vorig jaar kreeg ik 1200 terug omdat ze me de eerste 3 maanden voor het prijsplafond bijna 500 euro per maand vroegenquote:Op maandag 21 oktober 2024 12:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kreeg ¤153 terug
Vorig jaar kreeg ik ook ¤153 terug
quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:57 schreef Crack_ het volgende:
Ohja, ik moet vanaf volgend jaar bijna 3% rente betalen over studieschuld. Dan is het bedrag dat ik kwijt ben aan rente per jaar hoger dan het bedrag dat ik per jaar kwijt ben om mn schuld af te lossen![]()
Ga hem denk ik maar in één keer afbetalen maar voelt ergens oneerlijk dat stufi was afgeschaft en dan nu rente vragen
zijn die 600 euro die ik net aan een nieuwe wasemkap heb uitgegeven toch weer wat gecompenseerdquote:
¤500quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vorig jaar kreeg ik 1200 terug omdat ze me de eerste 3 maanden voor het prijsplafond bijna 500 euro per maand vroegen
Oh beter, mijn rentevrije periode eindigt dit jaar helaasss.quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nog tot eind 2026 0% rente. En dan is het bedrag ook niet meer zo hoog dus dan zal ik het ook wel in 1x aflossen denk ik.
Mijn huisje koelt vrij snel af in de winter.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:06 schreef Karzai het volgende:
gelukkig zijn het tegenwoordig milde winters het heeft vorig jaar misschien een weekje gevroren?
Mijn renteperiode voor de studieschuld loopt ook dit jaar af.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh beter, mijn rentevrije periode eindigt dit jaar helaasss.
Maar als ik eventueel huis wil kopen dan 'moet' ik het ook afgelost hebben want ze rekenen dan niet met het maandbedrag dat je kwijt bent, ze kijken ook niet naar je restschuld maar gaan uit van studieschuld die je op het begin ooit had
Nee ik volg de logica ook niet![]()
picsquote:Op maandag 21 oktober 2024 12:59 schreef Karzai het volgende:
tot 12 uur in bed gelegen en zojuist nog wat plantjes gekocht
Ja daar heb ik mee te maken gehad toen ik mijn huis kochtquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh beter, mijn rentevrije periode eindigt dit jaar helaasss.
Maar als ik eventueel huis wil kopen dan 'moet' ik het ook afgelost hebben want ze rekenen dan niet met het maandbedrag dat je kwijt bent, ze kijken ook niet naar je restschuld maar gaan uit van studieschuld die je op het begin ooit had
Nee ik volg de logica ook niet![]()
Heeft dat voor jou (grote) financiele consequenties?quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mijn renteperiode voor de studieschuld loopt ook dit jaar af.
Verder in de wacht bij Ikea via de telefoon. Wachttijd meer dan 30 minuten.
Dat klinkt goed geregeld, en fijn dat ze rekening met je hieldenquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja daar heb ik mee te maken gehad toen ik mijn huis kocht
Ik heb toen in overleg met hypotheekadviseur en hypotheekverstrekker een groot bedrag extra afgelost. Hypotheekadviseur had uitgerekend hoeveel ik moest aflossen om het gewenste hypotheekbedrag te kunnen krijgen en vervolgens met de hypotheekverstrekker onderhandeld dat zij dat best mochten eisen, maar dat ze dan wel akkoord moesten gaan als ik daadwerkelijk had afgelost
Allemaal goed gekomen
Die heb ik toch wel al 5 keer aan gehad.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb de verwarming nog niet aan gehad
Dit is natuurlijk niet zo veel vergeleken met de 200 nog wat euro die ik anders had gekregen per maand, maar hey, het is iets!quote:De tegemoetkoming is ¤ 34,17 per maand.
Ja was superfijnquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat klinkt goed geregeld, en fijn dat ze rekening met je hielden
ik wel 1 dagquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik welquote:Op maandag 21 oktober 2024 13:11 schreef CherryLips het volgende:
Volgens de nieuwsberichten zou ik van 0% naar 2,55 rente gaan.quote:Op maandag 21 oktober 2024 13:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heeft dat voor jou (grote) financiele consequenties?
Ohde laatste keer dat ik belde werd er ook gezegd dat 'het drukker is dan normaal' maar kreeg daarna gelijk iemand aan de lijn. Hopelijk heb jij dat ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |