Hier 18,7 graden, maar het voelt warmer aan.quote:Op zondag 20 oktober 2024 05:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
ow, valt wel meet toch, tis hier 19 graden in huis nu en ik had een raampje open vannacht
oh jaquote:Op zondag 20 oktober 2024 05:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik leen de kat van mijn moeder wel een paar dagen
quote:
Ik kom niet in slaap.quote:
Ellende hoor, hopelijk komt de slaap nu welquote:Op zondag 20 oktober 2024 07:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kom niet in slaap.
Net even een half uur op Insta gekeken.
Nu nog even een nieuwe poging tot slapen doen.
Morguhquote:
vandaag een poging doen om een Lego model in elkaar te zetten (alweer)quote:Op zondag 20 oktober 2024 07:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
Vandaag een poging doen om een Ikea stoel in elkaar te zetten
Morguh mscholquote:
Onder het lezen in slaap gevallenquote:Op zondag 20 oktober 2024 07:55 schreef kwiwi het volgende:
Ik lig 12u later nog steeds met een boek in bed. Wel geslapen tussendoor uiteraard
O kijk, dat is het betere werk,quote:Op zondag 20 oktober 2024 08:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
9u aan één stuk geslapen na een uurtje lezen
Ik wou ook lezen voor het slapen, maar mijn kat ging steeds op mijn boek liggenquote:Op zondag 20 oktober 2024 08:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
9u aan één stuk geslapen na een uurtje lezen
Oh, ja dan houdt het snel op. Of kat eigen boek geven?quote:Op zondag 20 oktober 2024 08:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wou ook lezen voor het slapen, maar mijn kat ging steeds op mijn boek liggen
Kat niet in bed nemenquote:Op zondag 20 oktober 2024 08:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wou ook lezen voor het slapen, maar mijn kat ging steeds op mijn boek liggen
Kan een hele klus zijn als je een lange relatie hebt, of hebt gehadquote:Op zondag 20 oktober 2024 08:23 schreef Recce het volgende:
Nou, dat was niet veel vannacht. Kennelijk moet ik elke minuut van de relatie nog even terugspelen in m'n hoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |