Menthol is lekker, maar zonder is beterquote:Op zondag 20 oktober 2024 23:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben die blaftyfus wel weer beu. Al ruikt de Dampo wel lekker.
kquote:Op zondag 20 oktober 2024 22:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja vind het allemaal gewoon iets teveel op gootsteen ontstoppen lijken met zo'n plopper, voordeel is wel dat je ondertussen een serie kunt kijken.
quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Verstopt in een boek ergens.
Niet geklikt.quote:
Is er al een nieuw seizoen/quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:16 schreef Xilia het volgende:
Vanavond begonnen met S4 van Slow Horses![]()
Wat is het toch een geweldige serie
Lol. Jij hebt helemaal geen erotiekquote:Op zondag 20 oktober 2024 23:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja we zijn niet allemaal laagbeschaafde dieren voor wat betreft erotiek
Welkom bij de club.quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben die blaftyfus wel weer beu. Al ruikt de Dampo wel lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Hahaha echt he het straalt zo hard van zijn berichtjes af.quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lol. Jij hebt helemaal geen erotiek
Drie moesten we nog kijken en inmiddels is vier er ook alquote:Op zondag 20 oktober 2024 23:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is er al een nieuw seizoen/
waarom kijkt die kat zo sinister?quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:28 schreef Xilia het volgende:
[..]
Drie moesten we nog kijken en inmiddels is vier er ook al
Stuur even mijn gemechaniseerde gemotoriseerde naaktslakkenbrigade, dus die zijn er binnen nu en een minuut of 10.quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zal wel snel zijn want ik heb hem vrijdag gebakken.
Ik voel me verder ook niet ziek maar mijn longen doen gewoon kut.quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:28 schreef UitStraling het volgende:
Mensen die zeuren om het ziek zijn die zijn nooit echt ziek
Nemen ze mijn pakketje dan mee hahaquote:Op zondag 20 oktober 2024 23:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Stuur even mijn gemechaniseerde gemotoriseerde naaktslakkenbrigade, dus die zijn er binnen nu en een minuut of 10.
Hij is nogal wantrouwendquote:Op zondag 20 oktober 2024 23:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
waarom kijkt die kat zo sinister?
Eensquote:Op zondag 20 oktober 2024 23:32 schreef datismijnmening het volgende:
Mensen die de hele dag op FOK! posten over wat een topfunctie en perfect sociaal leven ze hebben, hebben nooit echt een topfunctie of een perfect sociaal leven.
Mooi die ga ik op mijn watchlist zettenquote:Op zondag 20 oktober 2024 23:28 schreef Xilia het volgende:
[..]
Drie moesten we nog kijken en inmiddels is vier er ook al
TERECHT.quote:
Bahquote:
En wat denk je over de vluchtelingen naar Thailandquote:Op zondag 20 oktober 2024 23:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
TERECHT.
De wereld zit vol snode naaktslakken en Poolse palingbeestjesmoordenaars
Oh geen idee.quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die gure figuren die Ballie waarnam op haar balkon
oooooooh.... zie je dat @bitterbalquote:Op zondag 20 oktober 2024 23:34 schreef Xilia het volgende:
[..]
En wat denk je over de vluchtelingen naar Thailand
Oke hup snel naar KLB SC.quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bah![]()
In deze SC doen we niet aan homofobie. Dit is een safe space.
Gay bashen doen we in KLB SC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Oke hup snel naar KLB SC.Ik was daar alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Hahaquote:Op zondag 20 oktober 2024 23:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
oooooooh.... zie je dat @:bitterbal
quote:Op zondag 20 oktober 2024 23:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
ik drink enkel ambrozijn en nectar der liefde
Ok Zeusquote:Op zondag 20 oktober 2024 23:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
ik drink enkel ambrozijn en nectar der liefde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |