Gister was ADE, daar is ook genoeg teringzooi doorheen gegaan.quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
is ook zo, pilletje ga je voor 5 euro de hele nacht hard op
zal best, speed, coke, pillen , hasjquote:Op zondag 20 oktober 2024 10:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Gister was ADE, daar is ook genoeg teringzooi doorheen gegaan.
Een hoop mensen hebben een pilletje nodig om tijdelijk een ander mens te zijn dan ze eigenlijk zijnquote:Op zondag 20 oktober 2024 10:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
zal best, speed, coke, pillen , hasj
maar er zijn ook mensen die zonder alcohol of drugs kunnen feesten
Dat is geen geld.quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
is ook zo, pilletje ga je voor 5 euro de hele nacht hard op
Jawel, dat is 5 euroquote:
volgens mij wordt de meeste xtc in brabant en limburg geproduceerdquote:Op zondag 20 oktober 2024 10:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Marokkaanse gemeenschap in Nederland dankt u.
Worden ze daarna ineens een gezellige Brabander.quote:Op zondag 20 oktober 2024 10:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een hoop mensen hebben een pilletje nodig om tijdelijk een ander mens te zijn dan ze eigenlijk zijn
Zou best kunnen jaquote:Op zondag 20 oktober 2024 10:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
volgens mij wordt de meeste xtc in brabant en limburg geproduceerd
Eerder hoopjes treurig mensquote:Op zondag 20 oktober 2024 10:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Worden ze daarna ineens een gezellige Brabander.
ja is ook zo, maar dat zijn straatjongensquote:Op zondag 20 oktober 2024 10:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou best kunnen ja![]()
Maar die willen onze toekomstige koningin in ieder geval niet ontvoeren en onthoofden zoals de Marokkaanse criminelen.
533. Nu eerst ontbijten.quote:Op zondag 20 oktober 2024 10:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je al stapjes? Ik ga na de lunch het bos in.
Mijn telefoon zegt tussen 2 en 3. We werken er hard aan wat rustiger aan te doen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 10:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En, hoe laat is het vannacht geworden met bellen?![]()
Nu al?quote:Op zondag 20 oktober 2024 10:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijn telefoon zegt tussen 2 en 3. We werken er hard aan wat rustiger aan te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |