Het tokkie paradijsquote:Op zondag 20 oktober 2024 08:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien moet je weer eens naar de Waarbeek gaan?
Ook toevalligquote:
Nee want hij werkt in de horeca.quote:Op zondag 20 oktober 2024 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook toevalligKan hij volgende week gewoon mee aanschuiven bij ons dus
ohquote:Op zondag 20 oktober 2024 10:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee want hij werkt in de horeca.![]()
Pretparken zijn ooit verzonnen in Engeland om arbeiders en tokkies uit parken/tennisbanen/mooie landschappen te weren.quote:
Paar lijntjes pep en gaan met die banaan.quote:Op zondag 20 oktober 2024 10:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
zal best, speed, coke, pillen , hasj
maar er zijn ook mensen die zonder alcohol of drugs kunnen feesten
Kwalificatie F1 van vannacht terugkijken, Skyrim, voetbal kijken, F1 race kijken.quote:
Yep samen met iemand anders, met een auto.quote:Op zondag 20 oktober 2024 10:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh leuk! Weer met iemand/meerdere mensen neem ik aan?
Werkt ie in de horeca?quote:Op zondag 20 oktober 2024 10:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep samen met iemand anders, met een auto.
Gezellig. Have funquote:Op zondag 20 oktober 2024 10:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep samen met iemand anders, met een auto.
Oeh, een stoere soldaatquote:
quote:
maar wil ook gamen, moet ook nog boodschapje doen merkte ik netquote:Op zondag 20 oktober 2024 07:49 schreef mschol het volgende:
[..]
vandaag een poging doen om een Lego model in elkaar te zetten (alweer)
Ohja ik moet mijn bouwsel deels weer uit elkaar halen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 10:43 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
maar wil ook gamen, moet ook nog boodschapje doen merkte ik net
ik heb nog een half schip dat uitelkaar moet maar kleur bruin is broos geworden, dus breekt snel en das kutquote:Op zondag 20 oktober 2024 10:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Ohja ik moet mijn bouwsel deels weer uit elkaar halen.
is die nu al klaar?quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik was lekker bezig, maar toen begon de F1 en daarna had ik geen zin meer
Waarom moet dat?quote:Op zondag 20 oktober 2024 10:46 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb nog een half schip dat uitelkaar moet maar kleur bruin is broos geworden, dus breekt snel en das kut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |