ja als de realiteit kut is is het altijd fijn om een andere realiteit te hebben denk ikquote:Op maandag 21 oktober 2024 02:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien dat ik het daarom zo heerlijk vond ook om me even te verliezen in iets anders.
Eens. Ik wens jou snel wat zon toe, weg met die kutwolk boven je eiland.quote:Op maandag 21 oktober 2024 02:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja als de realiteit kut is is het altijd fijn om een andere realiteit te hebben denk ik
Oh deze is ook weer wakker hoorquote:Op maandag 21 oktober 2024 02:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja als de realiteit kut is is het altijd fijn om een andere realiteit te hebben denk ik
mimimimimiquote:Op maandag 21 oktober 2024 02:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh deze is ook weer wakker hoor
ja dankje. Over paar maanden is er zoveel zon dat het irritant begint te wordenquote:Op maandag 21 oktober 2024 02:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eens. Ik wens jou snel wat zon toe, weg met die kutwolk boven je eiland.
Thanks.quote:Op maandag 21 oktober 2024 02:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind het zo jammer dat jij niet ziet wat wij zien. Een heel mooi mens. Maar ik weet dat het pas werkt als je dat zelf weet. Weet iig dat het voor mij makkelijker werd toen ik ouder werd, de acceptatie dat ik ben wie ik ben.
wil je misschien een nieuw hoofd proberen? Krijg binnenkort een lading binnenquote:Op maandag 21 oktober 2024 02:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Thanks.
Ik weet gewoon niet wat er stuk is
Nee geloof ik niet. Ja wel dat het heet wordt en zweten en alles. Maar niet dat je het irritant gaat vinden.quote:Op maandag 21 oktober 2024 02:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dankje. Over paar maanden is er zoveel zon dat het irritant begint te worden
Ja maar dat zijn spleetooghoofdenquote:Op maandag 21 oktober 2024 02:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wil je misschien een nieuw hoofd proberen? Krijg binnenkort een lading binnen
ja het is wel bijzonderquote:Op maandag 21 oktober 2024 02:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee geloof ik niet. Ja wel dat het heet wordt en zweten en alles. Maar niet dat je het irritant gaat vinden.je bent op je eiland mens. JOUW eiland. Geniet!
je kan cosmetische chirurgie doen voor de ogenquote:Op maandag 21 oktober 2024 02:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn spleetooghoofden
Ja naja de wereld waar je je in staande moet zien te houden is een beetje stuk. Dat maakt het een beetje lastiger.quote:Op maandag 21 oktober 2024 02:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Thanks.
Ik weet gewoon niet wat er stuk is
En voor de huidskleur?quote:Op maandag 21 oktober 2024 02:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je kan cosmetische chirurgie doen voor de ogen
Idk iedereen lijkt het heel erg naar zijn zin te hebbenquote:Op maandag 21 oktober 2024 02:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja naja de wereld waar je je in staande moet zien te houden is een beetje stuk. Dat maakt het een beetje lastiger.
nah denk dat dat wel mee valtquote:Op maandag 21 oktober 2024 02:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Idk iedereen lijkt het heel erg naar zijn zin te hebben
Je moet zelf de slingers ophangen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 02:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Idk iedereen lijkt het heel erg naar zijn zin te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |