Komt goed reccequote:Op zondag 20 oktober 2024 09:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, het zal nog wel even een paar dagen heel moeilijk zijn, maar daarna moet het toch gaan wennen. Ik ben gewoon veel te gevoelig voor dit soort dingen ook.Thanks!
het gaat wel weer slijten op den duurquote:Op zondag 20 oktober 2024 09:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, oké, het zou niet best zijn als ik niet allerlei gevoelens had nu, maar ik kan echt slecht tegen dit soort heftige stress en weinig slapen. Ik krijg m'n zenuwstelsel heel moeilijk weer onder controle dan. Vandaag maar even flink wandelen.
Het is geen vereiste en desondanks zijn er wel een paar die hier posten.quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:22 schreef Nattekat het volgende:
Is dat geen vereiste om hier mee te posten?
Ahaquote:Op zondag 20 oktober 2024 09:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is geen vereiste en desondanks zijn er wel een paar die hier posten.
Ja ik was lekker bezig, maar toen begon de F1 en daarna had ik geen zin meerquote:Op zondag 20 oktober 2024 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dag je maakt dat gisteren wel af
Ja, je hebt wel gelijk hoor.quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt nog steeds heel menselijk. Het wordt pas zorgwekkend als het over 2 tot 4 weken nog steeds zo is. Tot die tijd is het een kwestie van ondergaan. En activiteiten zoals wandelen helpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De mensen hebben toch een blauwe naam om ze te herkennen?quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is dat geen vereiste om hier mee te posten?
Eeuhm, zo lang was de mijne niet hoor.quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:25 schreef Karzai het volgende:
komt nog maar zelden voor een relatie van meer dan 10 jaar volgens mij
dan was het een scharrelquote:Op zondag 20 oktober 2024 09:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Eeuhm, zo lang was de mijne niet hoor.
Hoe heb je hem samengesteld uiteindelijk?quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik was lekker bezig, maar toen begon de F1 en daarna had ik geen zin meer
quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe heb je hem samengesteld uiteindelijk?
Ja, dan snap ik dat je het wat anders beleeft. Rationeel heb je helemaal gelijk dat het niet helpt om daar al over na te denken. Om dat gevoelsmatig dan ook niet doen is waar het lastig wordt. Sterkte nogmaals.quote:
Ladekastje rechtsboven.quote:
Thanks!quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, dan snap ik dat je het wat anders beleeft. Rationeel heb je helemaal gelijk dat het niet helpt om daar al over na te denken. Om dat gevoelsmatig dan ook niet doen is waar het lastig wordt. Sterkte nogmaals.
Het lijkt wel compleet random hè?quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
waarom heb je voor deze specifieke indeling gekozen?
Jullie begrijpen het gewoon niet.quote:
Heb ik 2 maanden geslapen?quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:29 schreef Karzai het volgende:
oh ja vandaag de laatste race van het seizoen, gaat max het halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |