SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Trusten. Wedstrijd is gelopen. Morgen/nacht om 5:00 MotoGP.quote:
Is dit een metafoorquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:27 schreef liesje1979 het volgende:
Morgen misschien grote Multi layer leggen met iemand, hoop dat het doorgaat. Zin in.
Ik heb geen geduld voor dat soort gedoetjes denk ik.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee.Een multi layer is in ingress een groot veld van meerdere laagjes dik.
wat vervelend voor jequote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:07 schreef Modus het volgende:
Dat je eik maar 2 van de 4 smaakjes in je theezakjesvariatiedoosje echt lekker vindt maar die je weer niet los kunt krijgen.
#problems
ga naar je instellingen van LinkedIn en zet dat soort meldingen per mail uit.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Mailtje van LinkedIn. "Wens je collega $Naam een prettige verjaardag!"
Ja, die is drie maanden geleden overleden, bedankt.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Mailtje van LinkedIn. "Wens je collega $Naam een prettige verjaardag!"
Ja, die is drie maanden geleden overleden, bedankt.
dat zijn Henk Krolsquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tja kan eigenlijk gebeuren als de naasten het profiel niet bewerken, als dat al kan..
Laatst keek op de Facebookpagina van mijn dit jaar overleden ex collega, werd ie ook gefeliciteerd en met nog vele jaren er achter...
Dat vind ik iets storend er dan zo'n automatisch gegenereerde melding.
Hou je gemak.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
ga naar je instellingen van LinkedIn en zet dat soort meldingen per mail uit.
Wees geen NatteKat
klaagflesquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hou je gemak.
Maak ik zelf wel uit.
Geduld is niet zo heel erg nodig. Wel zin hebben om met een "doel" lekker buiten te zijn en eventueel nieuwe mensen te leren kennen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 20:54 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik heb geen geduld voor dat soort gedoetjes denk ik.
Doe niet zo raar, is toch heel normaal dat hij dat vervelend vindt? Is ook niemand schuldig aan verder.quote:
das niet slim... extra werkquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:22 schreef Ama het volgende:
Uch dacht ga nog even verder met LEGO maar heb in het begin van het vorige zakje een grote fout gemaakt dus moet het morgen eerst maar eens met daglicht voorzichtig het uit elkaar halen. 🙄🥲
Jup en ga dat nu ook niet doen want raak ik vast van alles kwijt.quote:
Balen is dat he. Ook wel eens gehad...quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:22 schreef Ama het volgende:
Uch dacht ga nog even verder met LEGO maar heb in het begin van het vorige zakje een grote fout gemaakt dus moet het morgen eerst maar eens met daglicht voorzichtig het uit elkaar halen. 🙄🥲
ja das al helemaal niet verstandig inderdaad. Morgen in alle rust met genoeg licht doen is verstandigerquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Jup en ga dat nu ook niet doen want raak ik vast van alles kwijt.
doe ik ook heeel soms nog wel eensquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:22 schreef Ama het volgende:
dan mooie tijd om te gaan slapenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 22:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wilde op zoek gaan naar de kruisbogen in Skyrim, omdat ik daar filmpjes van zag, maar die zitten er bij helemaal niet in.
Dat denken we nu helemaalquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 22:09 schreef mschol het volgende:
[..]
Een aardige vrouwelijke.
Met kinderen.
Met een partner.
voordat je rare dingen gaat denken
tis de KSC, we hebben het beste excuus er voorquote:
quote:
nou prima, laat je gedachten maar helemaal wild gaanquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 22:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
tis de KSC, we hebben het beste excuus er voor
dan is het voor jou ook hoog tijd dat je gaat slapenquote:Op zaterdag 19 oktober 2024 22:17 schreef CherryLips het volgende:
Honderd bladzijden gelezen vandaag.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 22:21 schreef Nizno het volgende:
ik ga op mn bedje liggen en lezen...
Gute Nacht Freunde
Dit is altijd het juiste topicquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |