SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
ik lust geen wijnquote:Op zondag 20 oktober 2024 23:42 schreef Ama het volgende:
Wijn drinken met Etto lijkt me ook grappig.
We gaan scotch drinken met Ettoquote:Op zondag 20 oktober 2024 23:42 schreef Ama het volgende:
Wijn drinken met Etto lijkt me ook grappig.
Ik drink nooit dus denk dat je na een half glas kan lachen met mij.quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
We gaan scotch drinken met Etto
Gelukkig dan is mijn vertrouwen in jou nog niet helemaal verdwenen.quote:
en cake jattenquote:Op zondag 20 oktober 2024 23:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik drink nooit dus denk dat je na een half glas kan lachen met mij.
maar dat weet je dan niet meer ahahahahaa!!!!!!quote:
ik lust Vlinderquote:Op zondag 20 oktober 2024 23:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar jij lust uberhaupt niks
quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:50 schreef datismijnmening het volgende:
Vlinders vlinder zeker huehuehue
ja helaas, heb het gevoel alsof ik nog wel 4 weken vrij kan hebbenquote:
vandaag minder last gehad, dus progressie..quote:Schouder al wat beter?
Hou het maar goed in de gaten, evt. Iets sterkers halen bij de haquote:Op maandag 21 oktober 2024 00:33 schreef mschol het volgende:
[..]
ja helaas, heb het gevoel alsof ik nog wel 4 weken vrij kan hebben
geen gevoel dat ik vakantie heb gehad in iedergeval
[..]
vandaag minder last gehad, dus progressie..
maarja morgen weer werk, dus ook dozen tillen enzulks (proberen zoveel mogelijk te beperken) en uiteraard dominante schouder, dus dat wordt feest
Ingress? Of die meet? Ingress niet dat ik weet behalve dat we waarschijnlijk farmpje gaan doen donderdag in een kroeg. Meet weet ik eigenlijk ook niet zoveel van.quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:12 schreef Xilia het volgende:
Trouwens, is er volgende week iets in Den Haag?
@:Liesje1979
Twaalf uur gebeld wut ?quote:Op maandag 21 oktober 2024 01:00 schreef liesje1979 het volgende:
Het is gelukt.We hebben het bij een kort belletje gehouden.
Naja streven was 12 uur maar dit is nog netjes. Vind ik dan. Kwam laatst nog de bovenbuuf tegen, leek ook niet zo gecharmeerd van mijn nieuwe nachtelijke hobby. Ik begon er wel zelf over, maar toen zei ze dat haar man het er al over gehad had. "En ik zeg het dus maar alvast, voor als hij er tegen over je begint, hij bedoelt het ook niet zo kwaad en we gunnen je echt het beste", Ik heb gewoon even niet zoveel zin om de bovenbuurman tegen te komen.
En nee, het is niet dat ik loop te schreeuwen, ik probeer echt wel zachtes te doen. Maar fluisterend schateren kan gewoon niet he? Kan ik het helpen dat we hier kartonnen muren hebben.
Nee.quote:
bellen jullie met een vaste lijn? (of misschien whatsapp?)quote:Op maandag 21 oktober 2024 01:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee.Streven lag om om 12 uur vannacht te stoppen. 12 uur, ben je niet lekker.
Record ligt op 8 uur met 2 pauzes van een half uur ofzo.
Super normaal verderquote:Op maandag 21 oktober 2024 01:19 schreef liesje1979 het volgende:
Record ligt op 8 uur met 2 pauzes van een half uur ofzo.
Gelukkig maar. Stel je voor dat hij niet leuk is om mee te kletsen en je moet 8 uur bellenquote:Op maandag 21 oktober 2024 01:19 schreef liesje1979 het volgende:
Hij is gewoon heel grappig en leuk om mee te kletsen Dimmy.
Nou wel met mobiel? Maar hij belt via zijn provider en heeft onbeperkt bellen. Als ik hem bel, bel ik via tg maar hij vindt het irritant om via internet te bellen omdat dat vaak zo kut is. Ofzo.quote:Op maandag 21 oktober 2024 01:23 schreef mschol het volgende:
[..]
bellen jullie met een vaste lijn? (of misschien whatsapp?)
want mijn lange gesprekken worden gewoon keihard na 2 uur afgekapt door de provider
Ja naja wat moet ik zeggen dan? Ik snap ook wel dat het niet normaal is. En het is eigenlijk vrij kut want we worden er een beetje zombies van. Maar we hebben elkaar gewoon zo ontzettend zoveel te vertellen ofzo? Ik wil hem al dagen vertellen dat ik om haaien heb gezwommen en dan zeg ik ooook ja, wilde nog vertellen en dan hebben we het opeens over iets compleet anders.quote:
aha, kleine onderbreking elke 2 uur dus, dacht dat jullie een provider hadden die dat niet deed (en dan had ik graag gehoord welkequote:Op maandag 21 oktober 2024 01:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou wel met mobiel? Maar hij belt via zijn provider en heeft onbeperkt bellen. Als ik hem bel, bel ik via tg maar hij vindt het irritant om via internet te bellen omdat dat vaak zo kut is. Ofzo.
En ja klopt, na 2 uur klapt het gesprek eruit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en tg zal telegram wel zijn?
en zolang jullie er plezier in hebben, keep it up![]()
Ik bel eigenlijk dus sowieso al niet met mensen. Dus dat zou de hel zijn.quote:Op maandag 21 oktober 2024 01:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Stel je voor dat hij niet leuk is om mee te kletsen en je moet 8 uur bellen
quote:Op maandag 21 oktober 2024 01:34 schreef mschol het volgende:
[..]
aha, kleine onderbreking elke 2 uur dus, dacht dat jullie een provider hadden die dat niet deed (en dan had ik graag gehoord welke![]()
)
Keep it down.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en tg zal telegram wel zijn?
en zolang jullie er plezier in hebben, keep it upWant het is wat teveel. Er zijn dagen dat we zo weinig slapen dat hij niet zijn beste messen durft te gebruiken op het werk. Maar daar werken we aan.
Nooit gedacht dat een spelletje me zoveel plezier zou geven. Of naja stiekem wist ik dat wel door geocaching en pokemon go maar toch.
Mss heb ik niet zo'n spannend leven. Ik vind een uur bellen met mijn moeder al vermoeiendquote:Op maandag 21 oktober 2024 01:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja naja wat moet ik zeggen dan? Ik snap ook wel dat het niet normaal is. En het is eigenlijk vrij kut want we worden er een beetje zombies van. Maar we hebben elkaar gewoon zo ontzettend zoveel te vertellen ofzo? Ik wil hem al dagen vertellen dat ik om haaien heb gezwommen en dan zeg ik ooook ja, wilde nog vertellen en dan hebben we het opeens over iets compleet anders.
En ik HAAT bellen he Dimmy?
Ik bel alleen met de klantenservicequote:Op maandag 21 oktober 2024 01:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik bel eigenlijk dus sowieso al niet met mensen. Dus dat zou de hel zijn.
Ik vind 10 minuten met mijn moeder bellen al kut.quote:Op maandag 21 oktober 2024 01:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mss heb ik niet zo'n spannend leven. Ik vind een uur bellen met mijn moeder al vermoeiend
Het is geen romance.quote:Op maandag 21 oktober 2024 01:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik bel alleen met de klantenservice![]()
Maar ik vind het wel leuk voor je. Gewoon een old school jaren '90 romance
Ik plaag je maar een beetjequote:Op maandag 21 oktober 2024 01:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind 10 minuten met mijn moeder bellen al kut.Kom op Dim, je kent me langer dan vandaag. Ik leef compleet prikkelarm toch? Dus voor mij is dit gewoon best heftig allemaal?
Pfff ik wou dat mijn studententijd in de jaren ‘90 was. Geen gesocial, gewoon afspreken en biertjes klappenquote:Op maandag 21 oktober 2024 01:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is geen romance.
Met je old school.
Jaren 90.
Of naja, het jaren 90 is misschien wel leuk toch.
Okay okay. Hoe ken je hem dan?quote:Op maandag 21 oktober 2024 01:43 schreef liesje1979 het volgende:
Geen romance. Beginnende vriendschap noemen we het.En we hebben afgesproken dat als we over 10 jaar elkaar nog steeds kennen we het nog steeds zo noemen.
Als je zulke belangrijke dingen te bespreken hebt wordt het al snel wat later natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus laat me.![]()
Oh.quote:Op maandag 21 oktober 2024 01:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik plaag je maar een beetje
Ik denk daar serieus aan terug als denk ik de beste tijd van mijn leven. Maar dat was toen. Nu moet je proberen jouw studententijd de beste van je leven te maken. Elke eeuw (quote:Op maandag 21 oktober 2024 01:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Pfff ik wou dat mijn studententijd in de jaren ‘90 was. Geen gesocial, gewoon afspreken en biertjes klappen
quote:Op maandag 21 oktober 2024 01:47 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb gewoon ontzettend veel lol nowdays. Heb ik even nodig, hate me.Like I care. Ik vind het alleen maar leuk voor je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus laat me.
En verder kusje voor jou en je vader. Komt wel goed.
-XOXO-
Dramaaaaaaquote:Op maandag 21 oktober 2024 01:51 schreef liesje1979 het volgende:
Wij hadden bijvoorbeeld dat je dan bij de verkeerde kroeg stond en elkaar niet kon bereiken. Oma vertelt hoor.
Ja via dat spelletje wat ik dus speel. ingress. Dat is stiekem als je het wat langer speelt best sociaal en ik heb zo veel nieuwe contacten op gedaan in Den Haag, wist ik niet dus overviel me een beetje.quote:Op maandag 21 oktober 2024 01:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Okay okay. Hoe ken je hem dan?
Fijn dat je weer mag lopen, en sorry dat ik zo weinig heb gevraagd hoe het was. Zit gewoon nogal diep in dat ingress, en dat is dus heerlijk. Ook zonder bellen met bepaalde mensen. Ik denk en hoop dat als je je weer wat mobieler bent je je sowieso al wat beter voelt. Niets mis met tidelijke aanvulling op geluksstofjes ook he? Heb ik vroeger ook wel gehad. Op en afbouwen is gewoon een beetje kut. Ik heb er alle vertrouwen in dat het wel goed komt met je, probeer het jezelf niet aan te reknenen als het even kut is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's weird being the same age as old people
☺smilies
Ik heb gewoon ontzettend veel lol nowdays. Heb ik even nodig, hate me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus laat me.veel sterkte ermee, er is veel mogelijk op dat gebied gelukkig, mijn pa en opa hadden het ook.
quote:Op maandag 21 oktober 2024 02:14 schreef Xilia het volgende:
@:Liesje1979 oh een meet in Den Haag![]()
Nee joh ik zou het leuk vinden (als ik al zou durven) maar helaas te ver.
Manman, heerlijk om bij te lezen weer![]()
Naja op 1 ding na dan.Haha! Wist dat je het zou lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En @kwiwi ook gok ik. Stelletje roddeltantes.
Ik zou het echt heel erg leuk vinden jou eens te ontmoeten. Mijn Nz. Jij was denk ik zelfs bijna live bij mijn scheiding toen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij had vandaag tijdens zijn werk meegekeken. Hij kijkt nooit op Ittc. Dacht ook dat we een lijntje vergaten te clearen. Vond ik stiekem zo lief.![]()
Np is niet jouw taak hoor.quote:Op maandag 21 oktober 2024 02:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Fijn dat je weer mag lopen, en sorry dat ik zo weinig heb gevraagd hoe het was. Zit gewoon nogal diep in dat ingress, en dat is dus heerlijk. Ook zonder bellen met bepaalde mensen. Ik denk en hoop dat als je je weer wat mobieler bent je je sowieso al wat beter voelt.
quote:mis met tidelijke aanvulling op geluksstofjes ook he? Heb ik vroeger ook wel gehad. Op en afbouwen is gewoon een beetje kut. Ik heb er alle vertrouwen in dat het wel goed komt met je, probeer het jezelf niet aan te reknenen als het even kut is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Ik heb gewoon ontzettend veel lol nowdays. Heb ik even nodig, hate me.Kut liesjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus laat me.![]()
quote:Op maandag 21 oktober 2024 02:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Np is niet jouw taak hoor.![]()
En echt leuk dat je een goede vriend aan dat spel hebt over gehouden, is toch wel heel chill als je hobby's je in contact brengen met like minded people.
[..]Ik vind het zo jammer dat jij niet ziet wat wij zien. Een heel mooi mens. Maar ik weet dat het pas werkt als je dat zelf weet. Weet iig dat het voor mij makkelijker werd toen ik ouder werd, de acceptatie dat ik ben wie ik ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:
Dat snap ikquote:Op maandag 21 oktober 2024 02:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja.
En ik heb het voor ik het hier postte pas aan 4 mensen vertelt. Maar ik wil het er gewoon echt nog liever niet teveel over hebben. Want dan wordt het zo echt ofzo? Maar thanks.
ja als de realiteit kut is is het altijd fijn om een andere realiteit te hebben denk ikquote:Op maandag 21 oktober 2024 02:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien dat ik het daarom zo heerlijk vond ook om me even te verliezen in iets anders.
Eens. Ik wens jou snel wat zon toe, weg met die kutwolk boven je eiland.quote:Op maandag 21 oktober 2024 02:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja als de realiteit kut is is het altijd fijn om een andere realiteit te hebben denk ik
Oh deze is ook weer wakker hoorquote:Op maandag 21 oktober 2024 02:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja als de realiteit kut is is het altijd fijn om een andere realiteit te hebben denk ik
mimimimimiquote:Op maandag 21 oktober 2024 02:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh deze is ook weer wakker hoor
ja dankje. Over paar maanden is er zoveel zon dat het irritant begint te wordenquote:Op maandag 21 oktober 2024 02:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eens. Ik wens jou snel wat zon toe, weg met die kutwolk boven je eiland.
Thanks.quote:Op maandag 21 oktober 2024 02:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind het zo jammer dat jij niet ziet wat wij zien. Een heel mooi mens. Maar ik weet dat het pas werkt als je dat zelf weet. Weet iig dat het voor mij makkelijker werd toen ik ouder werd, de acceptatie dat ik ben wie ik ben.
wil je misschien een nieuw hoofd proberen? Krijg binnenkort een lading binnenquote:Op maandag 21 oktober 2024 02:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Thanks.
Ik weet gewoon niet wat er stuk is
Nee geloof ik niet. Ja wel dat het heet wordt en zweten en alles. Maar niet dat je het irritant gaat vinden.quote:Op maandag 21 oktober 2024 02:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dankje. Over paar maanden is er zoveel zon dat het irritant begint te worden
Ja maar dat zijn spleetooghoofdenquote:Op maandag 21 oktober 2024 02:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wil je misschien een nieuw hoofd proberen? Krijg binnenkort een lading binnen
ja het is wel bijzonderquote:Op maandag 21 oktober 2024 02:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee geloof ik niet. Ja wel dat het heet wordt en zweten en alles. Maar niet dat je het irritant gaat vinden.je bent op je eiland mens. JOUW eiland. Geniet!
je kan cosmetische chirurgie doen voor de ogenquote:Op maandag 21 oktober 2024 02:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn spleetooghoofden
Ja naja de wereld waar je je in staande moet zien te houden is een beetje stuk. Dat maakt het een beetje lastiger.quote:Op maandag 21 oktober 2024 02:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Thanks.
Ik weet gewoon niet wat er stuk is
En voor de huidskleur?quote:Op maandag 21 oktober 2024 02:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je kan cosmetische chirurgie doen voor de ogen
Idk iedereen lijkt het heel erg naar zijn zin te hebbenquote:Op maandag 21 oktober 2024 02:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja naja de wereld waar je je in staande moet zien te houden is een beetje stuk. Dat maakt het een beetje lastiger.
nah denk dat dat wel mee valtquote:Op maandag 21 oktober 2024 02:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Idk iedereen lijkt het heel erg naar zijn zin te hebben
Je moet zelf de slingers ophangen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 02:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Idk iedereen lijkt het heel erg naar zijn zin te hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 oktober 2024 07:13 schreef kwiwi het volgende:
Zo, met croissantje en thee erbij even de verhalen van @:liesje1979 teruggelezenVind het altijd zo leuk hoe je je compleet kunt verliezen in leuke dingen
De buren wat minder misschien, maar ach
En dit iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op maandag 21 oktober 2024 04:27 schreef bitterbal het volgende:
Zat een beestje in mijn brood dus nu moest ik naar buiten voor eten
quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:04 schreef LTVDK het volgende:
Even snel volgegooid voor de foto, zie van de week wel hoe het wordt, nu F1 kijken
[ afbeelding ]
Scheelt wel met het geld dat je uitgeeft aan eten dan.quote:Op maandag 21 oktober 2024 07:58 schreef bitterbal het volgende:
ik voel mij niet zo snackig vandaag. was ook weer terug mijn bed in gegaan
Ik heb gewoon ontzettend veel lol nowdays. Heb ik even nodig, hate me.Sterkte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus laat me.![]()
ben voor ontbijt buiten geweest want er zat een beestje in mijn brood thuisquote:Op maandag 21 oktober 2024 08:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Scheelt wel met het geld dat je uitgeeft aan eten dan.
jij niet?quote:Op maandag 21 oktober 2024 08:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Aardappelsap hebben mensen ook standaard in de koelkast staan natuurlijk.
quote:Op maandag 21 oktober 2024 08:08 schreef bitterbal het volgende:
En nu zie ik dit op facebook
[ afbeelding ]
Was het geen schattig beestje?quote:Op maandag 21 oktober 2024 08:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben voor ontbijt buiten geweest want er zat een beestje in mijn brood thuis![]()
Van een boerderij ofzo dat het zo duur was?quote:Op maandag 21 oktober 2024 08:11 schreef Recce het volgende:
[..]Ik had laatst wel puur bosbessensap. Dat was echt enorm lekker, maar dat is veel te duur.
Oeh nu heb ik zin in Bossche bollen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 08:08 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Was van een of andere biologische winkel. Mijn ex had het gekocht. Blegh, direct weer tranen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 08:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Van een boerderij ofzo dat het zo duur was?
quote:Op maandag 21 oktober 2024 08:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Was van een of andere biologische winkel. Mijn ex had het gekocht. Blegh, direct weer tranen.
goed ontbijtjequote:Op maandag 21 oktober 2024 08:08 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Moet altijd kunnen toch? Gewoon lekker blijven liggenquote:
Ik had liever iets langer nog gelegen omdat ik ergens pas vannacht thuis ben.quote:
Als ik uitslaap is het bijna of 12 uur manquote:
Wat let jequote:Op maandag 21 oktober 2024 08:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik had liever iets langer nog gelegen omdat ik ergens pas vannacht thuis ben.
Ik was van het weekend twee keer iets voor negenen wakker en vond dat al laatquote:Op maandag 21 oktober 2024 08:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als ik uitslaap is het bijna of 12 uur man
Oh. Wat scheelt eraan?quote:
Tsja is net je referentie. Van hoe je doordeweeks opstaatquote:Op maandag 21 oktober 2024 08:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was van het weekend twee keer iets voor negenen wakker en vond dat al laat
werd zaterdag ook pas om 9 uur wakker. voelde heel raarquote:Op maandag 21 oktober 2024 08:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was van het weekend twee keer iets voor negenen wakker en vond dat al laat
😣quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Vanmorgen nog geen last van gehad, maar mijn stem is ook bijna volledig weg. Mijn stem willen gebruiken is pijnlijk.quote:
Dat heeft God mij dit keer wel bespaard gelukkig. Maar ja de blaftyfus is ook kut.quote:
Oh jezus dat klinkt nog een stuk vervelender dan wat ik heb.quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vanmorgen nog geen last van gehad, maar mijn stem is ook bijna volledig weg. Mijn stem willen gebruiken is pijnlijk.
Nee, dat hoop ik ook niet.quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh jezus dat klinkt nog een stuk vervelender dan wat ik heb.Pff hopen dat je hier niet weken mee blijft kloten.
Ik was vorige week gelukkig ook niet de enige die moest hoesten in de trein naar/van Berlijn.quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Beterschap. De verkoudheden gaan echt heel hard rond nu.
het is dan ook grijs, nat en depressief weerquote:
Dat kan ik me voorstellen. Ik zou zaterdagavond eigenlijk naar een concert gaan met klassieke muziek. Dat ging niet door en daar ben ik wel een klein beetje blij om, omdat ik nog een beetje hoestte. Dat is echt naar, als je dat gaat proberen in te houden.quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik was vorige week gelukkig ook niet de enige die moest hoesten in de trein naar/van Berlijn.Maakte het wel een stuk minder ongemakkelijk.
ja? ga door?quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is dan ook grijs, nat en depressief weer
Ideaal dagje om op kantoor te werkenquote:
Ik ga vanavond wel naar Sum 41 want ik laat mijn maand niet nog meer verneuken (en ik ben niet besmettelijk).quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Ik zou zaterdagavond eigenlijk naar een concert gaan met klassieke muziek. Dat ging niet door en daar ben ik wel een klein beetje blij om, omdat ik nog een beetje hoestte. Dat is echt naar, als je dat gaat proberen in te houden.
Toen ik wakker werd, hoorde ik het al regenen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is dan ook grijs, nat en depressief weer
ohh vind je dat fijn?quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ideaal dagje om op kantoor te werken
en we zijn vandaag met zn 3en in het hele gebouw
Ben je al bij de huisarts geweest voor je knie?quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Toen ik wakker werd, hoorde ik het al regenen.
Nee. Nu geen last van.quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben je al bij de huisarts geweest voor je knie?
mwa, ik merk er verder weinig van. Maar in mn eentje op dit kantoor is wel fijn.quote:
Gezellig zaterdagquote:Op maandag 21 oktober 2024 10:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben gister ook weer eens onder de mensen geweest dus zal zo ook wel ziek zijn.
quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, ik merk er verder weinig van. Maar in mn eentje op dit kantoor is wel fijn.
eigen muziek, geen bellende mensen en zo.
Ieder heeft nu zn eigen etage.
Werkgever legt alle atv dagen vast (quote:
Goodmorning, wordt weer een fantastische weekquote:
quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vanmorgen nog geen last van gehad, maar mijn stem is ook bijna volledig weg. Mijn stem willen gebruiken is pijnlijk.
Valt ook meteen zo op bij klassieke muziekquote:Op maandag 21 oktober 2024 10:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Ik zou zaterdagavond eigenlijk naar een concert gaan met klassieke muziek. Dat ging niet door en daar ben ik wel een klein beetje blij om, omdat ik nog een beetje hoestte. Dat is echt naar, als je dat gaat proberen in te houden.
Ja denk dat het vanavond niet zo opvalt als ik af en toe sta te blaffen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Goodmorning, wordt weer een fantastische weekHet is al half elf!
[..]beterschap
[..]
Valt ook meteen zo op bij klassieke muziek
Denk het nietquote:Op maandag 21 oktober 2024 10:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja denk dat het vanavond niet zo opvalt als ik af en toe sta te blaffen.
zodat je daar alleen nog maar zon hebt.quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:51 schreef bitterbal het volgende:
oeeeh blijkbaar komt mijn luchtontvochtiger vandaag
heb je geen airco?quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:51 schreef bitterbal het volgende:
ja zet hem buiten neer zodat die alle wolken opzuigt hehehehequote:Op maandag 21 oktober 2024 10:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zodat je daar alleen nog maar zon hebt.
Slim. hehequote:Op maandag 21 oktober 2024 10:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zet hem buiten neer zodat die alle wolken opzuigt hehehehe
Die dingen werken toch helemaal niet?quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:51 schreef bitterbal het volgende:
ja tuurlijk wel. waarom zou het niet werken?quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die dingen werken toch helemaal niet?
Tenzij het een airco is.
Luchtontvochtigers zijn één van:quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja tuurlijk wel. waarom zou het niet werken?
Nou zal het straks hopelijk mee maken.quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Luchtontvochtigers zijn één van:
1. Goedkope rotzooi
2. Verkapte airco, maar wel veel minder krachtig
Hahaha dat zou kapot lullig zijn. Thanks trouwens.quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk het nietMaar wie weet doen ze straks een emotionele afscheidsspeech waar je door heen staat te hoesten
Veel plezier alvast trouwens!
Wat heb je er mee gedaan dan?quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:59 schreef Ama het volgende:
Achterkant van mijn blink shirt is nog erger verneukt dan de voorkant. Weet niet of ik vanavond nog wel een tshirt ga kopen dan.
Niks gewoon uitgewassen net als al mijn andere tshirts. Mijn tour shirt van Electric Callboy uit 2023 ziet er ook gewoon nog als nieuw uit. Deze heb ik een jaar geleden gekocht en ziet er al uit alsof ik hem al minstens tien jaar heb gedragen.quote:
quote:
Om een ruime van 40m2 bij 25 graden van 80 naar 60% LV te brengen, moet je een halve liter water aan de lucht onttrekken.quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou zal het straks hopelijk mee maken.
Als er water in de container zit dan werkt het toch?
ah ja gebruik hem als extra. Ze zeggen dat november straks heel nat wordt. Alleen op dat ding zal idd niet genoeg zijnquote:Op maandag 21 oktober 2024 11:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Om een ruime van 40m2 bij 25 graden van 80 naar 60% LV te brengen, moet je een halve liter water aan de lucht onttrekken.
Niet geheel onmogelijk, maar wel iets om rekening mee te houden. Kan prima dat ie doet wat ie moet doen natuurlijk.
Hangt ook af van welk proces het ding gebruikt.quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Om een ruime van 40m2 bij 25 graden van 80 naar 60% LV te brengen, moet je een halve liter water aan de lucht onttrekken.
Niet geheel onmogelijk, maar wel iets om rekening mee te houden. Kan prima dat ie doet wat ie moet doen natuurlijk.
Een ander proces dan water uit de lucht trekken? Snap hem niet helemaalquote:Op maandag 21 oktober 2024 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hangt ook af van welk proces het ding gebruikt.
Wat voor een heb je gekocht?quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja tuurlijk wel. waarom zou het niet werken?
Sum41?quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:12 schreef Ama het volgende:
Oh top er is maar 1 voorprogramma vanavond.
Leuk. Is een wijk in New Yorkquote:
quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:16 schreef Ama het volgende:
@:tamieke hier zie je het verschil in die twee t-shirten heel duidelijk.Hmm misschien zie ik het niet zo. Blink lijkt vooral meer gekreukt. Maar niet dat de print kapot is ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh de print is wel kapot.quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hmm misschien zie ik het niet zo. Blink lijkt vooral meer gekreukt. Maar niet dat de print kapot is ofzo.
Dan ben ik scheelquote:Op maandag 21 oktober 2024 11:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh de print is wel kapot.Dat valt op foto misschien niet zo op.
Jij ziet het verschil wel?quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:28 schreef CherryLips het volgende:
Er kan ook gewoon goedkoop materiaal zijn gebruikt, dat er echt kwaliteitsverschil is.
En het shirt gewoon helemaal groen en die achtergrond kleuren ook haha.quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die ogen horen volgens mij gewoon wit te zijn
Nee, net HOE ze het water uit de lucht trekken. Koelen vs adsorbent.quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een ander proces dan water uit de lucht trekken? Snap hem niet helemaal
Ah. Absorptie is echt troep. Heb ooit in m'n vorige auto zo'n ding gehad omdat het vocht echt afschuwelijk was, maar het maakte 0 verschil. Het duurde ook heel erg lang voor ie eindelijk 'vol' was.quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, net HOE ze het water uit de lucht trekken. Koelen vs adsorbent.
Op Mars daarentegenquote:Op maandag 21 oktober 2024 11:57 schreef UitStraling het volgende:
Als je hier een uurtje meeleest snap je niet dat er nog kinderen op Aarde geboren worden.
Wat is er loos vriend?quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:57 schreef UitStraling het volgende:
Als je hier een uurtje meeleest snap je niet dat er nog kinderen op Aarde geboren worden.
Kop der veur meid.quote:
quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:03 schreef CherryLips het volgende:
Goeie gerrie.
Mag ook wel weer eens gezegd worden.
Goed idee wel, pauzequote:Op maandag 21 oktober 2024 12:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kop der veur meid.
We gaan weer even goed knallen vandaag
Eerst pauze!
Zeeeer belangrijk.quote:
weet jij wat een juristic person is?quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:03 schreef CherryLips het volgende:
Goeie gerrie.
Mag ook wel weer eens gezegd worden.
Er zijn meer mogelijkheden dan alleen die zakjes.quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ah. Absorptie is echt troep. Heb ooit in m'n vorige auto zo'n ding gehad omdat het vocht echt afschuwelijk was, maar het maakte 0 verschil. Het duurde ook heel erg lang voor ie eindelijk 'vol' was.
https://www.ligo.nl/kennisbank/wat-is-een-rechtspersoon/quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet jij wat een juristic person is?
Ja dat snap ik als je het letterlijk vertaald. Maar in het geval van mijn pakketje kan het ook bij een juristic person worden achtergelatenquote:Op maandag 21 oktober 2024 12:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
https://www.ligo.nl/kennisbank/wat-is-een-rechtspersoon/
het kan zelfs worden voorgelezen!
winkel etcquote:Op maandag 21 oktober 2024 12:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat snap ik als je het letterlijk vertaald. Maar in het geval van mijn pakketje kan het ook bij een juristic person worden achtergelaten
Ik heb een goedkoop ding thuis. Lijkt wel te kloppen. Alleen is ie vrij traag met reageren.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:21 schreef Crack_ het volgende:
En hoe meten jullie de luchtvochtigheid? Ben nu wel benieuwd. Zie wel van die goedkope dingen op internet maar vraag me af of die accuraat zijn
een jurist?quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet jij wat een juristic person is?
Ik gebruik een Dyson Purifier, dat apparaat regelt dat op twee plekken in huisquote:Op maandag 21 oktober 2024 12:21 schreef Crack_ het volgende:
En hoe meten jullie de luchtvochtigheid? Ben nu wel benieuwd. Zie wel van die goedkope dingen op internet maar vraag me af of die accuraat zijn
O dan denk ik een instelling of een persoon die gemachtigd is om die dingen in ontvangst te nemen. Maar dat kan dus iedereen zijn lijkt mequote:Op maandag 21 oktober 2024 12:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat snap ik als je het letterlijk vertaald. Maar in het geval van mijn pakketje kan het ook bij een juristic person worden achtergelaten
Dat laatste geeft niet, welke heb je?quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een goedkoop ding thuis. Lijkt wel te kloppen. Alleen is ie vrij traag met reageren.
je kunt er ook een soort speurtocht van maken met hints waar het pakketje ligtquote:Op maandag 21 oktober 2024 12:25 schreef bitterbal het volgende:
nou ja zijn telefoonnummer staat er bij dus zal hem wel appen da k geld op het tafeltje achter laat als ik er niet ben
Weerstation met hygrometer.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:21 schreef Crack_ het volgende:
denk dat ze dan denken bekijk het maarquote:Op maandag 21 oktober 2024 12:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat laatste geeft niet, welke heb je?
[..]
je kunt er ook een soort speurtocht van maken met hints waar het pakketje ligt
Ik heb zo'n thermometer voor binnen en buiten die ook de luchtvochtigheid aangeeft.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:21 schreef Crack_ het volgende:
ik vind het jammer dat mn thermostaat het niet kan opmetenquote:
ohquote:Op maandag 21 oktober 2024 12:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat ze dan denken bekijk het maar
quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een vierkant bol.com ding met iets vierkant als logo.
Top, die had ik ook op het oogquote:
ik vind die gegevens wel leuk maar vind ze nooit zo mooiquote:Op maandag 21 oktober 2024 12:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb zo'n thermometer voor binnen en buiten die ook de luchtvochtigheid aangeeft.
Nee ik ook niet echt, maar de gegevens willen weten heeft gewonnenquote:Op maandag 21 oktober 2024 12:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vind het jammer dat mn thermostaat het niet kan opmeten
[..]
oh
[..]
[..]
Top, die had ik ook op het oog
[..]
ik vind die gegevens wel leuk maar vind ze nooit zo mooi
Omgquote:
quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net weer een fijne hoestbui gehad. Vervolgens vijf minuten nodig om weer op adem te komen.
quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net weer een fijne hoestbui gehad. Vervolgens vijf minuten nodig om weer op adem te komen.
Ik kreeg ¤153 terugquote:Op maandag 21 oktober 2024 12:55 schreef gianni61 het volgende:
jaarrekening van essent binnen.
krijg 450 euro terug. echt fantastisch
quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:55 schreef gianni61 het volgende:
jaarrekening van essent binnen.
krijg 450 euro terug. echt fantastisch
Dat zijn de fijnere berichtenquote:Op maandag 21 oktober 2024 12:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kreeg ¤153 terug
Vorig jaar kreeg ik ook ¤153 terug
vorig jaar kreeg ik 1200 terug omdat ze me de eerste 3 maanden voor het prijsplafond bijna 500 euro per maand vroegenquote:Op maandag 21 oktober 2024 12:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kreeg ¤153 terug
Vorig jaar kreeg ik ook ¤153 terug
quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:57 schreef Crack_ het volgende:
Ohja, ik moet vanaf volgend jaar bijna 3% rente betalen over studieschuld. Dan is het bedrag dat ik kwijt ben aan rente per jaar hoger dan het bedrag dat ik per jaar kwijt ben om mn schuld af te lossen![]()
Ga hem denk ik maar in één keer afbetalen maar voelt ergens oneerlijk dat stufi was afgeschaft en dan nu rente vragen
zijn die 600 euro die ik net aan een nieuwe wasemkap heb uitgegeven toch weer wat gecompenseerdquote:
¤500quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vorig jaar kreeg ik 1200 terug omdat ze me de eerste 3 maanden voor het prijsplafond bijna 500 euro per maand vroegen
Oh beter, mijn rentevrije periode eindigt dit jaar helaasss.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nog tot eind 2026 0% rente. En dan is het bedrag ook niet meer zo hoog dus dan zal ik het ook wel in 1x aflossen denk ik.
Mijn huisje koelt vrij snel af in de winter.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:06 schreef Karzai het volgende:
gelukkig zijn het tegenwoordig milde winters het heeft vorig jaar misschien een weekje gevroren?
Mijn renteperiode voor de studieschuld loopt ook dit jaar af.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh beter, mijn rentevrije periode eindigt dit jaar helaasss.
Maar als ik eventueel huis wil kopen dan 'moet' ik het ook afgelost hebben want ze rekenen dan niet met het maandbedrag dat je kwijt bent, ze kijken ook niet naar je restschuld maar gaan uit van studieschuld die je op het begin ooit had
Nee ik volg de logica ook niet![]()
picsquote:Op maandag 21 oktober 2024 12:59 schreef Karzai het volgende:
tot 12 uur in bed gelegen en zojuist nog wat plantjes gekocht
Ja daar heb ik mee te maken gehad toen ik mijn huis kochtquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh beter, mijn rentevrije periode eindigt dit jaar helaasss.
Maar als ik eventueel huis wil kopen dan 'moet' ik het ook afgelost hebben want ze rekenen dan niet met het maandbedrag dat je kwijt bent, ze kijken ook niet naar je restschuld maar gaan uit van studieschuld die je op het begin ooit had
Nee ik volg de logica ook niet![]()
Heeft dat voor jou (grote) financiele consequenties?quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mijn renteperiode voor de studieschuld loopt ook dit jaar af.
Verder in de wacht bij Ikea via de telefoon. Wachttijd meer dan 30 minuten.
Dat klinkt goed geregeld, en fijn dat ze rekening met je hieldenquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja daar heb ik mee te maken gehad toen ik mijn huis kocht
Ik heb toen in overleg met hypotheekadviseur en hypotheekverstrekker een groot bedrag extra afgelost. Hypotheekadviseur had uitgerekend hoeveel ik moest aflossen om het gewenste hypotheekbedrag te kunnen krijgen en vervolgens met de hypotheekverstrekker onderhandeld dat zij dat best mochten eisen, maar dat ze dan wel akkoord moesten gaan als ik daadwerkelijk had afgelost
Allemaal goed gekomen
Die heb ik toch wel al 5 keer aan gehad.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb de verwarming nog niet aan gehad
Dit is natuurlijk niet zo veel vergeleken met de 200 nog wat euro die ik anders had gekregen per maand, maar hey, het is iets!quote:De tegemoetkoming is ¤ 34,17 per maand.
Ja was superfijnquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat klinkt goed geregeld, en fijn dat ze rekening met je hielden
ik wel 1 dagquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik welquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:11 schreef CherryLips het volgende:
Volgens de nieuwsberichten zou ik van 0% naar 2,55 rente gaan.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heeft dat voor jou (grote) financiele consequenties?
Ohde laatste keer dat ik belde werd er ook gezegd dat 'het drukker is dan normaal' maar kreeg daarna gelijk iemand aan de lijn. Hopelijk heb jij dat ook
Beter dan nietsquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk niet zo veel vergeleken met de 200 nog wat euro die ik anders had gekregen per maand, maar hey, het is iets!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |