Jij ziet het verschil wel?quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:28 schreef CherryLips het volgende:
Er kan ook gewoon goedkoop materiaal zijn gebruikt, dat er echt kwaliteitsverschil is.
En het shirt gewoon helemaal groen en die achtergrond kleuren ook haha.quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die ogen horen volgens mij gewoon wit te zijn
Nee, net HOE ze het water uit de lucht trekken. Koelen vs adsorbent.quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een ander proces dan water uit de lucht trekken? Snap hem niet helemaal
Ah. Absorptie is echt troep. Heb ooit in m'n vorige auto zo'n ding gehad omdat het vocht echt afschuwelijk was, maar het maakte 0 verschil. Het duurde ook heel erg lang voor ie eindelijk 'vol' was.quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, net HOE ze het water uit de lucht trekken. Koelen vs adsorbent.
Op Mars daarentegenquote:Op maandag 21 oktober 2024 11:57 schreef UitStraling het volgende:
Als je hier een uurtje meeleest snap je niet dat er nog kinderen op Aarde geboren worden.
Wat is er loos vriend?quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:57 schreef UitStraling het volgende:
Als je hier een uurtje meeleest snap je niet dat er nog kinderen op Aarde geboren worden.
Kop der veur meid.quote:
quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:03 schreef CherryLips het volgende:
Goeie gerrie.
Mag ook wel weer eens gezegd worden.
Goed idee wel, pauzequote:Op maandag 21 oktober 2024 12:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kop der veur meid.
We gaan weer even goed knallen vandaag
Eerst pauze!
Zeeeer belangrijk.quote:
weet jij wat een juristic person is?quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:03 schreef CherryLips het volgende:
Goeie gerrie.
Mag ook wel weer eens gezegd worden.
Er zijn meer mogelijkheden dan alleen die zakjes.quote:Op maandag 21 oktober 2024 11:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ah. Absorptie is echt troep. Heb ooit in m'n vorige auto zo'n ding gehad omdat het vocht echt afschuwelijk was, maar het maakte 0 verschil. Het duurde ook heel erg lang voor ie eindelijk 'vol' was.
https://www.ligo.nl/kennisbank/wat-is-een-rechtspersoon/quote:Op maandag 21 oktober 2024 12:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet jij wat een juristic person is?
Ja dat snap ik als je het letterlijk vertaald. Maar in het geval van mijn pakketje kan het ook bij een juristic person worden achtergelatenquote:Op maandag 21 oktober 2024 12:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
https://www.ligo.nl/kennisbank/wat-is-een-rechtspersoon/
het kan zelfs worden voorgelezen!
winkel etcquote:Op maandag 21 oktober 2024 12:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat snap ik als je het letterlijk vertaald. Maar in het geval van mijn pakketje kan het ook bij een juristic person worden achtergelaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |