Urenlang met die planner lopen klooien en dit was het beste dat ik er uit kreegquote:Op zondag 20 oktober 2024 09:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
waarom heb je voor deze specifieke indeling gekozen?
Ok DimmyStralingquote:
okay tis niet echt een groot kastje waar je veel in kwijt kunt volgens mij, ik had hem wat hoger gemaaktquote:Op zondag 20 oktober 2024 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Urenlang met die planner lopen klooien en dit was het beste dat ik er uit kreeg
Hoogste deel is toch bijna 1,5 meter hoogquote:Op zondag 20 oktober 2024 09:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
okay tis niet echt een groot kastje waar je veel in kwijt kunt volgens mij, ik had hem wat hoger gemaakt
Ja behoorlijk wat drugsgebruik.quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:39 schreef Karzai het volgende:
triest weer vandaag, ade is aan de gang en er klinkt electronische muziek door de stad
mensen lopen als zombies door de straat onder de xtc
Tel je sprint races mee of niet?quote:
Souvenirtjes, boeken, platen, films, lego, plantenquote:Op zondag 20 oktober 2024 09:42 schreef Karzai het volgende:
wat gaat erin pannen en potten, je sokken of boeken
ja dat is toch niet echt efficient gebruik maken van de beperkte ruimtequote:Op zondag 20 oktober 2024 09:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoogste deel is toch bijna 1,5 meter hoog
Maar ik heb geen beperkte ruimte?quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja dat is toch niet echt efficient gebruik maken van de beperkte ruimte
is normaal tegenwoordig blijkbaarquote:Op zondag 20 oktober 2024 09:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja behoorlijk wat drugsgebruik.
Maar de sprint gisteren was fantastischquote:
Ja een van de leukste die ik tot nog toe heb gezien.quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar de sprint gisteren was fantastisch
Gister was ADE, daar is ook genoeg teringzooi doorheen gegaan.quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
is ook zo, pilletje ga je voor 5 euro de hele nacht hard op
zal best, speed, coke, pillen , hasjquote:Op zondag 20 oktober 2024 10:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Gister was ADE, daar is ook genoeg teringzooi doorheen gegaan.
Een hoop mensen hebben een pilletje nodig om tijdelijk een ander mens te zijn dan ze eigenlijk zijnquote:Op zondag 20 oktober 2024 10:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
zal best, speed, coke, pillen , hasj
maar er zijn ook mensen die zonder alcohol of drugs kunnen feesten
Dat is geen geld.quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
is ook zo, pilletje ga je voor 5 euro de hele nacht hard op
Jawel, dat is 5 euroquote:
volgens mij wordt de meeste xtc in brabant en limburg geproduceerdquote:Op zondag 20 oktober 2024 10:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Marokkaanse gemeenschap in Nederland dankt u.
Worden ze daarna ineens een gezellige Brabander.quote:Op zondag 20 oktober 2024 10:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een hoop mensen hebben een pilletje nodig om tijdelijk een ander mens te zijn dan ze eigenlijk zijn
Zou best kunnen jaquote:Op zondag 20 oktober 2024 10:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
volgens mij wordt de meeste xtc in brabant en limburg geproduceerd
Eerder hoopjes treurig mensquote:Op zondag 20 oktober 2024 10:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Worden ze daarna ineens een gezellige Brabander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |