ja tuurlijk wel. waarom zou het niet werken?quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die dingen werken toch helemaal niet?
Tenzij het een airco is.
Luchtontvochtigers zijn één van:quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja tuurlijk wel. waarom zou het niet werken?
Nou zal het straks hopelijk mee maken.quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Luchtontvochtigers zijn één van:
1. Goedkope rotzooi
2. Verkapte airco, maar wel veel minder krachtig
Hahaha dat zou kapot lullig zijn. Thanks trouwens.quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk het nietMaar wie weet doen ze straks een emotionele afscheidsspeech waar je door heen staat te hoesten
Veel plezier alvast trouwens!
Wat heb je er mee gedaan dan?quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:59 schreef Ama het volgende:
Achterkant van mijn blink shirt is nog erger verneukt dan de voorkant. Weet niet of ik vanavond nog wel een tshirt ga kopen dan.
Niks gewoon uitgewassen net als al mijn andere tshirts. Mijn tour shirt van Electric Callboy uit 2023 ziet er ook gewoon nog als nieuw uit. Deze heb ik een jaar geleden gekocht en ziet er al uit alsof ik hem al minstens tien jaar heb gedragen.quote:
quote:
Om een ruime van 40m2 bij 25 graden van 80 naar 60% LV te brengen, moet je een halve liter water aan de lucht onttrekken.quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou zal het straks hopelijk mee maken.
Als er water in de container zit dan werkt het toch?
ah ja gebruik hem als extra. Ze zeggen dat november straks heel nat wordt. Alleen op dat ding zal idd niet genoeg zijnquote:Op maandag 21 oktober 2024 11:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Om een ruime van 40m2 bij 25 graden van 80 naar 60% LV te brengen, moet je een halve liter water aan de lucht onttrekken.
Niet geheel onmogelijk, maar wel iets om rekening mee te houden. Kan prima dat ie doet wat ie moet doen natuurlijk.
Hangt ook af van welk proces het ding gebruikt.quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Om een ruime van 40m2 bij 25 graden van 80 naar 60% LV te brengen, moet je een halve liter water aan de lucht onttrekken.
Niet geheel onmogelijk, maar wel iets om rekening mee te houden. Kan prima dat ie doet wat ie moet doen natuurlijk.
Een ander proces dan water uit de lucht trekken? Snap hem niet helemaalquote:Op maandag 21 oktober 2024 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hangt ook af van welk proces het ding gebruikt.
Wat voor een heb je gekocht?quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja tuurlijk wel. waarom zou het niet werken?
Sum41?quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:12 schreef Ama het volgende:
Oh top er is maar 1 voorprogramma vanavond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Leuk. Is een wijk in New Yorkquote:
quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:16 schreef Ama het volgende:
@:tamieke hier zie je het verschil in die twee t-shirten heel duidelijk.Hmm misschien zie ik het niet zo. Blink lijkt vooral meer gekreukt. Maar niet dat de print kapot is ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh de print is wel kapot.quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hmm misschien zie ik het niet zo. Blink lijkt vooral meer gekreukt. Maar niet dat de print kapot is ofzo.
Dan ben ik scheelquote:Op maandag 21 oktober 2024 11:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh de print is wel kapot.Dat valt op foto misschien niet zo op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |