Ik heb een goedkoop ding thuis. Lijkt wel te kloppen. Alleen is ie vrij traag met reageren.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:21 schreef Crack_ het volgende:
En hoe meten jullie de luchtvochtigheid? Ben nu wel benieuwd. Zie wel van die goedkope dingen op internet maar vraag me af of die accuraat zijn
een jurist?quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet jij wat een juristic person is?
Ik gebruik een Dyson Purifier, dat apparaat regelt dat op twee plekken in huisquote:Op maandag 21 oktober 2024 12:21 schreef Crack_ het volgende:
En hoe meten jullie de luchtvochtigheid? Ben nu wel benieuwd. Zie wel van die goedkope dingen op internet maar vraag me af of die accuraat zijn
O dan denk ik een instelling of een persoon die gemachtigd is om die dingen in ontvangst te nemen. Maar dat kan dus iedereen zijn lijkt mequote:Op maandag 21 oktober 2024 12:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat snap ik als je het letterlijk vertaald. Maar in het geval van mijn pakketje kan het ook bij een juristic person worden achtergelaten
Dat laatste geeft niet, welke heb je?quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een goedkoop ding thuis. Lijkt wel te kloppen. Alleen is ie vrij traag met reageren.
je kunt er ook een soort speurtocht van maken met hints waar het pakketje ligtquote:Op maandag 21 oktober 2024 12:25 schreef bitterbal het volgende:
nou ja zijn telefoonnummer staat er bij dus zal hem wel appen da k geld op het tafeltje achter laat als ik er niet ben
Weerstation met hygrometer.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:21 schreef Crack_ het volgende:
denk dat ze dan denken bekijk het maarquote:Op maandag 21 oktober 2024 12:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat laatste geeft niet, welke heb je?
[..]
je kunt er ook een soort speurtocht van maken met hints waar het pakketje ligt
Ik heb zo'n thermometer voor binnen en buiten die ook de luchtvochtigheid aangeeft.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:21 schreef Crack_ het volgende:
ik vind het jammer dat mn thermostaat het niet kan opmetenquote:
ohquote:Op maandag 21 oktober 2024 12:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat ze dan denken bekijk het maar
quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een vierkant bol.com ding met iets vierkant als logo.
Top, die had ik ook op het oogquote:
ik vind die gegevens wel leuk maar vind ze nooit zo mooiquote:Op maandag 21 oktober 2024 12:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb zo'n thermometer voor binnen en buiten die ook de luchtvochtigheid aangeeft.
Nee ik ook niet echt, maar de gegevens willen weten heeft gewonnenquote:Op maandag 21 oktober 2024 12:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vind het jammer dat mn thermostaat het niet kan opmeten
[..]
oh
[..]
[..]
Top, die had ik ook op het oog
[..]
ik vind die gegevens wel leuk maar vind ze nooit zo mooi
Omgquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net weer een fijne hoestbui gehad. Vervolgens vijf minuten nodig om weer op adem te komen.
quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net weer een fijne hoestbui gehad. Vervolgens vijf minuten nodig om weer op adem te komen.
Ik kreeg ¤153 terugquote:Op maandag 21 oktober 2024 12:55 schreef gianni61 het volgende:
jaarrekening van essent binnen.
krijg 450 euro terug. echt fantastisch
quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:55 schreef gianni61 het volgende:
jaarrekening van essent binnen.
krijg 450 euro terug. echt fantastisch
Dat zijn de fijnere berichtenquote:Op maandag 21 oktober 2024 12:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kreeg ¤153 terug
Vorig jaar kreeg ik ook ¤153 terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |