ik ga zo badmintonnen. En vanaaf misschien naar een jam bar. Spelen ze live muziek. Kijken hoe het weer is.quote:
oh leukquote:Op zondag 20 oktober 2024 05:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga zo badmintonnen. En vanaaf misschien naar een jam bar. Spelen ze live muziek. Kijken hoe het weer is.
ja zeker badminton heb ik wel zin in.quote:
oei, ja veel beestjes in thailand natuurlijkquote:Op zondag 20 oktober 2024 05:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zeker badminton heb ik wel zin in.
Er zit een medium sized gecko achter mijn tvZo 1 die je de hele nacht wakker kan houden
ja vind gecko's niet erg of eng maar met dit formaat maken ze veel geluid.quote:Op zondag 20 oktober 2024 05:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
oei, ja veel beestjes in thailand natuurlijk
zou daar gek van worden, kan ik slecht tegen, ik heb hier weleens een muis in huisquote:Op zondag 20 oktober 2024 05:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vind gecko's niet erg of eng maar met dit formaat maken ze veel geluid.
Tegen het geluid of dat er beestjes binnen zitten?quote:Op zondag 20 oktober 2024 05:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
zou daar gek van worden, kan ik slecht tegen, ik heb hier weleens een muis in huis
voornamelijk het geluidquote:Op zondag 20 oktober 2024 05:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Tegen het geluid of dat er beestjes binnen zitten?
Ik heb hier super weinig beestjes binnen. Is goed geïsoleerd. Had eerst wel mieren maar heb op de plek waar ze binnen kwamen gif gespoten en sindsdien geen mier meer gezien
ah ja , dat snap ik wel. Die gecko is echt schijt irritant. Ze zijn ook lastig weg te krijgen omdat ze super snel zijn en zich overal kunnen verstoppen.quote:
ah ja die zijn lastig te vangen, die muizen heb ik meestal vrij snel te pakkenquote:Op zondag 20 oktober 2024 05:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah ja , dat snap ik wel. Die gecko is echt schijt irritant. Ze zijn ook lastig weg te krijgen omdat ze super snel zijn en zich overal kunnen verstoppen.
pak je die op met je handen?quote:Op zondag 20 oktober 2024 05:31 schreef Karzai het volgende:
[..]
ah ja die zijn lastig te vangen, die muizen heb ik meestal vrij snel te pakken
oh overleven ze die ?quote:Op zondag 20 oktober 2024 05:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb muizenvallen, en zet ik dan neer waar ze lopen
wil je geen kat?quote:Op zondag 20 oktober 2024 05:35 schreef Karzai het volgende:
dan ben ik er vaak weer een tijdje vanaf, maar komen altijd weer terug, ze komen onder het keukenblok vandaan op een plek waar ik niet bijkom om het gat te dichten
die inloopvallen wel dan laat ik ze vrij buiten, klapvallen niet, en ik heb plakstrips, dan maak ik ze zelf doodquote:
nee, ik heb maar een klein appartement en geen balkon waar ik de kattenbak neer kan zetten.quote:
Ja, heel fijn.quote:
ohh plakstripsquote:Op zondag 20 oktober 2024 05:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
die inloopvallen wel dan laat ik ze vrij buiten, klapvallen niet, en ik heb plakstrips, dan maak ik ze zelf dood
ik had in den haag ook een keer een muis of muizen en toen had ik van de buurvrouw een bakje gebruikt kattengrind gekregen en in de keuken neergezet en toen heb ik ze niet meer gezien.quote:
ik leen de kat van mijn moeder wel een paar dagenquote:Op zondag 20 oktober 2024 05:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had in den haag ook een keer een muis of muizen en toen had ik van de buurvrouw een bakje gebruikt kattengrind gekregen en in de keuken neergezet en toen heb ik ze niet meer gezien.
kan je misschien ook nog proberen
ow, valt wel meet toch, tis hier 19 graden in huis nu en ik had een raampje open vannachtquote:Op zondag 20 oktober 2024 05:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, heel fijn.Hopelijk val ik zo nog even in slaap. Maar ik vind het nu warm.
Hier 18,7 graden, maar het voelt warmer aan.quote:Op zondag 20 oktober 2024 05:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
ow, valt wel meet toch, tis hier 19 graden in huis nu en ik had een raampje open vannacht
oh jaquote:Op zondag 20 oktober 2024 05:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik leen de kat van mijn moeder wel een paar dagen
quote:
Ik kom niet in slaap.quote:
Ellende hoor, hopelijk komt de slaap nu welquote:Op zondag 20 oktober 2024 07:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kom niet in slaap.
Net even een half uur op Insta gekeken.
Nu nog even een nieuwe poging tot slapen doen.
Morguhquote:
vandaag een poging doen om een Lego model in elkaar te zetten (alweer)quote:Op zondag 20 oktober 2024 07:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
Vandaag een poging doen om een Ikea stoel in elkaar te zetten
Morguh mscholquote:
Onder het lezen in slaap gevallenquote:Op zondag 20 oktober 2024 07:55 schreef kwiwi het volgende:
Ik lig 12u later nog steeds met een boek in bed. Wel geslapen tussendoor uiteraard
O kijk, dat is het betere werk,quote:Op zondag 20 oktober 2024 08:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
9u aan één stuk geslapen na een uurtje lezen
Ik wou ook lezen voor het slapen, maar mijn kat ging steeds op mijn boek liggenquote:Op zondag 20 oktober 2024 08:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
9u aan één stuk geslapen na een uurtje lezen
Oh, ja dan houdt het snel op. Of kat eigen boek geven?quote:Op zondag 20 oktober 2024 08:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wou ook lezen voor het slapen, maar mijn kat ging steeds op mijn boek liggen
Kat niet in bed nemenquote:Op zondag 20 oktober 2024 08:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kan een hele klus zijn als je een lange relatie hebt, of hebt gehadquote:Op zondag 20 oktober 2024 08:23 schreef Recce het volgende:
Nou, dat was niet veel vannacht. Kennelijk moet ik elke minuut van de relatie nog even terugspelen in m'n hoofd.
Gelukkig is het geen scheiding na dertig jaar inderdaad.quote:Op zondag 20 oktober 2024 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan een hele klus zijn als je een lange relatie hebt, of hebt gehad
Nog niet uitgeprobeerdquote:Op zondag 20 oktober 2024 08:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, ja dan houdt het snel op. Of kat eigen boek geven?
Die wilde ook lezen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 08:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan gaat de andere kat aan de deur krabben.quote:
Die wilde aandacht.quote:
Heel wat minuutjes dus om terug te denkenquote:Op zondag 20 oktober 2024 08:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Gelukkig is het geen scheiding na dertig jaar inderdaad.
Buiten zettenquote:Op zondag 20 oktober 2024 08:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan gaat de andere kat aan de deur krabben.
Echt enorm irritant, dat aan de slaapkamerdeur krabben.quote:Op zondag 20 oktober 2024 08:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan gaat de andere kat aan de deur krabben.
Dat is zo zielig zo alleen op het balkon.quote:
Doe je ze allebei op het balkonquote:Op zondag 20 oktober 2024 08:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat is zo zielig zo alleen op het balkon.
Nog steeds zielig en dan heb ik gemiauw de hele nacht.quote:
Dan maar niet lezen in bedquote:Op zondag 20 oktober 2024 08:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nog steeds zielig en dan heb ik gemiauw de hele nacht.
Herkenbaar, deed ik ook altijd. Maar op een gegeven moment doet het je gelukkig weinig tot niks meer.quote:Op zondag 20 oktober 2024 08:23 schreef Recce het volgende:
Nou, dat was niet veel vannacht. Kennelijk moet ik elke minuut van de relatie nog even terugspelen in m'n hoofd.
Ja, ik merk wel dat het me af en toe al iets minder doet als al die herinneringen langskomen. Wat ik lastig vind, is dat ik door alle stress tot aan de break up (die gisteren echt definitief was) ik al best lang heel weinig slaap.quote:Op zondag 20 oktober 2024 08:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Herkenbaar, deed ik ook altijd. Maar op een gegeven moment doet het je gelukkig weinig tot niks meer.
Had je een meisje? Gefeliciteerd!quote:Op zondag 20 oktober 2024 08:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ik merk wel dat het me af en toe al iets minder doet als al die herinneringen langskomen. Wat ik lastig vind, is dat ik door alle stress tot aan de break up (die gisteren echt definitief was) ik al best lang heel weinig slaap.
quote:Op zondag 20 oktober 2024 08:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Had je een meisje? Gefeliciteerd!
Nu de volgende, tjakkaaaaaa!
Misschien moet je weer eens naar de Waarbeek gaan?quote:Op zondag 20 oktober 2024 08:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik droomde dat ik in een achtbaan zat van 30km lang. Maar een hele fijne achtbaan wel met kombochten.
Oh was gisteren pas definitief?quote:Op zondag 20 oktober 2024 08:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ik merk wel dat het me af en toe al iets minder doet als al die herinneringen langskomen. Wat ik lastig vind, is dat ik door alle stress tot aan de break up (die gisteren echt definitief was) ik al best lang heel weinig slaap.
quote:Op zondag 20 oktober 2024 08:47 schreef Recce het volgende:
Ja, het zal nog wel even een paar dagen heel moeilijk zijn, maar daarna moet het toch gaan wennen. Ik ben gewoon veel te gevoelig voor dit soort dingen ook.quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh was gisteren pas definitief?Weinig slaap maakt het allemaal niet beter natuurlijk. Hopelijk kun je nu langzaam verder, nu het wel definitief is.
Dikke knuffel in ieder geval
Dikke knuffel en sterktequote:Op zondag 20 oktober 2024 09:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, het zal nog wel even een paar dagen heel moeilijk zijn, maar daarna moet het toch gaan wennen. Ik ben gewoon veel te gevoelig voor dit soort dingen ook.Thanks!
Welnee, dat hoort erbij en zegt niks over jou. Hooguit dat je geen narcistische psychopaat bent, maar dat lijkt mij alleen maar goed.quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:12 schreef Recce het volgende:
Ja, het zal nog wel even een paar dagen heel moeilijk zijn, maar daarna moet het toch gaan wennen. Ik ben gewoon veel te gevoelig voor dit soort dingen ook.Thanks!
De dag is toch pas net begonnenquote:Op zondag 20 oktober 2024 03:11 schreef bitterbal het volgende:
@:ltvdk had foto's van je kast verwacht
Ja, oké, het zou niet best zijn als ik niet allerlei gevoelens had nu, maar ik kan echt slecht tegen dit soort heftige stress en weinig slapen. Ik krijg m'n zenuwstelsel heel moeilijk weer onder controle dan. Vandaag maar even flink wandelen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, dat hoort erbij en zegt niks over jou. Hooguit dat je geen narcistische psychopaat bent, maar dat lijkt mij alleen maar goed.
Klinkt nog steeds heel menselijk. Het wordt pas zorgwekkend als het over 2 tot 4 weken nog steeds zo is. Tot die tijd is het een kwestie van ondergaan. En activiteiten zoals wandelen helpen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:20 schreef Recce het volgende:
Ja, oké, het zou niet best zijn als ik niet allerlei gevoelens had nu, maar ik kan echt slecht tegen dit soort heftige stress en weinig slapen. Ik krijg m'n zenuwstelsel heel moeilijk weer onder controle dan. Vandaag maar even flink wandelen.
Komt goed reccequote:Op zondag 20 oktober 2024 09:12 schreef Recce het volgende:
[..]
het gaat wel weer slijten op den duurquote:Op zondag 20 oktober 2024 09:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, oké, het zou niet best zijn als ik niet allerlei gevoelens had nu, maar ik kan echt slecht tegen dit soort heftige stress en weinig slapen. Ik krijg m'n zenuwstelsel heel moeilijk weer onder controle dan. Vandaag maar even flink wandelen.
Het is geen vereiste en desondanks zijn er wel een paar die hier posten.quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:22 schreef Nattekat het volgende:
Is dat geen vereiste om hier mee te posten?
Ahaquote:Op zondag 20 oktober 2024 09:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is geen vereiste en desondanks zijn er wel een paar die hier posten.
Ja ik was lekker bezig, maar toen begon de F1 en daarna had ik geen zin meerquote:Op zondag 20 oktober 2024 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dag je maakt dat gisteren wel af
Ja, je hebt wel gelijk hoor.quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt nog steeds heel menselijk. Het wordt pas zorgwekkend als het over 2 tot 4 weken nog steeds zo is. Tot die tijd is het een kwestie van ondergaan. En activiteiten zoals wandelen helpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De mensen hebben toch een blauwe naam om ze te herkennen?quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is dat geen vereiste om hier mee te posten?
Eeuhm, zo lang was de mijne niet hoor.quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:25 schreef Karzai het volgende:
komt nog maar zelden voor een relatie van meer dan 10 jaar volgens mij
dan was het een scharrelquote:Op zondag 20 oktober 2024 09:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Eeuhm, zo lang was de mijne niet hoor.
Hoe heb je hem samengesteld uiteindelijk?quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik was lekker bezig, maar toen begon de F1 en daarna had ik geen zin meer
quote:Op zondag 20 oktober 2024 09:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe heb je hem samengesteld uiteindelijk?
Ja, dan snap ik dat je het wat anders beleeft. Rationeel heb je helemaal gelijk dat het niet helpt om daar al over na te denken. Om dat gevoelsmatig dan ook niet doen is waar het lastig wordt. Sterkte nogmaals.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |