😣quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Vanmorgen nog geen last van gehad, maar mijn stem is ook bijna volledig weg. Mijn stem willen gebruiken is pijnlijk.quote:
Dat heeft God mij dit keer wel bespaard gelukkig. Maar ja de blaftyfus is ook kut.quote:
Oh jezus dat klinkt nog een stuk vervelender dan wat ik heb.quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vanmorgen nog geen last van gehad, maar mijn stem is ook bijna volledig weg. Mijn stem willen gebruiken is pijnlijk.
Nee, dat hoop ik ook niet.quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh jezus dat klinkt nog een stuk vervelender dan wat ik heb.Pff hopen dat je hier niet weken mee blijft kloten.
Ik was vorige week gelukkig ook niet de enige die moest hoesten in de trein naar/van Berlijn.quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Beterschap. De verkoudheden gaan echt heel hard rond nu.
het is dan ook grijs, nat en depressief weerquote:
Dat kan ik me voorstellen. Ik zou zaterdagavond eigenlijk naar een concert gaan met klassieke muziek. Dat ging niet door en daar ben ik wel een klein beetje blij om, omdat ik nog een beetje hoestte. Dat is echt naar, als je dat gaat proberen in te houden.quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik was vorige week gelukkig ook niet de enige die moest hoesten in de trein naar/van Berlijn.Maakte het wel een stuk minder ongemakkelijk.
ja? ga door?quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is dan ook grijs, nat en depressief weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |