Ja, heel fijn.quote:
ohh plakstripsquote:Op zondag 20 oktober 2024 05:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
die inloopvallen wel dan laat ik ze vrij buiten, klapvallen niet, en ik heb plakstrips, dan maak ik ze zelf dood
ik had in den haag ook een keer een muis of muizen en toen had ik van de buurvrouw een bakje gebruikt kattengrind gekregen en in de keuken neergezet en toen heb ik ze niet meer gezien.quote:
ik leen de kat van mijn moeder wel een paar dagenquote:Op zondag 20 oktober 2024 05:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had in den haag ook een keer een muis of muizen en toen had ik van de buurvrouw een bakje gebruikt kattengrind gekregen en in de keuken neergezet en toen heb ik ze niet meer gezien.
kan je misschien ook nog proberen
ow, valt wel meet toch, tis hier 19 graden in huis nu en ik had een raampje open vannachtquote:Op zondag 20 oktober 2024 05:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, heel fijn.Hopelijk val ik zo nog even in slaap. Maar ik vind het nu warm.
Hier 18,7 graden, maar het voelt warmer aan.quote:Op zondag 20 oktober 2024 05:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
ow, valt wel meet toch, tis hier 19 graden in huis nu en ik had een raampje open vannacht
oh jaquote:Op zondag 20 oktober 2024 05:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik leen de kat van mijn moeder wel een paar dagen
quote:
Ik kom niet in slaap.quote:
Ellende hoor, hopelijk komt de slaap nu welquote:Op zondag 20 oktober 2024 07:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kom niet in slaap.
Net even een half uur op Insta gekeken.
Nu nog even een nieuwe poging tot slapen doen.
Morguhquote:
vandaag een poging doen om een Lego model in elkaar te zetten (alweer)quote:Op zondag 20 oktober 2024 07:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
Vandaag een poging doen om een Ikea stoel in elkaar te zetten
Morguh mscholquote:
Onder het lezen in slaap gevallenquote:Op zondag 20 oktober 2024 07:55 schreef kwiwi het volgende:
Ik lig 12u later nog steeds met een boek in bed. Wel geslapen tussendoor uiteraard
O kijk, dat is het betere werk,quote:Op zondag 20 oktober 2024 08:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
9u aan één stuk geslapen na een uurtje lezen
Ik wou ook lezen voor het slapen, maar mijn kat ging steeds op mijn boek liggenquote:Op zondag 20 oktober 2024 08:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
9u aan één stuk geslapen na een uurtje lezen
Oh, ja dan houdt het snel op. Of kat eigen boek geven?quote:Op zondag 20 oktober 2024 08:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wou ook lezen voor het slapen, maar mijn kat ging steeds op mijn boek liggen
Kat niet in bed nemenquote:Op zondag 20 oktober 2024 08:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wou ook lezen voor het slapen, maar mijn kat ging steeds op mijn boek liggen
Kan een hele klus zijn als je een lange relatie hebt, of hebt gehadquote:Op zondag 20 oktober 2024 08:23 schreef Recce het volgende:
Nou, dat was niet veel vannacht. Kennelijk moet ik elke minuut van de relatie nog even terugspelen in m'n hoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |