Ik ga vanavond wel naar Sum 41 want ik laat mijn maand niet nog meer verneuken (en ik ben niet besmettelijk).quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Ik zou zaterdagavond eigenlijk naar een concert gaan met klassieke muziek. Dat ging niet door en daar ben ik wel een klein beetje blij om, omdat ik nog een beetje hoestte. Dat is echt naar, als je dat gaat proberen in te houden.
Toen ik wakker werd, hoorde ik het al regenen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is dan ook grijs, nat en depressief weer
ohh vind je dat fijn?quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ideaal dagje om op kantoor te werken
en we zijn vandaag met zn 3en in het hele gebouw
Ben je al bij de huisarts geweest voor je knie?quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Toen ik wakker werd, hoorde ik het al regenen.
Nee. Nu geen last van.quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben je al bij de huisarts geweest voor je knie?
mwa, ik merk er verder weinig van. Maar in mn eentje op dit kantoor is wel fijn.quote:
Gezellig zaterdagquote:Op maandag 21 oktober 2024 10:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben gister ook weer eens onder de mensen geweest dus zal zo ook wel ziek zijn.
quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, ik merk er verder weinig van. Maar in mn eentje op dit kantoor is wel fijn.
eigen muziek, geen bellende mensen en zo.
Ieder heeft nu zn eigen etage.
Werkgever legt alle atv dagen vast (quote:
Goodmorning, wordt weer een fantastische weekquote:
quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vanmorgen nog geen last van gehad, maar mijn stem is ook bijna volledig weg. Mijn stem willen gebruiken is pijnlijk.
Valt ook meteen zo op bij klassieke muziekquote:Op maandag 21 oktober 2024 10:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Ik zou zaterdagavond eigenlijk naar een concert gaan met klassieke muziek. Dat ging niet door en daar ben ik wel een klein beetje blij om, omdat ik nog een beetje hoestte. Dat is echt naar, als je dat gaat proberen in te houden.
Ja denk dat het vanavond niet zo opvalt als ik af en toe sta te blaffen.quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Goodmorning, wordt weer een fantastische weekHet is al half elf!
[..]beterschap
[..]
Valt ook meteen zo op bij klassieke muziek
Denk het nietquote:Op maandag 21 oktober 2024 10:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja denk dat het vanavond niet zo opvalt als ik af en toe sta te blaffen.
zodat je daar alleen nog maar zon hebt.quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:51 schreef bitterbal het volgende:
oeeeh blijkbaar komt mijn luchtontvochtiger vandaag
heb je geen airco?quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:51 schreef bitterbal het volgende:
ja zet hem buiten neer zodat die alle wolken opzuigt hehehehequote:Op maandag 21 oktober 2024 10:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zodat je daar alleen nog maar zon hebt.
Slim. hehequote:Op maandag 21 oktober 2024 10:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zet hem buiten neer zodat die alle wolken opzuigt hehehehe
Die dingen werken toch helemaal niet?quote:Op maandag 21 oktober 2024 10:51 schreef bitterbal het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |