen op werk achter de rug *NailQueenaandedraaimolen.gif*. Het goede nieuws is dat dat nu weer even voorbij isquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:03 schreef BillDauterive het volgende:
Wat een rust hier! Ergens wel lekker, maar is het niet eens tijd voor wat ophef?
Ik verheugde me stiekem al op alle ophefquote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:55 schreef BillDauterive het volgende:
Jammer dat Joost volgend jaar niet meedoet
Opzeggen kan hier:quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jammer dat de Avrotros wél meedoet
quote:Voor vragen of wijzigingen met betrekking tot het lidmaatschap of ledenactiviteiten kunt u een e-mail sturen naar de ledenservice: ledenservice@avrotros.nl
Zou je ook kunnen opzeggen als je geen lid bent. Gewoon om een punt te maken?quote:
Je kunt ze wel mailen. Heb ik eerder een keer gedaan en toen kreeg ik antwoord. Was toen wel met een compliment over de online wie is de mol, dus misschien dat ze minder reageren op 'en jullie hebben geen ruggengraat door weer mee te doen!!'quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Zou je ook kunnen opzeggen als je geen lid bent. Gewoon om een punt te maken?
Vragen of Joost het commentaar kan doen bij het volgende ESFquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:28 schreef Troel het volgende:
Ik ga ze gewoon mailen: ja hey, nu Joost niet mee doet aan ESF 2025, kunnen jullie hem dan strikken voor Beste Zangers 2025?
Ondanks dat ik het ook een goede keuze had gevonden als we niet hadden meegedaan volgend jaar, ben ik hier toch wel blij mee. Kijkt toch wat leuker als Nederland wel mee doet.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 18:45 schreef Arizona het volgende:
Nederland doet wel mee volgend jaar, Joost niet!
Good for you Joost
Doe dat maar nietquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vragen of Joost het commentaar kan doen bij het volgende ESF
Punten geven zou nog wel leuk kunnen zijnquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vragen of Joost het commentaar kan doen bij het volgende ESF
Ik denk dat ik zwak ben en gewoon weer kijk, maar niet meer met de passie van de afgelopen jaren.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:35 schreef NailQueen het volgende:
Ik kijk nog even of ik volgend jaar meekijk. Voorlopig hou ik het even bij de nationale finales en de feestjes zoals EIC en grote songfestivalfeest. En mijn leven is natuurlijk niet compleet zonder Sanremo.
Het is een beetje lastig voor te stellen maar deze dingen beleef ik nog maar 3 jaar. Doordat ik hier op het forum ben gekomen. Ik zou niet weten hoe ik met de diskwalificatie was omgegaan als ik dit forum niet had.
(Ik post dit hier even want in het Joost topic is de kooi met trolletjes weer open gegaan)
Oh ja de punten door de uitgefloten Martin Löserdahl #neverforgetquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Punten geven zou nog wel leuk kunnen zijn![]()
Een groter contrast dan dit jaar met Martin Ö kan er niet zijn
Ik heb zo het vermoeden dat dit alleen in een parallel universum een reëel idee is.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:52 schreef Redefine het volgende:
Een optreden tijdens een van de halve finales of de finale zelf zou ik dan wel weer leuk vinden en zou een mooie genoegdoening zijn. Vooral als hij tijdens de finale alsnog Europapa kan doen
Dat weet ikquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat dit alleen in een parallel universum een reëel idee is.
Ik kijk ook wel, net als ongetwijfeld zo’n beetje iedereen, maar inderdaad wel met een zou-het-wat-uitmaken gevoel.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zwak ben en gewoon weer kijk, maar niet meer met de passie van de afgelopen jaren.
Laat hem voorzichtig zijn in Lissabon, het is daar blijkbaar erg onrustig (los van het voetbal).quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:13 schreef egeltje1985 het volgende:
Jaaa! Ueda! (ik kijk Feyenoord, mn man zit in t stadion)
Hier ben ik dus ook bang voor. Maar misschien dat er wel een leuke watchparty wordt georganiseerd. Dan ben ik er graag bijquote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zwak ben en gewoon weer kijk, maar niet meer met de passie van de afgelopen jaren.
Ik meld me onder voorbehoud alvast aanquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:12 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik denk dat ik een kijkparty organiseer. En dan gewoon genoeg drinken en een beetje door de muziek heen schreeuwen enzo.
Ze hebben wat sightseeing gedaan en van die pasteis gegeten, dus t lijkt goed te gaan. Maar ik vind t altijd wel spannend, ze gaan een wedstrijd per jaar naar het buitenland en soms worden uitsupporters gewoon ineens aangevallen. Ze zijn niet van t fonteinen slopen enzo.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Laat hem voorzichtig zijn in Lissabon, het is daar blijkbaar erg onrustig (los van het voetbal).
Er werd ook wel eens een kroeg gehuurd toch?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik meld me onder voorbehoud alvast aan
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:26 schreef Redefine het volgende:
Ah de scheids gaat kijken, dan zal die wel afgekeurd worden.
Ging hij net als in 1963 met de boot?quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:13 schreef egeltje1985 het volgende:
Jaaa! Ueda! (ik kijk Feyenoord, mn man zit in t stadion)
quote:In 1963 raakt Nederland voor het eerst in de ban van de Europa Cup als Feijenoord in zegetocht over het continent trekt. De halve finale: Benfica. Met Eusebio. In De Kuip blijft het 0-0. Het idee ontstaat om voor de return met de boot naar Lissabon te gaan. Twee schepen zijn in mum van tijd volgeboekt. De opvarenden worden door duizenden uitgezwaaid.
Volgens mij was het meer daar afspraken terwijl er toch al een watchparty werd georganiseerd. Alleen is die (overigens geweldige) kroegbaas inmiddels verhuisd naar Oostenrijk, wat toch een beetje uit de richting ligtquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:25 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Er werd ook wel eens een kroeg gehuurd toch?
Nee met t vliegtuig via München want rechtstreeks was te duur.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:40 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ging hij net als in 1963 met de boot?
[..]
Als we massaal die kant opgaan, kunnen we inderdaad beter eerder afslaan naar rechts om in Basel uit te komenquote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Volgens mij was het meer daar afspraken terwijl er toch al een watchparty werd georganiseerd. Alleen is die (overigens geweldige) kroegbaas inmiddels verhuisd naar Oostenrijk, wat toch een beetje uit de richting ligt
Dat was helaas voor mijn tijd.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 21:25 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Er werd ook wel eens een kroeg gehuurd toch?
Wel tochquote:Op woensdag 23 oktober 2024 22:16 schreef Redefine het volgende:
Even de VAR afwachten of dit de 3 - 0 is
Ze zijn in de aanbieding bij de albert heijn volgens mij.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 23:23 schreef H_T het volgende:
Ineens zin in kruidnoten, die ik niet in huis heb
Uitstapje naar KSC gemaakt?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 08:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, ik heb jullie weer gevonden.
Het wordt idd tijd voor een nationale finale en dat Suzan en Freek gaan winnen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 09:10 schreef Momo het volgende:
Ach ik heb een leuke discussie met een Gerda op twitter
Dit topic was niet gereekst aan de rest, dus hij was weg uit MyAT.quote:
Hm, apart. Hoe dan ook, nu weer welquote:Op donderdag 24 oktober 2024 10:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit topic was niet gereekst aan de rest, dus hij was weg uit MyAT.
Je weet nu dat er een engelbewaarder bestaat?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 10:42 schreef NailQueen het volgende:
Duizenden strepen, duizenden bomen..
Misschien lullig voor een paar talenten, maar wel beter voor de commissie dat ze niet hoeven te luisteren naar 500 amateur opnames van Tante Truus en MC Swag.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 09:47 schreef summer52 het volgende:
Ook hier maar even. G.J.was net op Goedemorgen Nederland en vertelde dat alleen artiesten die aangesloten zijn bij een platenmaatschappij zich mogen aanmelden. Ook zal de AT om 11 uur uitleg geven over de afgelopen maanden/tijd. Dus misschien nu wat duidelijkheid?
Het is 11 uur geweest maar ik zie nog geen nieuws?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 09:47 schreef summer52 het volgende:
Ook hier maar even. G.J.was net op Goedemorgen Nederland en vertelde dat alleen artiesten die aangesloten zijn bij een platenmaatschappij zich mogen aanmelden. Ook zal de AT om 11 uur uitleg geven over de afgelopen maanden/tijd. Dus misschien nu wat duidelijkheid?
Avrotros is beschikbaar voor interviews vanaf 11 uur, postte GJ ergens. Er is geen persconferentie oidquote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het is 11 uur geweest maar ik zie nog geen nieuws?
Nee ik ook nog niet. Misschien had GJ het niet helemaal goed begrepen...of ik heb het verkeerd gehoord? Ik weet het eigenlijk wel zeker dat hij dit zei maar ja.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het is 11 uur geweest maar ik zie nog geen nieuws?
Om vervolgens Jake Reese of Krezip te sturen.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:38 schreef Fred_B het volgende:
En aan allerlei nieuwsberichten over artiesten met of zonder interesse in deelname te lezen, zijn nu alle redacties van Nederland druk aan het rondbellen naar alle artiesten uit hun telefoonklapper.
Noooquote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:52 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Om vervolgens Jake Reese of Krezip te sturen.
Ze hebben de zoektocht zeer intern gehoudenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 13:52 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Om vervolgens Jake Reese of Krezip te sturen.
Crosspost:quote:Op donderdag 24 oktober 2024 12:38 schreef Fred_B het volgende:
En aan allerlei nieuwsberichten over artiesten met of zonder interesse in deelname te lezen, zijn nu alle redacties van Nederland druk aan het rondbellen naar alle artiesten uit hun telefoonklapper.
Het lijkt mij niet dat er Armenen bij Qarabaq spelenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:01 schreef BillDauterive het volgende:
Oe, lekker begin zoGa je schamen Armeniër Braziliaan!!
Ah ja, Armenië, Azerbeidzjan, wat is het verschilquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het lijkt mij niet dat er Armenen bij Qarabaq spelen![]()
Buiten dat het dan een Braziliaan is.
Dat zou ik niet tegen Armenen of Azeri zeggenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ah ja, Armenië, Azerbeidzjan, wat is het verschil
Epicaquote:Op donderdag 24 oktober 2024 18:12 schreef Momo het volgende:
@:Hamlapjes hier is dan het Danse Macabre nummer!
Wat hebben ze gedaan?quote:
Ze willen dat ik maandag 4 november om 8:30 in Ede ben voor bhv cursus.quote:
Ja, die cursussen worden vast niet dichterbij huis (of kantoor) gegevenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze willen dat ik maandag 4 november om 8:30 in Ede ben voor bhv cursus.
Ja, zo voelt het wel, maar hij raakt eerst de speler en daarna pas de bal. Ik begrijp dat de var hier niets mee doet.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:20 schreef Redefine het volgende:
Dit zou wel een enorm cadeautje zijn als de penalty blijft staan.
Dat de VAR hier niets mee doet snap ik wel ja. Al is het natuurlijk alsnog geen penalty, maar goed is in het voordeel van een Nederlandse club, dus dan klagen we nietquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, zo voelt het wel, maar hij raakt eerst de speler en daarna pas de bal. Ik begrijp dat de var hier niets mee doet.
Het is een rare scheidsrechter. Maar goed, als Ajax een paar keer onterecht geel krijgt en een makkelijke penalty meekrijgt, dan hoor je mij niet snel klagenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 20:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat de VAR hier niets mee doet snap ik wel ja. Al is het natuurlijk alsnog geen penalty, maar goed is in het voordeel van een Nederlandse club, dus dan klagen we niet
Whut, wat deed hij.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:11 schreef Redefine het volgende:
Twente begint helaas slecht. Rood voor Unnerstal
Een doorgebroken speler onderuit gehaald.quote:
Die gaat ook niet zo lekker de laatste tijd...quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een doorgebroken speler onderuit gehaald.
Inderdaadquote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:17 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Die gaat ook niet zo lekker de laatste tijd...
Ja. Al is dat ook wel logisch uit tegen Spurs.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:23 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik kijk AZ ff, maar die staan ook behoorlijk onder druk.
Ik als import Rotterdammert met een NEC-clubkaart vind dat prima.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:38 schreef BillDauterive het volgende:
Wat vind jij van de winst van Ajax, egeltje? Jij als Rotterdammert?
Europees zou iedere Nederlander moeten juichen voor alle Nederlandse clubs.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:38 schreef BillDauterive het volgende:
Wat vind jij van de winst van Ajax, egeltje? Jij als Rotterdammert?
Ja, maar niet iedereen is zo goed mens als wij, Luctor.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Europees zou iedere Nederlander moeten juichen voor alle Nederlandse clubs.
Helaas niet inderdaad.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, maar niet iedereen is zo goed mens als wij, Luctor.
Dat doet mn man idd ook niet. Wat ik dan ook altijd stom vind, mja.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 21:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Europees zou iedere Nederlander moeten juichen voor alle Nederlandse clubs.
Daar bepaalde users op FOK! heb ik ook wel moeite om voor psv te juichen Europees.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:02 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Dat doet mn man idd ook niet. Wat ik dan ook altijd stom vind, mja.
Dat heb ik vooral met de Ajax supporters die ik kenquote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar bepaalde users op FOK! heb ik ook wel moeite om voor psv te juichen Europees.
Vooral met die vervelende persoon die Azerbeidzjan en Armenie niet uit elkaar kan houden toch?quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat heb ik vooral met de Ajax supporters die ik ken
Zeker. Met dat soort personen wil ik niet geassocieerd worden.quote:Op donderdag 24 oktober 2024 22:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Vooral met die vervelende persoon die Azerbeidzjan en Armenie niet uit elkaar kan houden toch?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 00:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hallooo. Denk zwaai ook eens langs weer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 07:59 schreef Troel het volgende:
Goedemorgen.
Ik twijfel nog of ik lief ben vandaag of nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 08:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarja, ik ben dus van oorsprong best wel lief, dus ik heb de neiging om de boel aan te slingeren.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 08:25 schreef Troel het volgende:
[..]Oh zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maarja, ik ben dus van oorsprong best wel lief, dus ik heb de neiging om de boel aan te slingeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Hey GJ! Ik heb een belangrijke vraag. Wanneer kunnen we de première verwachten van Boom Bever Struik de Musical?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 00:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 08:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh zo.Ik ben toch lief geweest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Daarvoor moet je bij Marco zijn haha!quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 08:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hey GJ! Ik heb een belangrijke vraag. Wanneer kunnen we de première verwachten van Boom Bever Struik de Musical?
Valt wel mee hoor. Maar als ik toch even achter de pc zit, dan is het een kleine moeite.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 08:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je bent te goed voor deze wereld.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 00:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Freelancersquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 08:57 schreef Troel het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Maar als ik toch even achter de pc zit, dan is het een kleine moeite.
Ik ben niet heel dol op podcasts. Of luisterboeken. Maar er is er eentje waar ik af en toe wat van luister die achtergrondinformatie geeft over eendagvliegsliedjes.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 10:18 schreef Arizona het volgende:
[..]![]()
Goedendag! Ik ga vanmiddag als ik vrij ben de podcast luisteren en… dat wordt de eerste podcast OOIT van mijn hele leven![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je weer beter?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 10:25 schreef egeltje1985 het volgende:
Goeiesmorgens! Vandaag even half dagje werken, dan wat sporten, dan wat shoppen en dan wat chillen.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 10:43 schreef egeltje1985 het volgende:
Beetje privé dus maar in een spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 10:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ben je weer beter?
[..]Wel nog verkouden, maar niet meer 'omg waarom heb ik het heet en koud en wil ik alleen maar slapen'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 10:43 schreef egeltje1985 het volgende:
Beetje privé dus maar in een spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:25 schreef Troel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 14:08 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]Het was gelukkig wel in Nederland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:25 schreef Troel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Van mijn examenjaar is voor zover ik weet ook niemand beroemd of berucht geworden, maar ik heb wel een collega gehad die inmiddels televisiepresentator isquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:05 schreef Fred_B het volgende:
Van alle ~50 mensen uit mijn examenklas is volgens mij niemand beroemd of berucht geworden. Ik vind dit erg teleurstellend
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:26 schreef NailQueen het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de verandering eens een ander giffie
Bij mij beetje semi beroemd, wat zangers, dichters, atleten, dat soort ongein.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:05 schreef Fred_B het volgende:
Van alle ~50 mensen uit mijn examenklas is volgens mij niemand beroemd of berucht geworden. Ik vind dit erg teleurstellend
Klasgenoten of beroemdheden?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:39 schreef Yesse het volgende:
Ik heb eigenlijk geen idee of ik beroemde klasgenoten heb.. ik volg ook de helft van de media nietik heb er wel 5 ofzo in de wijk wonen
Helaas, nummer is uitgebracht voor 1 septemberquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:46 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Zou dit iets zijn voor songfestival volgend jaar? Nederland en België kan beide...
Ik wil eerst even weten wie deze artiest is. En ik gok dat dit the masked singer is?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:46 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Zou dit iets zijn voor songfestival volgend jaar? Nederland en België kan beide...
Wie heeft de kooi met trolletjes open gedaan?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:05 schreef egeltje1985 het volgende:
Wat hebben die mensen in t Joost Klein-topic op?
Wie moest de sleutel bewaren?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wie heeft de kooi met trolletjes open gedaan?
Iemand met veel podium ervaring en optredens voor een groot publiek. En heeft ook relevante media ervaring door elke week met NOS, HLN.be en Sporza te moeten worstelen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik wil eerst even weten wie deze artiest is. En ik gok dat dit the masked singer is?
Ja maar wie is dit Momo?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Iemand met veel podium ervaring en optredens voor een groot publiek. En heeft ook relevante media ervaring door elke week met NOS, HLN.be en Sporza te moeten worstelen.
Iemand die fietsen als werk heeft en daar waarschijnlijk met de auto naartoe gaatquote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:05 schreef egeltje1985 het volgende:
Wat hebben die mensen in t Joost Klein-topic op?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 23:34 schreef sportfreak het volgende:
Vrij teleurstellende uitslag van de Nederlandse voetbalvrouwen tegen Indonesië
GEKOLONISEERDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Klasgenotenquote:
Wie heeft er van mijn bordje gegeten?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 22:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wie moest de sleutel bewaren?
Waarom spelen we dit soort oefenwedstrijden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Sahara is zonder meer erg droog.
Dit kan je toch geen oefenen noemen. Wat leer je hier nou van.? Dat Indonesië er niks van kan.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Waarom spelen we dit soort oefenwedstrijden?
Wel erg kort geslapen dan.quote:
Indonesië verloor eerder met 12-1 van Ado Den Haag, dus 15-0 is eigenlijk wel een beetje teleurstellend jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel erg kort geslapen dan.Ook nog FP2 gekeken?
Het is niet gewoon zo dat een van je buren een nieuw lief heeft?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:38 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb een klopgeest ergens in de flat. Het hoeveelheid geklop en gebonk in de avond en nacht neemt zorgwekkende vormen aan.
Happy Halloween en zo.
Nee, dan had ik (helaas) ook andere dingen gehoord.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 12:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is niet gewoon zo dat een van je buren een nieuw lief heeft?
Dat vind ik toch enigszins optimistisch bij 17 graden.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:50 schreef Fred_B het volgende:
Het is vandaag 26 oktober.
Ik heb net mijn korte broek aangetrokken.
Hier brandt de Zuid-Europese zon over de verschroeide Vlaamse aarde.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:56 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat vind ik toch enigszins optimistisch bij 17 graden.
Want hier mag alles en niets dat moet. 17 graden, een korte broek!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:56 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat vind ik toch enigszins optimistisch bij 17 graden.
Ik heb geen korte broek aan, maar ben wel met zonder jas naar buiten gegaan. Kan primaquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:50 schreef Fred_B het volgende:
Het is vandaag 26 oktober.
Ik heb net mijn korte broek aangetrokken.
Wij hebben gewandeld en hadden iedere keer van die vieze draden in ons gezichtquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 15:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lekker gefietst.
Alleen jammer van de insectjes die op ooghoogte vliegen.
het Chabotmuseum? Vind je daar alles over Bart en Splinter?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:29 schreef H_T het volgende:
Ik was vandaag op expeditie om uit te vinden hoe saai het Douane & Belastingmuseum precies is. Ik heb het er twee uur volgehouden, wat een stuk langer is dan de tijd die ik in het Chabotmuseum en Sonneveldhuis heb doorgebracht (verkapte kijk-mij-een-museumkaart-hebben-post)
En tussendoor ben ik nog bijna tegen Pierre Bokma gebotst
Nee, kunstwerken van ene Henk Chabotquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:50 schreef sportfreak het volgende:
[..]
het Chabotmuseum? Vind je daar alles over Bart en Splinter?
Het Belastingmuseum. Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:29 schreef H_T het volgende:
Ik was vandaag op expeditie om uit te vinden hoe saai het Douane & Belastingmuseum precies is. Ik heb het er twee uur volgehouden, wat een stuk langer is dan de tijd die ik in het Chabotmuseum en Sonneveldhuis heb doorgebracht (verkapte kijk-mij-een-museumkaart-hebben-post)
Het is in elk geval langer dan wij hebben besteed bij het Douanemuseum in Vaals onlangs.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:29 schreef H_T het volgende:
Heel fijn. Ik heb de afgelopen nacht nog niet eens 6 uur geslapen, dus dit komt zeer goed uit.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:14 schreef NailQueen het volgende:
We mogen vannacht een uurtje meer slapen en/of de nachtploeg bezig houden
Ik wilde anders wel een random afterparty opzetten. Maar 21.00 uur ga ik nu niet meer reddenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heel fijn. Ik heb de afgelopen nacht nog niet eens 6 uur geslapen, dus dit komt zeer goed uit.
Ik hoop ook op een extra uurtje slaap. De laatste tijd slaap ik vaak slecht. Last van stress, vooral door het werk.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heel fijn. Ik heb de afgelopen nacht nog niet eens 6 uur geslapen, dus dit komt zeer goed uit.
Dat zou lekker zijn! en ga je die stress blijven houden denk je?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik hoop ook op een extra uurtje slaap. De laatste tijd slaap ik vaak slecht. Last van stress, vooral door het werk.
Wij hebben mini gisteren al wat later op bed gelegd en vandaag ook weer. In de hoop dat wij ook vannacht een uurtje langer hebbenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:14 schreef NailQueen het volgende:
We mogen vannacht een uurtje meer slapen en/of de nachtploeg bezig houden
Ik vrees nog wel even ja.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat zou lekker zijn! en ga je die stress blijven houden denk je?
Werkstress is niet fijn, sterktequote:Op zaterdag 26 oktober 2024 21:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vrees nog wel even ja.
Hopelijk gaan wij straks keihard slapen ofnie
Misschien kan kamillethee of slaap lekker thee helpen? Al helpt het misschien maar een beetjequote:Op zaterdag 26 oktober 2024 21:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oeh, daar mag ik gratis naartoe. Toch wel aanrader dus?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:29 schreef H_T het volgende:
Nou ja, heel spannend is het ook weer niet. Ik zou er niet speciaal voor uit Groningen komenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:51 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Oeh, daar mag ik gratis naartoe. Toch wel aanrader dus?
Lekker donker! Wat was het leukste?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
N8vdn8 was leuk. Nu weer thuis.
Is het keihard slapen nog gelukt?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 21:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het inslapen is vaak niet het probleem. Maar vaak word ik na een paar uurtjes wakker en dan lig ik te woelen en te draaien en te malenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 22:24 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Misschien kan kamillethee of slaap lekker thee helpen? Al helpt het misschien maar een beetje![]()
Het ging, niet supergoed geslapen maar ook wel eens minder. Had vannacht veel drukkr (werk-)dromenquote:Op zondag 27 oktober 2024 06:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
Is het keihard slapen nog gelukt?
Ik was blijkbaar onbewust er heel erg mee bezig want ik werd half 4 en 6 uur uit mezelf wakker :’)
Wij gaan zo naar de Chinese, de Poolse en de Turkse supermarkt.quote:Op zondag 27 oktober 2024 08:24 schreef Arizona het volgende:
Hebben jullie nog plannen voor vandaag?
Wat een wereldreis, en dat op één dag!quote:Op zondag 27 oktober 2024 09:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wij gaan zo naar de Chinese, de Poolse en de Turkse supermarkt.
Ze zitten hier in de buurt allemaal op hetzelfde industrieterrein, dus het is een wereldreis op beperkte schaalquote:Op zondag 27 oktober 2024 09:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat een wereldreis, en dat op één dag!
Wel leuk als je dat allemaal in de buurt hebt. Wat haal je er zoal? Vooral bij de Poolse kan ik me niets voorstellen![]()
Wij hebben dat hier helemaal niet. Eén vrij kleine oosterse toko en dat is het.
Zo naar mijn oma en daarna naar oom en tante. Jij?quote:Op zondag 27 oktober 2024 08:24 schreef Arizona het volgende:
De verlichte acts die door de stad liepen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 01:36 schreef BillDauterive het volgende:
Arizona zal nu vast slapen
[..]
Lekker donker! Wat was het leukste?
Kleuren, voetbal kijken, F1 kijken, naar bed.quote:Op zondag 27 oktober 2024 08:24 schreef Arizona het volgende:
Deadpool & Wolverine kijken in de bios. Daar zou ik met een vriend naartoe, toen werd planning voor hem ineens lastig last-minute en nu wil ik hem gewoon zien voor die film niet meer in de bios draait. Dus dan maar op een tijd en plaats die allebei niet mijn voorkeur hebbenquote:Op zondag 27 oktober 2024 08:24 schreef Arizona het volgende:
Prioriteitenquote:Op zondag 27 oktober 2024 11:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Deadpool & Wolverine kijken in de bios. Daar zou ik met een vriend naartoe, toen werd planning voor hem ineens lastig last-minute en nu wil ik hem gewoon zien voor die film niet meer in de bios draait. Dus dan maar op een tijd en plaats die allebei niet mijn voorkeur hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Er zit in Hengelo een Poolse supermarkt! Mijn ouders halen daar wel eens soep enzoquote:Op zondag 27 oktober 2024 09:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat een wereldreis, en dat op één dag!
Wel leuk als je dat allemaal in de buurt hebt. Wat haal je er zoal? Vooral bij de Poolse kan ik me niets voorstellen![]()
Wij hebben dat hier helemaal niet. Eén vrij kleine oosterse toko en dat is het.
quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:20 schreef Troel het volgende:
[..]
Prioriteiten
Ik heb vandaag een beetje een mwahdag.Oh bleh wat lijkt me dat kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Kleurenvoetbal kijken?quote:Op zondag 27 oktober 2024 10:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kleuren, voetbal kijken, F1 kijken, naar bed.
Enschede ook. Dat wat vroeger de C1000 was waar ik in de tussenuren shit ging halen. Daarna werd het een Albert Heijn, maar nu is het dus zoiets. Nooit geweest, want ziet er allemaal wat groezelig uit. Ik ga liever naar de Turkse supermarkt, die zit vlak naast de Toko.quote:Op zondag 27 oktober 2024 12:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Er zit in Hengelo een Poolse supermarkt! Mijn ouders halen daar wel eens soep enzo
Poefquote:
Ja, ik heb niet zo veel op met zwart/wit voetbalquote:
quote:Op zondag 27 oktober 2024 12:31 schreef Troel het volgende:
[..]Hè bah wat een nare situatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.denk wel dat ik het zo weer weghaal eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb ook een oom en tante gezien, waren bij mijn ouders op bezoek. Ze wonen hier 2 uur vandaan dus ik zie ze zelden. Was erg gezelligquote:Op zondag 27 oktober 2024 10:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zo naar mijn oma en daarna naar oom en tante. Jij?
quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:20 schreef Troel het volgende:
[..]
Prioriteiten
Ik heb vandaag een beetje een mwahdag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Vodkaquote:Op zondag 27 oktober 2024 15:47 schreef BillDauterive het volgende:
Wat voor soep haalt men bij een Poolse supermarkt?
leuk, maar er is ook expeditie robinson, dus ik weet nog niet wat ik ga doen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 16:08 schreef H_T het volgende:
Vanavond begint het nieuwe seizoen Heel Holland Bakt
Ik kan niet live kijken, maar toch
Robinson trekt me echt totaal niet, dus voor mij is dat een makkelijke keuzequote:Op zondag 27 oktober 2024 16:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
leuk, maar er is ook expeditie robinson, dus ik weet nog niet wat ik ga doen.
F1 kijken en dan morgen ER en HHB terugkijken.quote:Op zondag 27 oktober 2024 16:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
leuk, maar er is ook expeditie robinson, dus ik weet nog niet wat ik ga doen.
Borsjtsjquote:Op zondag 27 oktober 2024 15:47 schreef BillDauterive het volgende:
Wat voor soep haalt men bij een Poolse supermarkt?
Ik dacht aan iets van zuurkoolsoep, maar dat klinkt niet lekker of bestaandquote:Op zondag 27 oktober 2024 16:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Borsjtsj![]()
Maar zou toch eerder pierogi halen, mocht ik naar een Poolse supermarkt gaan. Al is dat dan geen soep
Ik was nog Zurek vergeten. Die heb ik wel gegeten i.t.t. borsjtj. Dat was wel lekker, maar wel meer winterkost.quote:Op zondag 27 oktober 2024 16:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik dacht aan iets van zuurkoolsoep, maar dat klinkt niet lekker of bestaandEn ja, sowieso Pierogi.
Ik heb wel eens zuurkoolsoep gegeten. Was best lekkerquote:Op zondag 27 oktober 2024 16:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik dacht aan iets van zuurkoolsoep, maar dat klinkt niet lekker of bestaandEn ja, sowieso Pierogi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:59 schreef Arizona het volgende:
en in het kader van werkstress, of de duvel ermee speelt: ik zie vandaag een vacature die wel eens heel goed bij mij zou kunnen passen
Als je reageert kan je je altijd nog terugtrekken, als je niet reageert kan dat nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ik denk er nog even over na, heb nog een weekquote:Op zondag 27 oktober 2024 20:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Als je reageert kan je je altijd nog terugtrekken, als je niet reageert kan dat niet
Viel de race tegen?quote:Op zondag 27 oktober 2024 16:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
F1 kijken en dan morgen ER en HHB terugkijken.
Dat vraag ik me ook ieder jaar weer af.quote:Op zondag 27 oktober 2024 23:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dat. Jammer! ER was wel okay, maar ik begrijp niet waarom ik het elk jaar nog kijk.
Horror van Jakop Ahlbom?quote:Op maandag 28 oktober 2024 09:19 schreef H_T het volgende:
Het is Halloweenweek. Ik ga het niet echt vieren, maar goede kans dat ik wel een horrorfilm ga kijken. En... ik ga naar een horrorstuk in het theater! Benieuwd of dat net zo'n spektakel wordt als de worstelende Noorse goden van een paar weken terug
Jaquote:
Ik ookquote:
quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:59 schreef Arizona het volgende:
en in het kader van werkstress, of de duvel ermee speelt: ik zie vandaag een vacature die wel eens heel goed bij mij zou kunnen passen
Herkenbaar probleemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
quote:
Ik heb het gisteravond gezien, ik vond het weer erg leukquote:
quote:Op maandag 28 oktober 2024 11:35 schreef Yesse het volgende:
[..]
Herkenbaar probleemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Oh ja, dat moet ik ook terugkijken. Straks na de lunch even doen.quote:
Eindeljk is het dan toch zover.quote:
Wat een wanbeleid om nu pas te doen wat iedereen in de zomer al lang en breed zag aankomenquote:
We hebben het over Manchester United, he, dan kan je dit verwachten!quote:Op maandag 28 oktober 2024 13:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat een wanbeleid om nu pas te doen wat iedereen in de zomer al lang en breed zag aankomen
quote:Op maandag 28 oktober 2024 11:53 schreef Arizona het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Het zal afhangen van zijn ambities. Hij kan ook een tijdje niets doen, een paar jaar zijn zakken gaan vullen in de zandbak en dan bondscoach van Nederland worden eens verder gaan kijken.quote:Op maandag 28 oktober 2024 13:07 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
We hebben het over Manchester United, he, dan kan je dit verwachten!
Als ik Ten Hag was, zou ik kijken of er binnenkort in Duitsland nog een leuke vacature vrij gaat komen. Past hem denk ik een stuk beter dan Engeland, al was het maar om de taal
quote:Op maandag 28 oktober 2024 14:00 schreef egeltje1985 het volgende:
Weer gesport vandaag!Goed bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
SPOILER: EROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ik heb laatst goede verhalen gehoord over het belasting- en douanemuseum.quote:Op maandag 28 oktober 2024 15:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wilde eerst morgen naar Naturalis gaan. Maar er zijn geen tickets meer voor die dag. Nu dus tickets voor woensdag gekocht.
Nu alleen bedenken wat ik morgen wil gaan doen.
quote:Op maandag 28 oktober 2024 14:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kun je volgende keer Expeditie Robinson voluit schrijven? Ik had nu niet door dat er iets stond en moet nog kijkenSPOILER: EROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
oh sorryquote:Op maandag 28 oktober 2024 15:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Kun je volgende keer Expeditie Robinson voluit schrijven? Ik had nu niet door dat er iets stond en moet nog kijken![]()
![]()
![]()
Awwwquote:Op maandag 28 oktober 2024 15:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Kun je volgende keer Expeditie Robinson voluit schrijven? Ik had nu niet door dat er iets stond en moet nog kijken![]()
![]()
![]()
Om een hele dag door te brengen lijkt Blijdorp me toch aantrekkelijkerquote:Op maandag 28 oktober 2024 15:23 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik heb laatst goede verhalen gehoord over het belasting- en douanemuseum.
Ik had een Too good to go gehaald bij een slager en daar zat onder andere rendang en rijst in, dus datquote:Op maandag 28 oktober 2024 15:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Awww![]()
We gaan het nu over allemaal andere dingen hebben zodat je de paarse olifant in de kamer compleet vergeet![]()
Wat eten we vanavond?
Heb jij gewoon alweer vakantie?quote:Op maandag 28 oktober 2024 15:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wilde eerst morgen naar Naturalis gaan. Maar er zijn geen tickets meer voor die dag. Nu dus tickets voor woensdag gekocht.
Nu alleen bedenken wat ik morgen wil gaan doen.
Mèt een room- of kaassausje?quote:
Haha ja gebruik ik ook wel maar komt omdat het zo kort is dat ik überhaupt over het hoofd zag dat er iets stond.quote:Op maandag 28 oktober 2024 15:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
oh sorry
Ik ging er van uit dat alle kijkers wel de afkorting gebruikten.
Rijst met roerbak. Net zoals ze bij Robinson altijd rijst eten boehoehoequote:Op maandag 28 oktober 2024 15:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Awww![]()
We gaan het nu over allemaal andere dingen hebben zodat je de paarse olifant in de kamer compleet vergeet![]()
Wat eten we vanavond?
Voor mijn gevoel ben je nog maar net weer aan het werkquote:
Roomsausje ja!quote:
quote:Op maandag 28 oktober 2024 16:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Rijst met roerbak. Net zoals ze bij Robinson altijd rijst eten boehoehoe
Maar vast niet zo lekker als jij gaat etenquote:Op maandag 28 oktober 2024 16:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Rijst met roerbak. Net zoals ze bij Robinson altijd rijst eten boehoehoe
Nee maar het is wel allebei op een eiland dus deze vraag ligt erg gevoelig!!quote:Op maandag 28 oktober 2024 16:08 schreef Arizona het volgende:
@:meke hebben je Londen-plannen al concretere vormen?
Robinson speelt niet af in Londen, toch jongens?
Dat denk ik nietquote:Op maandag 28 oktober 2024 16:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Maar vast niet zo lekker als jij gaat eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |