ja tuurlijk wel. waarom zou het niet werken?quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die dingen werken toch helemaal niet?
Tenzij het een airco is.
Luchtontvochtigers zijn één van:quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja tuurlijk wel. waarom zou het niet werken?
Nou zal het straks hopelijk mee maken.quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Luchtontvochtigers zijn één van:
1. Goedkope rotzooi
2. Verkapte airco, maar wel veel minder krachtig
Hahaha dat zou kapot lullig zijn. Thanks trouwens.quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk het nietMaar wie weet doen ze straks een emotionele afscheidsspeech waar je door heen staat te hoesten
Veel plezier alvast trouwens!
Wat heb je er mee gedaan dan?quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:59 schreef Ama het volgende:
Achterkant van mijn blink shirt is nog erger verneukt dan de voorkant. Weet niet of ik vanavond nog wel een tshirt ga kopen dan.
Niks gewoon uitgewassen net als al mijn andere tshirts. Mijn tour shirt van Electric Callboy uit 2023 ziet er ook gewoon nog als nieuw uit. Deze heb ik een jaar geleden gekocht en ziet er al uit alsof ik hem al minstens tien jaar heb gedragen.quote:
quote:
Om een ruime van 40m2 bij 25 graden van 80 naar 60% LV te brengen, moet je een halve liter water aan de lucht onttrekken.quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou zal het straks hopelijk mee maken.
Als er water in de container zit dan werkt het toch?
ah ja gebruik hem als extra. Ze zeggen dat november straks heel nat wordt. Alleen op dat ding zal idd niet genoeg zijnquote:Op maandag 21 oktober 2024 11:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Om een ruime van 40m2 bij 25 graden van 80 naar 60% LV te brengen, moet je een halve liter water aan de lucht onttrekken.
Niet geheel onmogelijk, maar wel iets om rekening mee te houden. Kan prima dat ie doet wat ie moet doen natuurlijk.
Hangt ook af van welk proces het ding gebruikt.quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Om een ruime van 40m2 bij 25 graden van 80 naar 60% LV te brengen, moet je een halve liter water aan de lucht onttrekken.
Niet geheel onmogelijk, maar wel iets om rekening mee te houden. Kan prima dat ie doet wat ie moet doen natuurlijk.
Een ander proces dan water uit de lucht trekken? Snap hem niet helemaalquote:Op maandag 21 oktober 2024 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hangt ook af van welk proces het ding gebruikt.
Wat voor een heb je gekocht?quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja tuurlijk wel. waarom zou het niet werken?
Sum41?quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:12 schreef Ama het volgende:
Oh top er is maar 1 voorprogramma vanavond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Leuk. Is een wijk in New Yorkquote:
quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:16 schreef Ama het volgende:
@:tamieke hier zie je het verschil in die twee t-shirten heel duidelijk.Hmm misschien zie ik het niet zo. Blink lijkt vooral meer gekreukt. Maar niet dat de print kapot is ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh de print is wel kapot.quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hmm misschien zie ik het niet zo. Blink lijkt vooral meer gekreukt. Maar niet dat de print kapot is ofzo.
Dan ben ik scheelquote:Op maandag 21 oktober 2024 11:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh de print is wel kapot.Dat valt op foto misschien niet zo op.
Jij ziet het verschil wel?quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:28 schreef CherryLips het volgende:
Er kan ook gewoon goedkoop materiaal zijn gebruikt, dat er echt kwaliteitsverschil is.
En het shirt gewoon helemaal groen en die achtergrond kleuren ook haha.quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die ogen horen volgens mij gewoon wit te zijn
Nee, net HOE ze het water uit de lucht trekken. Koelen vs adsorbent.quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een ander proces dan water uit de lucht trekken? Snap hem niet helemaal
Ah. Absorptie is echt troep. Heb ooit in m'n vorige auto zo'n ding gehad omdat het vocht echt afschuwelijk was, maar het maakte 0 verschil. Het duurde ook heel erg lang voor ie eindelijk 'vol' was.quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, net HOE ze het water uit de lucht trekken. Koelen vs adsorbent.
Op Mars daarentegenquote:Op maandag 21 oktober 2024 11:57 schreef UitStraling het volgende:
Als je hier een uurtje meeleest snap je niet dat er nog kinderen op Aarde geboren worden.
Wat is er loos vriend?quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:57 schreef UitStraling het volgende:
Als je hier een uurtje meeleest snap je niet dat er nog kinderen op Aarde geboren worden.
Kop der veur meid.quote:
quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:03 schreef CherryLips het volgende:
Goeie gerrie.
Mag ook wel weer eens gezegd worden.
Goed idee wel, pauzequote:Op maandag 21 oktober 2024 12:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kop der veur meid.
We gaan weer even goed knallen vandaag
Eerst pauze!
Zeeeer belangrijk.quote:
weet jij wat een juristic person is?quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:03 schreef CherryLips het volgende:
Goeie gerrie.
Mag ook wel weer eens gezegd worden.
Er zijn meer mogelijkheden dan alleen die zakjes.quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ah. Absorptie is echt troep. Heb ooit in m'n vorige auto zo'n ding gehad omdat het vocht echt afschuwelijk was, maar het maakte 0 verschil. Het duurde ook heel erg lang voor ie eindelijk 'vol' was.
https://www.ligo.nl/kennisbank/wat-is-een-rechtspersoon/quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet jij wat een juristic person is?
Ja dat snap ik als je het letterlijk vertaald. Maar in het geval van mijn pakketje kan het ook bij een juristic person worden achtergelatenquote:Op maandag 21 oktober 2024 12:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
https://www.ligo.nl/kennisbank/wat-is-een-rechtspersoon/
het kan zelfs worden voorgelezen!
winkel etcquote:Op maandag 21 oktober 2024 12:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat snap ik als je het letterlijk vertaald. Maar in het geval van mijn pakketje kan het ook bij een juristic person worden achtergelaten
Ik heb een goedkoop ding thuis. Lijkt wel te kloppen. Alleen is ie vrij traag met reageren.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:21 schreef Crack_ het volgende:
En hoe meten jullie de luchtvochtigheid? Ben nu wel benieuwd. Zie wel van die goedkope dingen op internet maar vraag me af of die accuraat zijn
een jurist?quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet jij wat een juristic person is?
Ik gebruik een Dyson Purifier, dat apparaat regelt dat op twee plekken in huisquote:Op maandag 21 oktober 2024 12:21 schreef Crack_ het volgende:
En hoe meten jullie de luchtvochtigheid? Ben nu wel benieuwd. Zie wel van die goedkope dingen op internet maar vraag me af of die accuraat zijn
O dan denk ik een instelling of een persoon die gemachtigd is om die dingen in ontvangst te nemen. Maar dat kan dus iedereen zijn lijkt mequote:Op maandag 21 oktober 2024 12:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat snap ik als je het letterlijk vertaald. Maar in het geval van mijn pakketje kan het ook bij een juristic person worden achtergelaten
Dat laatste geeft niet, welke heb je?quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een goedkoop ding thuis. Lijkt wel te kloppen. Alleen is ie vrij traag met reageren.
je kunt er ook een soort speurtocht van maken met hints waar het pakketje ligtquote:Op maandag 21 oktober 2024 12:25 schreef bitterbal het volgende:
nou ja zijn telefoonnummer staat er bij dus zal hem wel appen da k geld op het tafeltje achter laat als ik er niet ben
Weerstation met hygrometer.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:21 schreef Crack_ het volgende:
denk dat ze dan denken bekijk het maarquote:Op maandag 21 oktober 2024 12:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat laatste geeft niet, welke heb je?
[..]
je kunt er ook een soort speurtocht van maken met hints waar het pakketje ligt
Ik heb zo'n thermometer voor binnen en buiten die ook de luchtvochtigheid aangeeft.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:21 schreef Crack_ het volgende:
ik vind het jammer dat mn thermostaat het niet kan opmetenquote:
ohquote:Op maandag 21 oktober 2024 12:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat ze dan denken bekijk het maar
quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een vierkant bol.com ding met iets vierkant als logo.
Top, die had ik ook op het oogquote:
ik vind die gegevens wel leuk maar vind ze nooit zo mooiquote:Op maandag 21 oktober 2024 12:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb zo'n thermometer voor binnen en buiten die ook de luchtvochtigheid aangeeft.
Nee ik ook niet echt, maar de gegevens willen weten heeft gewonnenquote:Op maandag 21 oktober 2024 12:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vind het jammer dat mn thermostaat het niet kan opmeten
[..]
oh
[..]
[..]
Top, die had ik ook op het oog
[..]
ik vind die gegevens wel leuk maar vind ze nooit zo mooi
Omgquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net weer een fijne hoestbui gehad. Vervolgens vijf minuten nodig om weer op adem te komen.
quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net weer een fijne hoestbui gehad. Vervolgens vijf minuten nodig om weer op adem te komen.
Ik kreeg ¤153 terugquote:Op maandag 21 oktober 2024 12:55 schreef gianni61 het volgende:
jaarrekening van essent binnen.
krijg 450 euro terug. echt fantastisch
quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:55 schreef gianni61 het volgende:
jaarrekening van essent binnen.
krijg 450 euro terug. echt fantastisch
Dat zijn de fijnere berichtenquote:Op maandag 21 oktober 2024 12:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kreeg ¤153 terug
Vorig jaar kreeg ik ook ¤153 terug
vorig jaar kreeg ik 1200 terug omdat ze me de eerste 3 maanden voor het prijsplafond bijna 500 euro per maand vroegenquote:Op maandag 21 oktober 2024 12:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kreeg ¤153 terug
Vorig jaar kreeg ik ook ¤153 terug
quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:57 schreef Crack_ het volgende:
Ohja, ik moet vanaf volgend jaar bijna 3% rente betalen over studieschuld. Dan is het bedrag dat ik kwijt ben aan rente per jaar hoger dan het bedrag dat ik per jaar kwijt ben om mn schuld af te lossen![]()
Ga hem denk ik maar in één keer afbetalen maar voelt ergens oneerlijk dat stufi was afgeschaft en dan nu rente vragen
zijn die 600 euro die ik net aan een nieuwe wasemkap heb uitgegeven toch weer wat gecompenseerdquote:
¤500quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vorig jaar kreeg ik 1200 terug omdat ze me de eerste 3 maanden voor het prijsplafond bijna 500 euro per maand vroegen
Oh beter, mijn rentevrije periode eindigt dit jaar helaasss.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nog tot eind 2026 0% rente. En dan is het bedrag ook niet meer zo hoog dus dan zal ik het ook wel in 1x aflossen denk ik.
Mijn huisje koelt vrij snel af in de winter.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:06 schreef Karzai het volgende:
gelukkig zijn het tegenwoordig milde winters het heeft vorig jaar misschien een weekje gevroren?
Mijn renteperiode voor de studieschuld loopt ook dit jaar af.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh beter, mijn rentevrije periode eindigt dit jaar helaasss.
Maar als ik eventueel huis wil kopen dan 'moet' ik het ook afgelost hebben want ze rekenen dan niet met het maandbedrag dat je kwijt bent, ze kijken ook niet naar je restschuld maar gaan uit van studieschuld die je op het begin ooit had
Nee ik volg de logica ook niet![]()
picsquote:Op maandag 21 oktober 2024 12:59 schreef Karzai het volgende:
tot 12 uur in bed gelegen en zojuist nog wat plantjes gekocht
Ja daar heb ik mee te maken gehad toen ik mijn huis kochtquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh beter, mijn rentevrije periode eindigt dit jaar helaasss.
Maar als ik eventueel huis wil kopen dan 'moet' ik het ook afgelost hebben want ze rekenen dan niet met het maandbedrag dat je kwijt bent, ze kijken ook niet naar je restschuld maar gaan uit van studieschuld die je op het begin ooit had
Nee ik volg de logica ook niet![]()
Heeft dat voor jou (grote) financiele consequenties?quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mijn renteperiode voor de studieschuld loopt ook dit jaar af.
Verder in de wacht bij Ikea via de telefoon. Wachttijd meer dan 30 minuten.
Dat klinkt goed geregeld, en fijn dat ze rekening met je hieldenquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja daar heb ik mee te maken gehad toen ik mijn huis kocht
Ik heb toen in overleg met hypotheekadviseur en hypotheekverstrekker een groot bedrag extra afgelost. Hypotheekadviseur had uitgerekend hoeveel ik moest aflossen om het gewenste hypotheekbedrag te kunnen krijgen en vervolgens met de hypotheekverstrekker onderhandeld dat zij dat best mochten eisen, maar dat ze dan wel akkoord moesten gaan als ik daadwerkelijk had afgelost
Allemaal goed gekomen
Die heb ik toch wel al 5 keer aan gehad.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb de verwarming nog niet aan gehad
Dit is natuurlijk niet zo veel vergeleken met de 200 nog wat euro die ik anders had gekregen per maand, maar hey, het is iets!quote:De tegemoetkoming is ¤ 34,17 per maand.
Ja was superfijnquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat klinkt goed geregeld, en fijn dat ze rekening met je hielden
ik wel 1 dagquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik welquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:11 schreef CherryLips het volgende:
Volgens de nieuwsberichten zou ik van 0% naar 2,55 rente gaan.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heeft dat voor jou (grote) financiele consequenties?
Ohde laatste keer dat ik belde werd er ook gezegd dat 'het drukker is dan normaal' maar kreeg daarna gelijk iemand aan de lijn. Hopelijk heb jij dat ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |