SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Trusten. Wedstrijd is gelopen. Morgen/nacht om 5:00 MotoGP.quote:
Is dit een metafoorquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:27 schreef liesje1979 het volgende:
Morgen misschien grote Multi layer leggen met iemand, hoop dat het doorgaat. Zin in.
Ik heb geen geduld voor dat soort gedoetjes denk ik.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee.Een multi layer is in ingress een groot veld van meerdere laagjes dik.
wat vervelend voor jequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:07 schreef Modus het volgende:
Dat je eik maar 2 van de 4 smaakjes in je theezakjesvariatiedoosje echt lekker vindt maar die je weer niet los kunt krijgen.
#problems
ga naar je instellingen van LinkedIn en zet dat soort meldingen per mail uit.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Mailtje van LinkedIn. "Wens je collega $Naam een prettige verjaardag!"
Ja, die is drie maanden geleden overleden, bedankt.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Mailtje van LinkedIn. "Wens je collega $Naam een prettige verjaardag!"
Ja, die is drie maanden geleden overleden, bedankt.
dat zijn Henk Krolsquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tja kan eigenlijk gebeuren als de naasten het profiel niet bewerken, als dat al kan..
Laatst keek op de Facebookpagina van mijn dit jaar overleden ex collega, werd ie ook gefeliciteerd en met nog vele jaren er achter...
Dat vind ik iets storend er dan zo'n automatisch gegenereerde melding.
Hou je gemak.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
ga naar je instellingen van LinkedIn en zet dat soort meldingen per mail uit.
Wees geen NatteKat
klaagflesquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hou je gemak.
Maak ik zelf wel uit.
Geduld is niet zo heel erg nodig. Wel zin hebben om met een "doel" lekker buiten te zijn en eventueel nieuwe mensen te leren kennen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:54 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik heb geen geduld voor dat soort gedoetjes denk ik.
Doe niet zo raar, is toch heel normaal dat hij dat vervelend vindt? Is ook niemand schuldig aan verder.quote:
das niet slim... extra werkquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:22 schreef Ama het volgende:
Uch dacht ga nog even verder met LEGO maar heb in het begin van het vorige zakje een grote fout gemaakt dus moet het morgen eerst maar eens met daglicht voorzichtig het uit elkaar halen. 🙄🥲
Jup en ga dat nu ook niet doen want raak ik vast van alles kwijt.quote:
Balen is dat he. Ook wel eens gehad...quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:22 schreef Ama het volgende:
Uch dacht ga nog even verder met LEGO maar heb in het begin van het vorige zakje een grote fout gemaakt dus moet het morgen eerst maar eens met daglicht voorzichtig het uit elkaar halen. 🙄🥲
ja das al helemaal niet verstandig inderdaad. Morgen in alle rust met genoeg licht doen is verstandigerquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Jup en ga dat nu ook niet doen want raak ik vast van alles kwijt.
doe ik ook heeel soms nog wel eensquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:22 schreef Ama het volgende:
dan mooie tijd om te gaan slapenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 22:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wilde op zoek gaan naar de kruisbogen in Skyrim, omdat ik daar filmpjes van zag, maar die zitten er bij helemaal niet in.
Dat denken we nu helemaalquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 22:09 schreef mschol het volgende:
[..]
Een aardige vrouwelijke.
Met kinderen.
Met een partner.
voordat je rare dingen gaat denken
tis de KSC, we hebben het beste excuus er voorquote:
quote:
nou prima, laat je gedachten maar helemaal wild gaanquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 22:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
tis de KSC, we hebben het beste excuus er voor
dan is het voor jou ook hoog tijd dat je gaat slapenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 22:17 schreef CherryLips het volgende:
Honderd bladzijden gelezen vandaag.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 22:21 schreef Nizno het volgende:
ik ga op mn bedje liggen en lezen...
Gute Nacht Freunde
Dit is altijd het juiste topicquote:
en daar ook blijven en hier nooit meer komen...quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 22:41 schreef LTVDK het volgende:
Tenzij je last hebt van zweefteveritus, dan mag je gewoon door naar BNW
Irritant wel haha.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 22:10 schreef mschol het volgende:
[..]
doe ik ook heeel soms nog wel eens
Dieren plaatsenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:46 schreef Ama het volgende:
Oh even paar dieren plaatsen en je bent weer 2 uur verder.!
quote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:31 schreef Ama het volgende:
Dan ga ik nog wel eventjes Planet Zoo spelen.
yesquote:
geen fut meer voor gamen dus paracetamol erin en op bed..quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:46 schreef Ama het volgende:
Ja paracetamol klap ik er ook nog even in.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:50 schreef mschol het volgende:
geen fut meer voor gamen dus paracetamol erin en op bed..
Aaaw is Solo er niet?quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:46 schreef Ama het volgende:
mja ik denk dat ik komende week nog wel last hou van die schouder, hopelijk wel snel minderquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Slaap lekker! Hopelijk voel je je morgen wat beter.
Nee gisteren kon hij niet ivm een bedrijfsuitje 's avonds en vandaag besloten dat we elkaar volgende week wel weer zien omdat ik me nog niet zo top voel omdat mijn luchtwegen/longen nog steeds kut doen.quote:
Ach So, ja misschien dan maar beter zo dan hem wakker houden met je gehoestquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee gisteren kon hij niet ivm een bedrijfsuitje 's avonds en vandaag besloten dat we elkaar volgende week wel weer zien omdat ik me nog niet zo top voel omdat mijn luchtwegen/longen nog steeds kut doen.Slapen doe ik ook zo verrot slecht deze week.
Jeej over 2 dagen een concert.!
Ja daarom en ik voel me er zelf ook gewoon niet zo prettig bij, probeer je dan toch beetje in te houden zo ver dat lukt maar ja het moet er toch uit.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:57 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ach So, ja misschien dan maar beter zo dan hem wakker houden met je gehoest
Ja vervelend, kan soms lang duren helaas.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja daarom en ik voel me er zelf ook gewoon niet zo prettig bij, probeer je dan toch beetje in te houden zo ver dat lukt maar ja het moet er toch uit.
Ja dit is ook wel mijn record hoor.quote:Op zondag 20 oktober 2024 00:00 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ja vervelend, kan soms lang duren helaas.
Oh ik verwacht er met de meet niet heel veel last van te hebben. Moet gek lopen als het erger gaat worden. Ik zal af en toe wel wat kuchen maar ik ben niet besmettelijk en als ik slaap/lig heb ik er gewoon meer last van, vooral als ik even heb geslapen klink ik als een stervende zeehond.quote:
Als ik verkouden ben duurt dat meestal maar een paar dagen maar als ik door verkoudheid ook de blafhoest krijg duurt dat vaak wekenquote:Op zondag 20 oktober 2024 00:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik verwacht er met de meet niet heel veel last van te hebben. Moet gek lopen als het erger gaat worden. Ik zal af en toe wel wat kuchen maar ik ben niet besmettelijk en als ik slaap/lig heb ik er gewoon meer last van, vooral als ik even heb geslapen klink ik als een stervende zeehond.
Ik ben niet verkouden, ook niet geweest.quote:Op zondag 20 oktober 2024 00:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als ik verkouden ben duurt dat meestal maar een paar dagen maar als ik door verkoudheid ook de blafhoest krijg duurt dat vaak weken
Have fun Liesjequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:27 schreef liesje1979 het volgende:
Morgen misschien grote Multi layer leggen met iemand, hoop dat het doorgaat. Zin in.
Slaap je slecht door melk?quote:Op zondag 20 oktober 2024 00:13 schreef Ama het volgende:
Aangezien ik toch maar max 6 uur kan slapen nu pak ik nog maar even een glas melk erbij.
Ahhhh op die fietsquote:Op zondag 20 oktober 2024 00:19 schreef Ama het volgende:
Maar ik vind het nog te vroeg om te gaan slapen dus pak ik nog wat drinken.
dat heb ik ook !!quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:07 schreef Modus het volgende:
Dat je eik maar 2 van de 4 smaakjes in je theezakjesvariatiedoosje echt lekker vindt maar die je weer niet los kunt krijgen.
#problems
Is lelijk je hebt niks gemistquote:Op zondag 20 oktober 2024 03:11 schreef bitterbal het volgende:
@:ltvdk had foto's van je kast verwacht
Je liegtquote:Op zondag 20 oktober 2024 03:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is lelijk je hebt niks gemist
bejaardentijden dit, ik duik er zo nog wel even in, maar van slapen zal het niet meer komen vrees ikquote:
hoe laat ging je slapen ?quote:Op zondag 20 oktober 2024 05:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
bejaardentijden dit, ik duik er zo nog wel even, maar van slapen zal het niet meer komen vrees ik
ik ga zo badmintonnen. En vanaaf misschien naar een jam bar. Spelen ze live muziek. Kijken hoe het weer is.quote:
oh leukquote:Op zondag 20 oktober 2024 05:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga zo badmintonnen. En vanaaf misschien naar een jam bar. Spelen ze live muziek. Kijken hoe het weer is.
ja zeker badminton heb ik wel zin in.quote:
oei, ja veel beestjes in thailand natuurlijkquote:Op zondag 20 oktober 2024 05:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zeker badminton heb ik wel zin in.
Er zit een medium sized gecko achter mijn tvZo 1 die je de hele nacht wakker kan houden
ja vind gecko's niet erg of eng maar met dit formaat maken ze veel geluid.quote:Op zondag 20 oktober 2024 05:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
oei, ja veel beestjes in thailand natuurlijk
zou daar gek van worden, kan ik slecht tegen, ik heb hier weleens een muis in huisquote:Op zondag 20 oktober 2024 05:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vind gecko's niet erg of eng maar met dit formaat maken ze veel geluid.
Tegen het geluid of dat er beestjes binnen zitten?quote:Op zondag 20 oktober 2024 05:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
zou daar gek van worden, kan ik slecht tegen, ik heb hier weleens een muis in huis
voornamelijk het geluidquote:Op zondag 20 oktober 2024 05:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Tegen het geluid of dat er beestjes binnen zitten?
Ik heb hier super weinig beestjes binnen. Is goed geïsoleerd. Had eerst wel mieren maar heb op de plek waar ze binnen kwamen gif gespoten en sindsdien geen mier meer gezien
ah ja , dat snap ik wel. Die gecko is echt schijt irritant. Ze zijn ook lastig weg te krijgen omdat ze super snel zijn en zich overal kunnen verstoppen.quote:
ah ja die zijn lastig te vangen, die muizen heb ik meestal vrij snel te pakkenquote:Op zondag 20 oktober 2024 05:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah ja , dat snap ik wel. Die gecko is echt schijt irritant. Ze zijn ook lastig weg te krijgen omdat ze super snel zijn en zich overal kunnen verstoppen.
pak je die op met je handen?quote:Op zondag 20 oktober 2024 05:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
ah ja die zijn lastig te vangen, die muizen heb ik meestal vrij snel te pakken
oh overleven ze die ?quote:Op zondag 20 oktober 2024 05:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb muizenvallen, en zet ik dan neer waar ze lopen
wil je geen kat?quote:Op zondag 20 oktober 2024 05:35 schreef Karzai het volgende:
dan ben ik er vaak weer een tijdje vanaf, maar komen altijd weer terug, ze komen onder het keukenblok vandaan op een plek waar ik niet bijkom om het gat te dichten
die inloopvallen wel dan laat ik ze vrij buiten, klapvallen niet, en ik heb plakstrips, dan maak ik ze zelf doodquote:
nee, ik heb maar een klein appartement en geen balkon waar ik de kattenbak neer kan zetten.quote:
Ja, heel fijn.quote:
ohh plakstripsquote:Op zondag 20 oktober 2024 05:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
die inloopvallen wel dan laat ik ze vrij buiten, klapvallen niet, en ik heb plakstrips, dan maak ik ze zelf dood
ik had in den haag ook een keer een muis of muizen en toen had ik van de buurvrouw een bakje gebruikt kattengrind gekregen en in de keuken neergezet en toen heb ik ze niet meer gezien.quote:
ik leen de kat van mijn moeder wel een paar dagenquote:Op zondag 20 oktober 2024 05:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had in den haag ook een keer een muis of muizen en toen had ik van de buurvrouw een bakje gebruikt kattengrind gekregen en in de keuken neergezet en toen heb ik ze niet meer gezien.
kan je misschien ook nog proberen
ow, valt wel meet toch, tis hier 19 graden in huis nu en ik had een raampje open vannachtquote:Op zondag 20 oktober 2024 05:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, heel fijn.Hopelijk val ik zo nog even in slaap. Maar ik vind het nu warm.
Hier 18,7 graden, maar het voelt warmer aan.quote:Op zondag 20 oktober 2024 05:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
ow, valt wel meet toch, tis hier 19 graden in huis nu en ik had een raampje open vannacht
oh jaquote:Op zondag 20 oktober 2024 05:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik leen de kat van mijn moeder wel een paar dagen
quote:
Ik kom niet in slaap.quote:
Ellende hoor, hopelijk komt de slaap nu welquote:Op zondag 20 oktober 2024 07:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kom niet in slaap.
Net even een half uur op Insta gekeken.
Nu nog even een nieuwe poging tot slapen doen.
Morguhquote:
vandaag een poging doen om een Lego model in elkaar te zetten (alweer)quote:Op zondag 20 oktober 2024 07:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
Vandaag een poging doen om een Ikea stoel in elkaar te zetten
Morguh mscholquote:
Onder het lezen in slaap gevallenquote:Op zondag 20 oktober 2024 07:55 schreef kwiwi het volgende:
Ik lig 12u later nog steeds met een boek in bed. Wel geslapen tussendoor uiteraard
O kijk, dat is het betere werk,quote:Op zondag 20 oktober 2024 08:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
9u aan één stuk geslapen na een uurtje lezen
Ik wou ook lezen voor het slapen, maar mijn kat ging steeds op mijn boek liggenquote:Op zondag 20 oktober 2024 08:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
9u aan één stuk geslapen na een uurtje lezen
Oh, ja dan houdt het snel op. Of kat eigen boek geven?quote:Op zondag 20 oktober 2024 08:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wou ook lezen voor het slapen, maar mijn kat ging steeds op mijn boek liggen
Kat niet in bed nemenquote:Op zondag 20 oktober 2024 08:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kan een hele klus zijn als je een lange relatie hebt, of hebt gehadquote:Op zondag 20 oktober 2024 08:23 schreef Recce het volgende:
Nou, dat was niet veel vannacht. Kennelijk moet ik elke minuut van de relatie nog even terugspelen in m'n hoofd.
Gelukkig is het geen scheiding na dertig jaar inderdaad.quote:Op zondag 20 oktober 2024 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan een hele klus zijn als je een lange relatie hebt, of hebt gehad
Nog niet uitgeprobeerdquote:Op zondag 20 oktober 2024 08:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, ja dan houdt het snel op. Of kat eigen boek geven?
Die wilde ook lezen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 08:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan gaat de andere kat aan de deur krabben.quote:
Die wilde aandacht.quote:
Heel wat minuutjes dus om terug te denkenquote:Op zondag 20 oktober 2024 08:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Gelukkig is het geen scheiding na dertig jaar inderdaad.
Buiten zettenquote:Op zondag 20 oktober 2024 08:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan gaat de andere kat aan de deur krabben.
Echt enorm irritant, dat aan de slaapkamerdeur krabben.quote:Op zondag 20 oktober 2024 08:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan gaat de andere kat aan de deur krabben.
Dat is zo zielig zo alleen op het balkon.quote:
Doe je ze allebei op het balkonquote:Op zondag 20 oktober 2024 08:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat is zo zielig zo alleen op het balkon.
Nog steeds zielig en dan heb ik gemiauw de hele nacht.quote:
Dan maar niet lezen in bedquote:Op zondag 20 oktober 2024 08:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nog steeds zielig en dan heb ik gemiauw de hele nacht.
Herkenbaar, deed ik ook altijd. Maar op een gegeven moment doet het je gelukkig weinig tot niks meer.quote:Op zondag 20 oktober 2024 08:23 schreef Recce het volgende:
Nou, dat was niet veel vannacht. Kennelijk moet ik elke minuut van de relatie nog even terugspelen in m'n hoofd.
Ja, ik merk wel dat het me af en toe al iets minder doet als al die herinneringen langskomen. Wat ik lastig vind, is dat ik door alle stress tot aan de break up (die gisteren echt definitief was) ik al best lang heel weinig slaap.quote:Op zondag 20 oktober 2024 08:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Herkenbaar, deed ik ook altijd. Maar op een gegeven moment doet het je gelukkig weinig tot niks meer.
Had je een meisje? Gefeliciteerd!quote:Op zondag 20 oktober 2024 08:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ik merk wel dat het me af en toe al iets minder doet als al die herinneringen langskomen. Wat ik lastig vind, is dat ik door alle stress tot aan de break up (die gisteren echt definitief was) ik al best lang heel weinig slaap.
quote:Op zondag 20 oktober 2024 08:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Had je een meisje? Gefeliciteerd!
Nu de volgende, tjakkaaaaaa!
Misschien moet je weer eens naar de Waarbeek gaan?quote:Op zondag 20 oktober 2024 08:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik droomde dat ik in een achtbaan zat van 30km lang. Maar een hele fijne achtbaan wel met kombochten.
Oh was gisteren pas definitief?quote:Op zondag 20 oktober 2024 08:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ik merk wel dat het me af en toe al iets minder doet als al die herinneringen langskomen. Wat ik lastig vind, is dat ik door alle stress tot aan de break up (die gisteren echt definitief was) ik al best lang heel weinig slaap.
quote:Op zondag 20 oktober 2024 08:47 schreef Recce het volgende:
Ja, het zal nog wel even een paar dagen heel moeilijk zijn, maar daarna moet het toch gaan wennen. Ik ben gewoon veel te gevoelig voor dit soort dingen ook.quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh was gisteren pas definitief?Weinig slaap maakt het allemaal niet beter natuurlijk. Hopelijk kun je nu langzaam verder, nu het wel definitief is.
Dikke knuffel in ieder geval
Dikke knuffel en sterktequote:Op zondag 20 oktober 2024 09:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, het zal nog wel even een paar dagen heel moeilijk zijn, maar daarna moet het toch gaan wennen. Ik ben gewoon veel te gevoelig voor dit soort dingen ook.Thanks!
Welnee, dat hoort erbij en zegt niks over jou. Hooguit dat je geen narcistische psychopaat bent, maar dat lijkt mij alleen maar goed.quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:12 schreef Recce het volgende:
Ja, het zal nog wel even een paar dagen heel moeilijk zijn, maar daarna moet het toch gaan wennen. Ik ben gewoon veel te gevoelig voor dit soort dingen ook.Thanks!
De dag is toch pas net begonnenquote:Op zondag 20 oktober 2024 03:11 schreef bitterbal het volgende:
@:ltvdk had foto's van je kast verwacht
Ja, oké, het zou niet best zijn als ik niet allerlei gevoelens had nu, maar ik kan echt slecht tegen dit soort heftige stress en weinig slapen. Ik krijg m'n zenuwstelsel heel moeilijk weer onder controle dan. Vandaag maar even flink wandelen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, dat hoort erbij en zegt niks over jou. Hooguit dat je geen narcistische psychopaat bent, maar dat lijkt mij alleen maar goed.
Klinkt nog steeds heel menselijk. Het wordt pas zorgwekkend als het over 2 tot 4 weken nog steeds zo is. Tot die tijd is het een kwestie van ondergaan. En activiteiten zoals wandelen helpen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:20 schreef Recce het volgende:
Ja, oké, het zou niet best zijn als ik niet allerlei gevoelens had nu, maar ik kan echt slecht tegen dit soort heftige stress en weinig slapen. Ik krijg m'n zenuwstelsel heel moeilijk weer onder controle dan. Vandaag maar even flink wandelen.
Komt goed reccequote:Op zondag 20 oktober 2024 09:12 schreef Recce het volgende:
[..]
het gaat wel weer slijten op den duurquote:Op zondag 20 oktober 2024 09:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, oké, het zou niet best zijn als ik niet allerlei gevoelens had nu, maar ik kan echt slecht tegen dit soort heftige stress en weinig slapen. Ik krijg m'n zenuwstelsel heel moeilijk weer onder controle dan. Vandaag maar even flink wandelen.
Het is geen vereiste en desondanks zijn er wel een paar die hier posten.quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:22 schreef Nattekat het volgende:
Is dat geen vereiste om hier mee te posten?
Ahaquote:Op zondag 20 oktober 2024 09:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is geen vereiste en desondanks zijn er wel een paar die hier posten.
Ja ik was lekker bezig, maar toen begon de F1 en daarna had ik geen zin meerquote:Op zondag 20 oktober 2024 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dag je maakt dat gisteren wel af
Ja, je hebt wel gelijk hoor.quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt nog steeds heel menselijk. Het wordt pas zorgwekkend als het over 2 tot 4 weken nog steeds zo is. Tot die tijd is het een kwestie van ondergaan. En activiteiten zoals wandelen helpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De mensen hebben toch een blauwe naam om ze te herkennen?quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is dat geen vereiste om hier mee te posten?
Eeuhm, zo lang was de mijne niet hoor.quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:25 schreef Karzai het volgende:
komt nog maar zelden voor een relatie van meer dan 10 jaar volgens mij
dan was het een scharrelquote:Op zondag 20 oktober 2024 09:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Eeuhm, zo lang was de mijne niet hoor.
Hoe heb je hem samengesteld uiteindelijk?quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik was lekker bezig, maar toen begon de F1 en daarna had ik geen zin meer
quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe heb je hem samengesteld uiteindelijk?
Ja, dan snap ik dat je het wat anders beleeft. Rationeel heb je helemaal gelijk dat het niet helpt om daar al over na te denken. Om dat gevoelsmatig dan ook niet doen is waar het lastig wordt. Sterkte nogmaals.quote:
Ladekastje rechtsboven.quote:
Thanks!quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, dan snap ik dat je het wat anders beleeft. Rationeel heb je helemaal gelijk dat het niet helpt om daar al over na te denken. Om dat gevoelsmatig dan ook niet doen is waar het lastig wordt. Sterkte nogmaals.
Het lijkt wel compleet random hè?quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
waarom heb je voor deze specifieke indeling gekozen?
Jullie begrijpen het gewoon niet.quote:
Heb ik 2 maanden geslapen?quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:29 schreef Karzai het volgende:
oh ja vandaag de laatste race van het seizoen, gaat max het halen?
Urenlang met die planner lopen klooien en dit was het beste dat ik er uit kreegquote:Op zondag 20 oktober 2024 09:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
waarom heb je voor deze specifieke indeling gekozen?
Ok DimmyStralingquote:
okay tis niet echt een groot kastje waar je veel in kwijt kunt volgens mij, ik had hem wat hoger gemaaktquote:Op zondag 20 oktober 2024 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Urenlang met die planner lopen klooien en dit was het beste dat ik er uit kreeg
Hoogste deel is toch bijna 1,5 meter hoogquote:Op zondag 20 oktober 2024 09:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
okay tis niet echt een groot kastje waar je veel in kwijt kunt volgens mij, ik had hem wat hoger gemaakt
Ja behoorlijk wat drugsgebruik.quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:39 schreef Karzai het volgende:
triest weer vandaag, ade is aan de gang en er klinkt electronische muziek door de stad
mensen lopen als zombies door de straat onder de xtc
Tel je sprint races mee of niet?quote:
Souvenirtjes, boeken, platen, films, lego, plantenquote:Op zondag 20 oktober 2024 09:42 schreef Karzai het volgende:
wat gaat erin pannen en potten, je sokken of boeken
ja dat is toch niet echt efficient gebruik maken van de beperkte ruimtequote:Op zondag 20 oktober 2024 09:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoogste deel is toch bijna 1,5 meter hoog
Maar ik heb geen beperkte ruimte?quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja dat is toch niet echt efficient gebruik maken van de beperkte ruimte
is normaal tegenwoordig blijkbaarquote:Op zondag 20 oktober 2024 09:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja behoorlijk wat drugsgebruik.
Maar de sprint gisteren was fantastischquote:
Ja een van de leukste die ik tot nog toe heb gezien.quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar de sprint gisteren was fantastisch
Gister was ADE, daar is ook genoeg teringzooi doorheen gegaan.quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
is ook zo, pilletje ga je voor 5 euro de hele nacht hard op
zal best, speed, coke, pillen , hasjquote:Op zondag 20 oktober 2024 10:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Gister was ADE, daar is ook genoeg teringzooi doorheen gegaan.
Een hoop mensen hebben een pilletje nodig om tijdelijk een ander mens te zijn dan ze eigenlijk zijnquote:Op zondag 20 oktober 2024 10:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
zal best, speed, coke, pillen , hasj
maar er zijn ook mensen die zonder alcohol of drugs kunnen feesten
Dat is geen geld.quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
is ook zo, pilletje ga je voor 5 euro de hele nacht hard op
Jawel, dat is 5 euroquote:
volgens mij wordt de meeste xtc in brabant en limburg geproduceerdquote:Op zondag 20 oktober 2024 10:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Marokkaanse gemeenschap in Nederland dankt u.
Worden ze daarna ineens een gezellige Brabander.quote:Op zondag 20 oktober 2024 10:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een hoop mensen hebben een pilletje nodig om tijdelijk een ander mens te zijn dan ze eigenlijk zijn
Zou best kunnen jaquote:Op zondag 20 oktober 2024 10:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
volgens mij wordt de meeste xtc in brabant en limburg geproduceerd
Eerder hoopjes treurig mensquote:Op zondag 20 oktober 2024 10:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Worden ze daarna ineens een gezellige Brabander.
ja is ook zo, maar dat zijn straatjongensquote:Op zondag 20 oktober 2024 10:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou best kunnen ja![]()
Maar die willen onze toekomstige koningin in ieder geval niet ontvoeren en onthoofden zoals de Marokkaanse criminelen.
533. Nu eerst ontbijten.quote:Op zondag 20 oktober 2024 10:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je al stapjes? Ik ga na de lunch het bos in.
Mijn telefoon zegt tussen 2 en 3. We werken er hard aan wat rustiger aan te doen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 10:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En, hoe laat is het vannacht geworden met bellen?![]()
Nu al?quote:Op zondag 20 oktober 2024 10:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijn telefoon zegt tussen 2 en 3. We werken er hard aan wat rustiger aan te doen.
Het tokkie paradijsquote:Op zondag 20 oktober 2024 08:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien moet je weer eens naar de Waarbeek gaan?
Ook toevalligquote:
Nee want hij werkt in de horeca.quote:Op zondag 20 oktober 2024 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook toevalligKan hij volgende week gewoon mee aanschuiven bij ons dus
ohquote:Op zondag 20 oktober 2024 10:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee want hij werkt in de horeca.![]()
Pretparken zijn ooit verzonnen in Engeland om arbeiders en tokkies uit parken/tennisbanen/mooie landschappen te weren.quote:
Paar lijntjes pep en gaan met die banaan.quote:Op zondag 20 oktober 2024 10:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
zal best, speed, coke, pillen , hasj
maar er zijn ook mensen die zonder alcohol of drugs kunnen feesten
Kwalificatie F1 van vannacht terugkijken, Skyrim, voetbal kijken, F1 race kijken.quote:
Yep samen met iemand anders, met een auto.quote:Op zondag 20 oktober 2024 10:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh leuk! Weer met iemand/meerdere mensen neem ik aan?
Werkt ie in de horeca?quote:Op zondag 20 oktober 2024 10:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep samen met iemand anders, met een auto.
Gezellig. Have funquote:Op zondag 20 oktober 2024 10:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep samen met iemand anders, met een auto.
Oeh, een stoere soldaatquote:
quote:
maar wil ook gamen, moet ook nog boodschapje doen merkte ik netquote:Op zondag 20 oktober 2024 07:49 schreef mschol het volgende:
[..]
vandaag een poging doen om een Lego model in elkaar te zetten (alweer)
Ohja ik moet mijn bouwsel deels weer uit elkaar halen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 10:43 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
maar wil ook gamen, moet ook nog boodschapje doen merkte ik net
ik heb nog een half schip dat uitelkaar moet maar kleur bruin is broos geworden, dus breekt snel en das kutquote:Op zondag 20 oktober 2024 10:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Ohja ik moet mijn bouwsel deels weer uit elkaar halen.
is die nu al klaar?quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik was lekker bezig, maar toen begon de F1 en daarna had ik geen zin meer
Waarom moet dat?quote:Op zondag 20 oktober 2024 10:46 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb nog een half schip dat uitelkaar moet maar kleur bruin is broos geworden, dus breekt snel en das kut
Is geluktquote:Op zondag 20 oktober 2024 10:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pretparken zijn ooit verzonnen in Engeland om arbeiders en tokkies uit parken/tennisbanen/mooie landschappen te weren.
omdat opnieuw bouwen dan pas kan..quote:
Is ook zo.quote:Op zondag 20 oktober 2024 10:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik merk dat ik enorm anti drugs aan het worden ben.
Echt het vergif van deze tijd.
We wonen niet in Amerika he.quote:Op zondag 20 oktober 2024 10:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is ook zo.
Als ik die verhalen over fentanyl en nitazenen zie langskomen dan kan ik me daar maar weinig bij voorstellen
Neeheequote:
Kwestie van tijd natuurlijk. In de UK is het ook al een groot probleem.quote:
Ik was het altijd al eigenlijk. Heb je vroeger zelf wel drugs gebruikt?quote:Op zondag 20 oktober 2024 10:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Creëert zoveel nutteloze en verzuurde mensenquote:Op zondag 20 oktober 2024 10:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Echt het vergif van deze tijd.
Yoda, ben jij het?quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben je geen drugs voor nodig hoor hahaatjes.
Nee, wel eens wiet.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik was het altijd al eigenlijk. Heb je vroeger zelf wel drugs gebruikt?
Ik weet niet of ik het zwak zou noemen. Ik zou het niet eens durven te gebruiken.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee, wel eens wiet.
Synthetisch of harddrugs zou ik nooit doen. Vind het zwak.
Nederland exporteert het toch vooral? Volgens is het verslaafdenprobleem in Nederland niet echt groot vergeleken met andere landen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar dat Nl en voorop loopt als narcostaat. Al die fuckung dakloze verslaafden die je ziet.
En dan zo’n mongolen Trimbos instituut die dan beweert dat coke of een pilletje beter is dan alcohol.
Zouden ze aandelen Takki hebben?
Ik heb een paar keer een joint gerookt, maar ik was geen fan. Laatste keer hoorde allemaal klokken tikken en één daarvan bleek mijn hart te zijn. Toen moest ik enorm kotsen en heb ik daarna twee uur naar het tapijt gekeken.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja godver ik heb in 2016 eens aan een joint gehesen. Was op de Bokbierdag in Zutphen met @:Fogel en @:liesje1979 en het Tweede Noorse Leger. Nou nou nou. Dat was geen goed ideeOpeens iedereen kwijtgeraakt, nog net naar de trein kunnen zwalken en toen ik weer contact met iemand had was ik alweer thuis.
Later hoorde ik van diverse collega's dat ze me aangesproken hadden
Sorry, maar ik moest lachenquote:Op zondag 20 oktober 2024 11:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer een joint gerookt, maar ik was geen fan. Laatste keer hoorde allemaal klokken tikken en één daarvan bleek mijn hart te zijn. Toen moest ik enorm kotsen en heb ik daarna twee uur naar het tapijt gekeken.
Ik las taksi.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar dat Nl en voorop loopt als narcostaat. Al die fuckung dakloze verslaafden die je ziet.
En dan zo’n mongolen Trimbos instituut die dan beweert dat coke of een pilletje beter is dan alcohol.
Zouden ze aandelen Takki hebben?
Ben je wel eens goed dronken geweest?quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:10 schreef CherryLips het volgende:
Dat was mijn enige ervaring met drugs.
Ook niet. Denk dat ik nog niet eens tien biertjes op heb in m'n leven.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Ben je wel eens goed dronken geweest?
Dat is wel hatelijk.quote:Op zondag 20 oktober 2024 11:11 schreef CherryLips het volgende:
Vriendinnen liepen wel allemaal te blowen en dan kregen ze de vreetziekte en daar gingen m'n M&M's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |