ik ga zo badmintonnen. En vanaaf misschien naar een jam bar. Spelen ze live muziek. Kijken hoe het weer is.quote:
oh leukquote:Op zondag 20 oktober 2024 05:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga zo badmintonnen. En vanaaf misschien naar een jam bar. Spelen ze live muziek. Kijken hoe het weer is.
ja zeker badminton heb ik wel zin in.quote:
oei, ja veel beestjes in thailand natuurlijkquote:Op zondag 20 oktober 2024 05:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zeker badminton heb ik wel zin in.
Er zit een medium sized gecko achter mijn tvZo 1 die je de hele nacht wakker kan houden
ja vind gecko's niet erg of eng maar met dit formaat maken ze veel geluid.quote:Op zondag 20 oktober 2024 05:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
oei, ja veel beestjes in thailand natuurlijk
zou daar gek van worden, kan ik slecht tegen, ik heb hier weleens een muis in huisquote:Op zondag 20 oktober 2024 05:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vind gecko's niet erg of eng maar met dit formaat maken ze veel geluid.
Tegen het geluid of dat er beestjes binnen zitten?quote:Op zondag 20 oktober 2024 05:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
zou daar gek van worden, kan ik slecht tegen, ik heb hier weleens een muis in huis
voornamelijk het geluidquote:Op zondag 20 oktober 2024 05:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Tegen het geluid of dat er beestjes binnen zitten?
Ik heb hier super weinig beestjes binnen. Is goed geïsoleerd. Had eerst wel mieren maar heb op de plek waar ze binnen kwamen gif gespoten en sindsdien geen mier meer gezien
ah ja , dat snap ik wel. Die gecko is echt schijt irritant. Ze zijn ook lastig weg te krijgen omdat ze super snel zijn en zich overal kunnen verstoppen.quote:
ah ja die zijn lastig te vangen, die muizen heb ik meestal vrij snel te pakkenquote:Op zondag 20 oktober 2024 05:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah ja , dat snap ik wel. Die gecko is echt schijt irritant. Ze zijn ook lastig weg te krijgen omdat ze super snel zijn en zich overal kunnen verstoppen.
pak je die op met je handen?quote:Op zondag 20 oktober 2024 05:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
ah ja die zijn lastig te vangen, die muizen heb ik meestal vrij snel te pakken
oh overleven ze die ?quote:Op zondag 20 oktober 2024 05:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb muizenvallen, en zet ik dan neer waar ze lopen
wil je geen kat?quote:Op zondag 20 oktober 2024 05:35 schreef Karzai het volgende:
dan ben ik er vaak weer een tijdje vanaf, maar komen altijd weer terug, ze komen onder het keukenblok vandaan op een plek waar ik niet bijkom om het gat te dichten
die inloopvallen wel dan laat ik ze vrij buiten, klapvallen niet, en ik heb plakstrips, dan maak ik ze zelf doodquote:
nee, ik heb maar een klein appartement en geen balkon waar ik de kattenbak neer kan zetten.quote:
Ja, heel fijn.quote:
ohh plakstripsquote:Op zondag 20 oktober 2024 05:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
die inloopvallen wel dan laat ik ze vrij buiten, klapvallen niet, en ik heb plakstrips, dan maak ik ze zelf dood
ik had in den haag ook een keer een muis of muizen en toen had ik van de buurvrouw een bakje gebruikt kattengrind gekregen en in de keuken neergezet en toen heb ik ze niet meer gezien.quote:
ik leen de kat van mijn moeder wel een paar dagenquote:Op zondag 20 oktober 2024 05:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had in den haag ook een keer een muis of muizen en toen had ik van de buurvrouw een bakje gebruikt kattengrind gekregen en in de keuken neergezet en toen heb ik ze niet meer gezien.
kan je misschien ook nog proberen
ow, valt wel meet toch, tis hier 19 graden in huis nu en ik had een raampje open vannachtquote:Op zondag 20 oktober 2024 05:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, heel fijn.Hopelijk val ik zo nog even in slaap. Maar ik vind het nu warm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |