SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 oktober 2024 07:13 schreef kwiwi het volgende:
Zo, met croissantje en thee erbij even de verhalen van @:liesje1979 teruggelezenVind het altijd zo leuk hoe je je compleet kunt verliezen in leuke dingen
De buren wat minder misschien, maar ach
En dit iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op maandag 21 oktober 2024 04:27 schreef bitterbal het volgende:
Zat een beestje in mijn brood dus nu moest ik naar buiten voor eten
quote:Op zondag 20 oktober 2024 21:04 schreef LTVDK het volgende:
Even snel volgegooid voor de foto, zie van de week wel hoe het wordt, nu F1 kijken
[ afbeelding ]
Scheelt wel met het geld dat je uitgeeft aan eten dan.quote:Op maandag 21 oktober 2024 07:58 schreef bitterbal het volgende:
ik voel mij niet zo snackig vandaag. was ook weer terug mijn bed in gegaan
quote:Op maandag 21 oktober 2024 01:47 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb gewoon ontzettend veel lol nowdays. Heb ik even nodig, hate me.Sterkte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus laat me.![]()
ben voor ontbijt buiten geweest want er zat een beestje in mijn brood thuisquote:Op maandag 21 oktober 2024 08:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Scheelt wel met het geld dat je uitgeeft aan eten dan.
jij niet?quote:Op maandag 21 oktober 2024 08:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Aardappelsap hebben mensen ook standaard in de koelkast staan natuurlijk.
quote:Op maandag 21 oktober 2024 08:08 schreef bitterbal het volgende:
En nu zie ik dit op facebook
[ afbeelding ]
Was het geen schattig beestje?quote:Op maandag 21 oktober 2024 08:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben voor ontbijt buiten geweest want er zat een beestje in mijn brood thuis![]()
Van een boerderij ofzo dat het zo duur was?quote:Op maandag 21 oktober 2024 08:11 schreef Recce het volgende:
[..]Ik had laatst wel puur bosbessensap. Dat was echt enorm lekker, maar dat is veel te duur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |